Pulsaattoripesukone mistä?

Nuukansorttinen

Mistähän onnistuisi löytämään sen 60-luvun pulsaattoripesukoneen. Sillä olisi hyvä mökillä pestä pyykkiä. Sen voisi vetäistä vaikka ruohikolle ja pitemmällä sähköjohdolla saisi sähkön siihen. Saunan padasta olisi hyvä kantaa lämmintä pesuvettä, ja huuhtelu vaikka sitten järvivedellä.
Näin saisi edullisesti pestä pyykkiä mökillä, siihen voisi laittaa vaikka täkit ja pienet matotkin pyörimään.
Ei menis liikaa sähköä eikä vettä.

Onko teillä tiedossa,mistä voisi näitä koneita
saada vielä ostaa?

Laittakaapa tietoja, joku muukin olisi varmaan innostunut tästä pyykinpesuhommasta.

27

11265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maaseudun Tulevaisuus lehdessä näin tänäkin vuonna kyseisen mainoksen.

    • ,,,,,,,,,

      Venäjän puolelta ainakin saa,maksaa suomeen tuotuna n.350ecua,koneessa yhdistetty linko ja pesukone

    • Kokemusta järvien kunnostu...

      Sitten se vasta kalliiksi tulee,kun järvi joudutaan puhdistamaan. Halvimmalla pitkän päälle pääsee, kun pesuvedet kulkevat puhdistamon kautta,eikä päästetä niitä luontoon.

    • äityli

      Joo toi pulsaattori olisi kyl tosi kätsä mökillä.
      Mä muistan aikanaan kun olin lapsi niin äitini pesi mökillä pyykkiä pulsaattorilla lisäs vaan padasta vettä. En vaan tiedä mistä niitä saa olisi kans kiva tietää.
      En tiedä mihin se äitini vanha pulsaattori joutui nyt siitä olisi hyötyä minun perheelle.
      No pitää alkaa metsästellä niitä =)

      • miespyykkäri

        Kyllä itsekin muistan lapsuudestani kun äiti pesi pyykkiä pulsaattorilla lisätiin lämmin vesi padasta! Itse halusin mukaan pyykille minusta oli mukavaa kun sai veivata pyykit koneesta!Ei ollut linkoa vaan pulsaattorikoneen rullien välissä puristetiin huutelun jälkeen liika vesi pois ja laitetiin narulle kuivumaan! Itse pesen omat pyykkini pulsaattoripesukoneella pyydän myös äidiltä pyykkiä! Viimeksi pesin eilen pyykkiä ! Tykkään pestä pyykit pulsaattoripesukoneella vaikka automaattikone olisi tarjolla kotona! Pesen yleensä 1-2 kertaa kuussa mökillä kesät talvet! Siitä on tullut mukava harrastus minulle! Itse olen löytänyt netistä tori.fi! Nyt etsin pulsaattorikonetta hämenlinnanseudulta!


      • toimiikuinjunanvessa
        miespyykkäri kirjoitti:

        Kyllä itsekin muistan lapsuudestani kun äiti pesi pyykkiä pulsaattorilla lisätiin lämmin vesi padasta! Itse halusin mukaan pyykille minusta oli mukavaa kun sai veivata pyykit koneesta!Ei ollut linkoa vaan pulsaattorikoneen rullien välissä puristetiin huutelun jälkeen liika vesi pois ja laitetiin narulle kuivumaan! Itse pesen omat pyykkini pulsaattoripesukoneella pyydän myös äidiltä pyykkiä! Viimeksi pesin eilen pyykkiä ! Tykkään pestä pyykit pulsaattoripesukoneella vaikka automaattikone olisi tarjolla kotona! Pesen yleensä 1-2 kertaa kuussa mökillä kesät talvet! Siitä on tullut mukava harrastus minulle! Itse olen löytänyt netistä tori.fi! Nyt etsin pulsaattorikonetta hämenlinnanseudulta!

        Meillä on tällainen, on ihan älyttömän hyvä vehje. Suosittelen.

        http://www.raitala.fi/pages/posts/midea-pulsaattoripesukone-6-kg14.php#.VmV7IfmLTIU


      • hienoa

    • Heppunen 66

      Itselläni on sellainen. Ei kyllä sinne mitään täkkejä laiteta, 3 pyyhettä niin se on täysi. Jos laitan enemmän pyykkiä niin se ei pyöri. Myös ei voi pestä froteisia samaan aikaan kun tavallista pyykkiä. Nukkaa jää muihin vaatteisiin kamalasti.Käytän kuitenkin sitä pikkupyykkeihin, puseroihin ym. Isot täkit pesen kotona.

      • pyykkärimies

        Itselläni on kolme pulsaattoripesukonetta! Hyviä laiteita nykypäivänäkin! Kyllä itselläni menee kolmekin normaalikokosta lakanaa tai pari pussilakanaa kerralla! Jotkut täkit menee hyvin pitää olla ohkoisempi! Tykkään pyykinpesusta paljon pulsaattoripesukoneella vaikka olen mies! Viimeksi eilen pesin pyykit pulsaattoripesukoneella!


    • kikka.s

      on kotona niitä kaksin kappalein, lapsuuspaikassa. Täytyypi kysäistä, jos sulla ois kiinnostusta ostaa.

      • leea 1

        Minullekkin kelpais yksi..


      • leea 1

        Minulla olis tarve, pulsaattoria........ :)


    • Raitala

      Tervehdys Meillä täällä hyvinkäällä Raitalan Radio ja TV ;ssä on pulsaattoripesukoneita myytävänä 019-439050

    • nuukansorttinen

      Hei,

      Minulla olisi kaksi konetta,ollut noin 10 vuotta käyttämättä,mutta kestäviä koneitahan ne ovat.

      voit soittaa Ritva 050-5741995

      [email protected]

    • Carad
    • Raitala Radio

      Meiltä Raitalan Radio ja TV:stä löytyy edelleen pulsaattoripesukoneita, lisätietoja www.raitala.fi 019-439050

    • Ruovesi

      Meillä olisi kaksi kpl. Mielelläni kyllä myisin pois? Mitä tarjoisit?

    • pesu kone

      jos asut raumalla niin riitan kirppiksellä oli pulsaattori pesukone 30euroa siis ehjä

    • Möksä5

      Itse ostin Raitalan Radio ja TV:stä Hyvinkäältä. 019-439050
      Koneita oli heti varastossa ja homma hoitui hienosti
      www.raitala.fi

    • jotain rajaa

      Meillä on mökillä Mielen koneet ja puhdasta tulee.

    • Osta raitalalta.

      raitalan radiosta löytyy edelleen!

      • HEH!

        pieruraidatkin saat kaupan päällle HEH HEH HEH HEH HEH !!!


    • ghdfhfg

      Honkkari myy uusia.

    • pyykkärimies

      Itse olen löytänyt pulsaattoripesukoneita yleensä netistä joskus olen saanut eräältä tutulta sellaisen! Itse tykkään paljon pyykinpesusta juuri pulsaattoripesukoneella! Näin talvisin tulee pestyä yleensä kerran kussa kesäisi 2-3 kertaa ! Pidän todella pyykinpesusta vanhalla pulsaattoripesukoneella! Olen monet vuodet pessyt pyykit pulsaattoripesukoneella onhan se työlääpää kuin nykyaikaisilla koneilla mutta kyllä puhdasta tulee näinkin ! Minusta se on kivaa puuhastelua vaikka olen mies! Joskus pyydän pyykkiä myös kotoa kun olen menossa pyykille! Kyllä äiti on antanut pyykkiä pestäväksi viimeksi eilen olin pyykillä! Pikkupoikana kun asutiin maalla äiti pesi pyykkiä pulsaattoripesukoneella tykkäsin olla mukana veivaamassa pyykkejä koneesta saaviin! Joskus vanheppana oli myös kummitätiä auttelemassa pyykin pesussa!

    • Anonyymi

      Minulla olisi Midea-merkkinen pesukone mökillä, jota olen käyttänyt tasan 2 kertaa, kun jouduin tilpäisesti asumaan koko kesän mökillä. Nyt pesen pyykit kaupungissa. Kevyt nostaa, paino n.6,5kg. Lingolla.
      Näin, että on tarjouksessa Nettiraudassa 189€:lla. Minä myyn ensimmäiselle kiinnostuneelle 130€:lla.
      Vöyrillä

      [email protected]

    • Anonyymi

      Olisi myynnissä siisti toimiva kone Ylöjärvi kuru puh 050323276

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5500
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3517
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1642
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1604
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1058
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe