Nainen, kannattaako sinua ikävöidä täällä?

Anonyymi

En tunne sinua, en ole nähnyt sinua, en tiedä missä olet, valuuko ikäväni hukkaan?
Kuuletko kaipuuni?
Olen antamassa periksi, ikävä on haihtumassa pois, onko se hyvä vai huono asia?
Haihtuuko kaipuu?
Ehkä parempikin, sillä:
Sananl. 13:12 Pitkä odotus tekee sydämen sairaaksi, mutta täyttynyt halu on elämän puu.

Enää en sinua odota, en etsi, etten enempää sairastuisi.
Vain pieni toive on jäljellä, että ehkä vielä joskus tiemme kohtaavat.....

18

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Omalla tavalla fiksu aloitus. Sillä miksi tuhlata kaipuusen elämäänsä? Kun toinen on 100% jatkanut matkaa oli kyse mies tai nainen ja unohtanut hänet,joka jää roikuu kaipuuseen.Lisäksi kykö nyky maailma kaivatu edes täällä.Onhan kontaktit F.B ja Insta. Watt Sapp ymm.

• Ei kannata kaipailla sellaista, joka ei kaipaile takaisin.

• Anonyymi

Ei kannata tehdä elämässä ykkösasiaa romanttisesta rakkaudesta ennenkuin tietää toisenkin ajattelevan ja kaipaavan. Mutta jonkun on ilmaistava tunteensa ensin. Muuten kumpikin voi tahoillaan olettaa ettei toinen kaipaa, arkailevat vaan. Toisaalta nykymaailmassa vaikka on nuo kaikki kanavat ottaa yhteyttä eivät kaikki käytä niitä eivätkä kaikki halua käyttää niitä tähän tarkoitukseen. Kasvokkain asiat kuuluisi hoitaa.

Uskovaisena voi rukoilla Jeesukselta selkeyttä omiin ajatuksiin ja tunteisiin. Jumala tietää onko kaipauksesi turhaa. Miehen mietteitä.

• Anonyymi

Juicen sanoin " kun tulen kiinni sinuun, jumalatkin uskoo minuun, vaikka itse aina usko en".

• Anonyymi

Sinun kannattaa kaipailla vain kaunisluontoista luonnonkaunista pyöreäpyllyistä pyöreätissistä nuorta tukkaihmettä niin ei mene HUKKAAN.

Eli 🤤

• Anonyymi

Sua vanhaa kurppaa ei varmasti kaipaakaan KUKAAN.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sua vanhaa kurppaa ei varmasti kaipaakaan KUKAAN.

Oletko nainen joka kirjoittelee tällaisia ja kysymys numero kaksi on, että tehostuuko sanomasi tuolla capslockilla? Siitä tulee lähinnä trollaava mies mieleen, mutta kaikkea muutakin oirehdintaa täällä on nähty joka lähtöön. Luulen kyllä, että mies vastailee omaan trollaukseensa taas, toivottavasti näin. Naisen alentuminen tälle tasolle olisi aika dystooppinen näkymä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko nainen joka kirjoittelee tällaisia ja kysymys numero kaksi on, että tehostuuko sanomasi tuolla capslockilla? Siitä tulee lähinnä trollaava mies mieleen, mutta kaikkea muutakin oirehdintaa täällä on nähty joka lähtöön. Luulen kyllä, että mies vastailee omaan trollaukseensa taas, toivottavasti näin. Naisen alentuminen tälle tasolle olisi aika dystooppinen näkymä

Miksi se olisi dystooppista? Minun korvaan kuulostaa realismilta. Taisit paljastaa itsestäsi juuri strerotyyppisen ajattelutapasi jonka mukaan kaikki naiset arvostavat itseään.

• Anonyymi

Olisit tullut puhumaan silloin kun vielä nähtiin. Siksi joudutaan ikävöimään kaukaa vaikka ei tunneta toisiamme. Kurja tilanne molemmille. En ole kaupan alalla oleva nainen.

• Anonyymi

Kaunis kirjoitus.
      Olisi lohdullista, jos se toinen tuntisi kaipuusi, vaikka järki sanoo, ettei niin ole.
      Ikävä toisaan helpottaa ajan kanssa, vaikka se joskus tuntuu ylitsepääsemättömältä, eikä sitä voi väkisin tukahduttaa.
      Kauniista kohtaamisesta jää kaunis arpi, jota kannat sydämessäsi lopun aikaa.

• Anonyymi

Ai et koskaan ole nähnyt, minua naista missään paikassa maan päällä?

• Anonyymi

Älä rakas huoli...
      Syksyllä nähdään...

• Anonyymi

Heh… 😅

• Anonyymi

Jep, se on tätä. Vain kohde puuttuu. Ja juuri oikea!

• Anonyymi

Tuntuisi siltä, hassua…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuntuisi siltä, hassua…

Siis lisäsin itse tuon ylemmän kommentin

• Anonyymi

palstoilla ei kannata heitellä trolleille pullanmuruja...

sydämessään jokainen ikävöi, ketä tahtoo. minä ainakin, mutta se on oma salaisuuteni.

• Anonyymi

Tui tui

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      31
      3697
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      130
      1508
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1391
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1078
    5. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      191
      1077
    6. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1051
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      987
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      961
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      67
      940
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      905
    Aihe