Riihimäen viheralueet todella heikosti hoidettuja.
Taksien saanti vaikeaa. Eipä tuntunut rahat kelpaavan,vaikka tilaajapalvelussa luvattiin taksin saapuvan.
Kaupungin katuremontit huonosti ajoitettu.
Messujen aikaiset miinukset
7
138
Vastaukset
- Anonyymi
Erämessujen pitopaikka on väärä. Tuollaiset tilaisuudet pitää järjestää jossain lentokentällä tai pellolla, missä on tarpeeksi tilaa messuvieraille ja näytteilleasettajille.
Riihimäen kaupunki tukee messuja rahallisesti, vaikka kaupungissa on paljon vähävaraisia lapsiperheitä, vanhuksia ja sairaita, joiden hoitamiseen tarvitaan ihmisiä ja rahaa.- Anonyymi
minä suren lintuja, kyllä taas pesimärauha meni
- Anonyymi
Unohdit, että kaupunki luonnollisesti tukee tärkeää pride-hömppää.
- Anonyymi
Messujen paikka OK.
Näyttelyosastijen tiivistys paikallaan.
Maauimala olisi voinut olla avoinna messujen ajan. Ei yhden laiturin takia olisi tarvinnut maauimalaa sulkea.- Anonyymi
No ethän ois sitten valittanu ku messuvieraat katselee sun makkaroita ja mustelmia kun pakko päästä pesulle sinne altaaseen 🤔🤔
- Anonyymi
Hoida ensin mustelmas kotona ja tule sitten vasta maauimalaan.
- Anonyymi
Todellakin olisi tarvinnut pientä fiksausta , niin messuslue, kuin kaupunkiympäristökin
. Messut muuten OK.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086