Nainen, kannattaako sinua ikävöidä täällä?

Anonyymi

En tunne sinua, en ole nähnyt sinua, en tiedä missä olet, valuuko ikäväni hukkaan?
Kuuletko kaipuuni?
Olen antamassa periksi, ikävä on haihtumassa pois, onko se hyvä vai huono asia?
Haihtuuko kaipuu?
Ehkä parempikin, sillä:
Sananl. 13:12 Pitkä odotus tekee sydämen sairaaksi, mutta täyttynyt halu on elämän puu.

Enää en sinua odota, en etsi, etten enempää sairastuisi.
Vain pieni toive on jäljellä, että ehkä vielä joskus tiemme kohtaavat.....

18

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Omalla tavalla fiksu aloitus. Sillä miksi tuhlata kaipuusen elämäänsä? Kun toinen on 100% jatkanut matkaa oli kyse mies tai nainen ja unohtanut hänet,joka jää roikuu kaipuuseen.Lisäksi kykö nyky maailma kaivatu edes täällä.Onhan kontaktit F.B ja Insta. Watt Sapp ymm.

    • Ei kannata kaipailla sellaista, joka ei kaipaile takaisin.

    • Anonyymi

      Ei kannata tehdä elämässä ykkösasiaa romanttisesta rakkaudesta ennenkuin tietää toisenkin ajattelevan ja kaipaavan. Mutta jonkun on ilmaistava tunteensa ensin. Muuten kumpikin voi tahoillaan olettaa ettei toinen kaipaa, arkailevat vaan. Toisaalta nykymaailmassa vaikka on nuo kaikki kanavat ottaa yhteyttä eivät kaikki käytä niitä eivätkä kaikki halua käyttää niitä tähän tarkoitukseen. Kasvokkain asiat kuuluisi hoitaa.

      Uskovaisena voi rukoilla Jeesukselta selkeyttä omiin ajatuksiin ja tunteisiin. Jumala tietää onko kaipauksesi turhaa. Miehen mietteitä.

      • Anonyymi

        Juicen sanoin " kun tulen kiinni sinuun, jumalatkin uskoo minuun, vaikka itse aina usko en".


    • Anonyymi

      Sinun kannattaa kaipailla vain kaunisluontoista luonnonkaunista pyöreäpyllyistä pyöreätissistä nuorta tukkaihmettä niin ei mene HUKKAAN.

      Eli 🤤

      • Anonyymi

        Sua vanhaa kurppaa ei varmasti kaipaakaan KUKAAN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sua vanhaa kurppaa ei varmasti kaipaakaan KUKAAN.

        Oletko nainen joka kirjoittelee tällaisia ja kysymys numero kaksi on, että tehostuuko sanomasi tuolla capslockilla? Siitä tulee lähinnä trollaava mies mieleen, mutta kaikkea muutakin oirehdintaa täällä on nähty joka lähtöön. Luulen kyllä, että mies vastailee omaan trollaukseensa taas, toivottavasti näin. Naisen alentuminen tälle tasolle olisi aika dystooppinen näkymä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko nainen joka kirjoittelee tällaisia ja kysymys numero kaksi on, että tehostuuko sanomasi tuolla capslockilla? Siitä tulee lähinnä trollaava mies mieleen, mutta kaikkea muutakin oirehdintaa täällä on nähty joka lähtöön. Luulen kyllä, että mies vastailee omaan trollaukseensa taas, toivottavasti näin. Naisen alentuminen tälle tasolle olisi aika dystooppinen näkymä

        Miksi se olisi dystooppista? Minun korvaan kuulostaa realismilta. Taisit paljastaa itsestäsi juuri strerotyyppisen ajattelutapasi jonka mukaan kaikki naiset arvostavat itseään.


    • Anonyymi

      Olisit tullut puhumaan silloin kun vielä nähtiin. Siksi joudutaan ikävöimään kaukaa vaikka ei tunneta toisiamme. Kurja tilanne molemmille. En ole kaupan alalla oleva nainen.

    • Anonyymi

      Kaunis kirjoitus.
      Olisi lohdullista, jos se toinen tuntisi kaipuusi, vaikka järki sanoo, ettei niin ole.
      Ikävä toisaan helpottaa ajan kanssa, vaikka se joskus tuntuu ylitsepääsemättömältä, eikä sitä voi väkisin tukahduttaa.
      Kauniista kohtaamisesta jää kaunis arpi, jota kannat sydämessäsi lopun aikaa.

    • Anonyymi

      Ai et koskaan ole nähnyt, minua naista missään paikassa maan päällä?

    • Anonyymi

      Älä rakas huoli...
      Syksyllä nähdään...

    • Anonyymi

      Heh… 😅

    • Anonyymi

      Jep, se on tätä. Vain kohde puuttuu. Ja juuri oikea!

      • Anonyymi

        Tuntuisi siltä, hassua…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuisi siltä, hassua…

        Siis lisäsin itse tuon ylemmän kommentin


    • Anonyymi

      palstoilla ei kannata heitellä trolleille pullanmuruja...

      sydämessään jokainen ikävöi, ketä tahtoo. minä ainakin, mutta se on oma salaisuuteni.

    • Anonyymi

      Tui tui

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe