Olen asunut useassa paikassa.
Joissakin asunnoissa on ollut painostava tunnelma.
Olen nähnyt painajaisia ja kummallaisia valveunia.
Asun nykyisin vanhassa mökissä jonka olen kunnostanut.
Entinen omistaja oli uskovainen maallikkosaarnaaja veneentekijä.
Hän oli siunannut jokaisen tekemänsä veneen ja talonsa. Kuuleman mukaan hänen veillään on aina ollut siunausta, mitään ei ole sattunut.
Tässä hänen rakentamassaan mökissä nukun hyvin, ilman painajaisia ja pelkoa.
Mökki on metsän keskellä ja olen yksin elävä nainen.
Joissakin taloissa ja asunnoissa on jotain pahaa
3
250
Vastaukset
- Anonyymi
Hermot tekevät kepposia
- Anonyymi
Minulla oli hyvin painostava olo asuessani kerrostalo asunnossa.
Ihmettelin että onko huoneistossa jokin kirous.
Mökillä ollessa olo oli normaali.
Selvisi että seinänaapurilla oli hyvin paha vesivaurio ja sen myötä homekasvustoa.
Kun sain asunnon myytyä ja muutin pois, oireetkin loppuivat. - Anonyymi
Oli tuolla Koillismaalla vuokrattavana mökkimurju halvalla mutta olisi vaatinut hormi- ja sähkövetojen uusimisen . Parisataa kuukausivuokrana olisi ollut ok. mutta kun vaadin viidenvuoden vuokrasopimusta niin sopimusta ei tehty. Sen rempan olisin tehnyt itse! Oblivion stout...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291909Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651880Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3751748Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221158- 121131
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81066- 881066
- 2851025
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501001