Olen asunut useassa paikassa.
Joissakin asunnoissa on ollut painostava tunnelma.
Olen nähnyt painajaisia ja kummallaisia valveunia.
Asun nykyisin vanhassa mökissä jonka olen kunnostanut.
Entinen omistaja oli uskovainen maallikkosaarnaaja veneentekijä.
Hän oli siunannut jokaisen tekemänsä veneen ja talonsa. Kuuleman mukaan hänen veillään on aina ollut siunausta, mitään ei ole sattunut.
Tässä hänen rakentamassaan mökissä nukun hyvin, ilman painajaisia ja pelkoa.
Mökki on metsän keskellä ja olen yksin elävä nainen.
Joissakin taloissa ja asunnoissa on jotain pahaa
3
114
Vastaukset
- Anonyymi
Hermot tekevät kepposia
- Anonyymi
Minulla oli hyvin painostava olo asuessani kerrostalo asunnossa.
Ihmettelin että onko huoneistossa jokin kirous.
Mökillä ollessa olo oli normaali.
Selvisi että seinänaapurilla oli hyvin paha vesivaurio ja sen myötä homekasvustoa.
Kun sain asunnon myytyä ja muutin pois, oireetkin loppuivat. - Anonyymi
Oli tuolla Koillismaalla vuokrattavana mökkimurju halvalla mutta olisi vaatinut hormi- ja sähkövetojen uusimisen . Parisataa kuukausivuokrana olisi ollut ok. mutta kun vaadin viidenvuoden vuokrasopimusta niin sopimusta ei tehty. Sen rempan olisin tehnyt itse! Oblivion stout...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212227- 671096
- 107980
- 46936
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r70923Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54905KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.10868Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55868Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30858Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(46799