En tunne sinua, en ole nähnyt sinua, en tiedä missä olet, valuuko ikäväni hukkaan?
Kuuletko kaipuuni?
Olen antamassa periksi, ikävä on haihtumassa pois, onko se hyvä vai huono asia?
Haihtuuko kaipuu?
Ehkä parempikin, sillä:
Sananl. 13:12 Pitkä odotus tekee sydämen sairaaksi, mutta täyttynyt halu on elämän puu.
Enää en sinua odota, en etsi, etten enempää sairastuisi.
Vain pieni toive on jäljellä, että ehkä vielä joskus tiemme kohtaavat.....
Nainen, kannattaako sinua ikävöidä täällä?
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Omalla tavalla fiksu aloitus. Sillä miksi tuhlata kaipuusen elämäänsä? Kun toinen on 100% jatkanut matkaa oli kyse mies tai nainen ja unohtanut hänet,joka jää roikuu kaipuuseen.Lisäksi kykö nyky maailma kaivatu edes täällä.Onhan kontaktit F.B ja Insta. Watt Sapp ymm.
Ei kannata kaipailla sellaista, joka ei kaipaile takaisin.
- Anonyymi
Ei kannata tehdä elämässä ykkösasiaa romanttisesta rakkaudesta ennenkuin tietää toisenkin ajattelevan ja kaipaavan. Mutta jonkun on ilmaistava tunteensa ensin. Muuten kumpikin voi tahoillaan olettaa ettei toinen kaipaa, arkailevat vaan. Toisaalta nykymaailmassa vaikka on nuo kaikki kanavat ottaa yhteyttä eivät kaikki käytä niitä eivätkä kaikki halua käyttää niitä tähän tarkoitukseen. Kasvokkain asiat kuuluisi hoitaa.
Uskovaisena voi rukoilla Jeesukselta selkeyttä omiin ajatuksiin ja tunteisiin. Jumala tietää onko kaipauksesi turhaa. Miehen mietteitä.- Anonyymi
Juicen sanoin " kun tulen kiinni sinuun, jumalatkin uskoo minuun, vaikka itse aina usko en".
- Anonyymi
Sinun kannattaa kaipailla vain kaunisluontoista luonnonkaunista pyöreäpyllyistä pyöreätissistä nuorta tukkaihmettä niin ei mene HUKKAAN.
Eli 🤤- Anonyymi
Sua vanhaa kurppaa ei varmasti kaipaakaan KUKAAN.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sua vanhaa kurppaa ei varmasti kaipaakaan KUKAAN.
Oletko nainen joka kirjoittelee tällaisia ja kysymys numero kaksi on, että tehostuuko sanomasi tuolla capslockilla? Siitä tulee lähinnä trollaava mies mieleen, mutta kaikkea muutakin oirehdintaa täällä on nähty joka lähtöön. Luulen kyllä, että mies vastailee omaan trollaukseensa taas, toivottavasti näin. Naisen alentuminen tälle tasolle olisi aika dystooppinen näkymä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko nainen joka kirjoittelee tällaisia ja kysymys numero kaksi on, että tehostuuko sanomasi tuolla capslockilla? Siitä tulee lähinnä trollaava mies mieleen, mutta kaikkea muutakin oirehdintaa täällä on nähty joka lähtöön. Luulen kyllä, että mies vastailee omaan trollaukseensa taas, toivottavasti näin. Naisen alentuminen tälle tasolle olisi aika dystooppinen näkymä
Miksi se olisi dystooppista? Minun korvaan kuulostaa realismilta. Taisit paljastaa itsestäsi juuri strerotyyppisen ajattelutapasi jonka mukaan kaikki naiset arvostavat itseään.
- Anonyymi
Olisit tullut puhumaan silloin kun vielä nähtiin. Siksi joudutaan ikävöimään kaukaa vaikka ei tunneta toisiamme. Kurja tilanne molemmille. En ole kaupan alalla oleva nainen.
- Anonyymi
Kaunis kirjoitus.
Olisi lohdullista, jos se toinen tuntisi kaipuusi, vaikka järki sanoo, ettei niin ole.
Ikävä toisaan helpottaa ajan kanssa, vaikka se joskus tuntuu ylitsepääsemättömältä, eikä sitä voi väkisin tukahduttaa.
Kauniista kohtaamisesta jää kaunis arpi, jota kannat sydämessäsi lopun aikaa. - Anonyymi
Ai et koskaan ole nähnyt, minua naista missään paikassa maan päällä?
- Anonyymi
Älä rakas huoli...
Syksyllä nähdään... - Anonyymi
Heh… 😅
- Anonyymi
Jep, se on tätä. Vain kohde puuttuu. Ja juuri oikea!
- Anonyymi
Tuntuisi siltä, hassua…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuisi siltä, hassua…
Siis lisäsin itse tuon ylemmän kommentin
- Anonyymi
palstoilla ei kannata heitellä trolleille pullanmuruja...
sydämessään jokainen ikävöi, ketä tahtoo. minä ainakin, mutta se on oma salaisuuteni. - Anonyymi
Tui tui
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833845
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322719Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952174Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201687Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?261568Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261498- 281471
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71454Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731433- 251387