En tunne sinua, en ole nähnyt sinua, en tiedä missä olet, valuuko ikäväni hukkaan?
Kuuletko kaipuuni?
Olen antamassa periksi, ikävä on haihtumassa pois, onko se hyvä vai huono asia?
Haihtuuko kaipuu?
Ehkä parempikin, sillä:
Sananl. 13:12 Pitkä odotus tekee sydämen sairaaksi, mutta täyttynyt halu on elämän puu.
Enää en sinua odota, en etsi, etten enempää sairastuisi.
Vain pieni toive on jäljellä, että ehkä vielä joskus tiemme kohtaavat.....
Nainen, kannattaako sinua ikävöidä täällä?
18
98
Vastaukset
- Anonyymi
Omalla tavalla fiksu aloitus. Sillä miksi tuhlata kaipuusen elämäänsä? Kun toinen on 100% jatkanut matkaa oli kyse mies tai nainen ja unohtanut hänet,joka jää roikuu kaipuuseen.Lisäksi kykö nyky maailma kaivatu edes täällä.Onhan kontaktit F.B ja Insta. Watt Sapp ymm.
Ei kannata kaipailla sellaista, joka ei kaipaile takaisin.
- Anonyymi
Ei kannata tehdä elämässä ykkösasiaa romanttisesta rakkaudesta ennenkuin tietää toisenkin ajattelevan ja kaipaavan. Mutta jonkun on ilmaistava tunteensa ensin. Muuten kumpikin voi tahoillaan olettaa ettei toinen kaipaa, arkailevat vaan. Toisaalta nykymaailmassa vaikka on nuo kaikki kanavat ottaa yhteyttä eivät kaikki käytä niitä eivätkä kaikki halua käyttää niitä tähän tarkoitukseen. Kasvokkain asiat kuuluisi hoitaa.
Uskovaisena voi rukoilla Jeesukselta selkeyttä omiin ajatuksiin ja tunteisiin. Jumala tietää onko kaipauksesi turhaa. Miehen mietteitä.- Anonyymi
Juicen sanoin " kun tulen kiinni sinuun, jumalatkin uskoo minuun, vaikka itse aina usko en".
- Anonyymi
Sinun kannattaa kaipailla vain kaunisluontoista luonnonkaunista pyöreäpyllyistä pyöreätissistä nuorta tukkaihmettä niin ei mene HUKKAAN.
Eli 🤤- Anonyymi
Sua vanhaa kurppaa ei varmasti kaipaakaan KUKAAN.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sua vanhaa kurppaa ei varmasti kaipaakaan KUKAAN.
Oletko nainen joka kirjoittelee tällaisia ja kysymys numero kaksi on, että tehostuuko sanomasi tuolla capslockilla? Siitä tulee lähinnä trollaava mies mieleen, mutta kaikkea muutakin oirehdintaa täällä on nähty joka lähtöön. Luulen kyllä, että mies vastailee omaan trollaukseensa taas, toivottavasti näin. Naisen alentuminen tälle tasolle olisi aika dystooppinen näkymä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko nainen joka kirjoittelee tällaisia ja kysymys numero kaksi on, että tehostuuko sanomasi tuolla capslockilla? Siitä tulee lähinnä trollaava mies mieleen, mutta kaikkea muutakin oirehdintaa täällä on nähty joka lähtöön. Luulen kyllä, että mies vastailee omaan trollaukseensa taas, toivottavasti näin. Naisen alentuminen tälle tasolle olisi aika dystooppinen näkymä
Miksi se olisi dystooppista? Minun korvaan kuulostaa realismilta. Taisit paljastaa itsestäsi juuri strerotyyppisen ajattelutapasi jonka mukaan kaikki naiset arvostavat itseään.
- Anonyymi
Olisit tullut puhumaan silloin kun vielä nähtiin. Siksi joudutaan ikävöimään kaukaa vaikka ei tunneta toisiamme. Kurja tilanne molemmille. En ole kaupan alalla oleva nainen.
- Anonyymi
Kaunis kirjoitus.
Olisi lohdullista, jos se toinen tuntisi kaipuusi, vaikka järki sanoo, ettei niin ole.
Ikävä toisaan helpottaa ajan kanssa, vaikka se joskus tuntuu ylitsepääsemättömältä, eikä sitä voi väkisin tukahduttaa.
Kauniista kohtaamisesta jää kaunis arpi, jota kannat sydämessäsi lopun aikaa. - Anonyymi
Ai et koskaan ole nähnyt, minua naista missään paikassa maan päällä?
- Anonyymi
Älä rakas huoli...
Syksyllä nähdään... - Anonyymi
Heh… 😅
- Anonyymi
Jep, se on tätä. Vain kohde puuttuu. Ja juuri oikea!
- Anonyymi
Tuntuisi siltä, hassua…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuisi siltä, hassua…
Siis lisäsin itse tuon ylemmän kommentin
- Anonyymi
palstoilla ei kannata heitellä trolleille pullanmuruja...
sydämessään jokainen ikävöi, ketä tahtoo. minä ainakin, mutta se on oma salaisuuteni. - Anonyymi
Tui tui
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683