Mistähän onnistuisi löytämään sen 60-luvun pulsaattoripesukoneen. Sillä olisi hyvä mökillä pestä pyykkiä. Sen voisi vetäistä vaikka ruohikolle ja pitemmällä sähköjohdolla saisi sähkön siihen. Saunan padasta olisi hyvä kantaa lämmintä pesuvettä, ja huuhtelu vaikka sitten järvivedellä.
Näin saisi edullisesti pestä pyykkiä mökillä, siihen voisi laittaa vaikka täkit ja pienet matotkin pyörimään.
Ei menis liikaa sähköä eikä vettä.
Onko teillä tiedossa,mistä voisi näitä koneita
saada vielä ostaa?
Laittakaapa tietoja, joku muukin olisi varmaan innostunut tästä pyykinpesuhommasta.
Pulsaattoripesukone mistä?
27
12146
Vastaukset
Maaseudun Tulevaisuus lehdessä näin tänäkin vuonna kyseisen mainoksen.
- ,,,,,,,,,
Venäjän puolelta ainakin saa,maksaa suomeen tuotuna n.350ecua,koneessa yhdistetty linko ja pesukone
- Kokemusta järvien kunnostu...
Sitten se vasta kalliiksi tulee,kun järvi joudutaan puhdistamaan. Halvimmalla pitkän päälle pääsee, kun pesuvedet kulkevat puhdistamon kautta,eikä päästetä niitä luontoon.
- äityli
Joo toi pulsaattori olisi kyl tosi kätsä mökillä.
Mä muistan aikanaan kun olin lapsi niin äitini pesi mökillä pyykkiä pulsaattorilla lisäs vaan padasta vettä. En vaan tiedä mistä niitä saa olisi kans kiva tietää.
En tiedä mihin se äitini vanha pulsaattori joutui nyt siitä olisi hyötyä minun perheelle.
No pitää alkaa metsästellä niitä =)- miespyykkäri
Kyllä itsekin muistan lapsuudestani kun äiti pesi pyykkiä pulsaattorilla lisätiin lämmin vesi padasta! Itse halusin mukaan pyykille minusta oli mukavaa kun sai veivata pyykit koneesta!Ei ollut linkoa vaan pulsaattorikoneen rullien välissä puristetiin huutelun jälkeen liika vesi pois ja laitetiin narulle kuivumaan! Itse pesen omat pyykkini pulsaattoripesukoneella pyydän myös äidiltä pyykkiä! Viimeksi pesin eilen pyykkiä ! Tykkään pestä pyykit pulsaattoripesukoneella vaikka automaattikone olisi tarjolla kotona! Pesen yleensä 1-2 kertaa kuussa mökillä kesät talvet! Siitä on tullut mukava harrastus minulle! Itse olen löytänyt netistä tori.fi! Nyt etsin pulsaattorikonetta hämenlinnanseudulta!
- toimiikuinjunanvessa
miespyykkäri kirjoitti:
Kyllä itsekin muistan lapsuudestani kun äiti pesi pyykkiä pulsaattorilla lisätiin lämmin vesi padasta! Itse halusin mukaan pyykille minusta oli mukavaa kun sai veivata pyykit koneesta!Ei ollut linkoa vaan pulsaattorikoneen rullien välissä puristetiin huutelun jälkeen liika vesi pois ja laitetiin narulle kuivumaan! Itse pesen omat pyykkini pulsaattoripesukoneella pyydän myös äidiltä pyykkiä! Viimeksi pesin eilen pyykkiä ! Tykkään pestä pyykit pulsaattoripesukoneella vaikka automaattikone olisi tarjolla kotona! Pesen yleensä 1-2 kertaa kuussa mökillä kesät talvet! Siitä on tullut mukava harrastus minulle! Itse olen löytänyt netistä tori.fi! Nyt etsin pulsaattorikonetta hämenlinnanseudulta!
Meillä on tällainen, on ihan älyttömän hyvä vehje. Suosittelen.
http://www.raitala.fi/pages/posts/midea-pulsaattoripesukone-6-kg14.php#.VmV7IfmLTIU - hienoa
toimiikuinjunanvessa kirjoitti:
Meillä on tällainen, on ihan älyttömän hyvä vehje. Suosittelen.
http://www.raitala.fi/pages/posts/midea-pulsaattoripesukone-6-kg14.php#.VmV7IfmLTIUKyllä toi pulsaattoripesukone on hyvä pyykinpesuun ja yksinkertainen! Itse olen pessyt kaikki omat ja joskus toistenkin pyykit pulsaattorikoneella!
- Heppunen 66
Itselläni on sellainen. Ei kyllä sinne mitään täkkejä laiteta, 3 pyyhettä niin se on täysi. Jos laitan enemmän pyykkiä niin se ei pyöri. Myös ei voi pestä froteisia samaan aikaan kun tavallista pyykkiä. Nukkaa jää muihin vaatteisiin kamalasti.Käytän kuitenkin sitä pikkupyykkeihin, puseroihin ym. Isot täkit pesen kotona.
- pyykkärimies
Itselläni on kolme pulsaattoripesukonetta! Hyviä laiteita nykypäivänäkin! Kyllä itselläni menee kolmekin normaalikokosta lakanaa tai pari pussilakanaa kerralla! Jotkut täkit menee hyvin pitää olla ohkoisempi! Tykkään pyykinpesusta paljon pulsaattoripesukoneella vaikka olen mies! Viimeksi eilen pesin pyykit pulsaattoripesukoneella!
- kikka.s
on kotona niitä kaksin kappalein, lapsuuspaikassa. Täytyypi kysäistä, jos sulla ois kiinnostusta ostaa.
- leea 1
Minullekkin kelpais yksi..
- leea 1
Minulla olis tarve, pulsaattoria........ :)
- Raitala
Tervehdys Meillä täällä hyvinkäällä Raitalan Radio ja TV ;ssä on pulsaattoripesukoneita myytävänä 019-439050
- nuukansorttinen
Hei,
Minulla olisi kaksi konetta,ollut noin 10 vuotta käyttämättä,mutta kestäviä koneitahan ne ovat.
voit soittaa Ritva 050-5741995
[email protected] - Carad
Ostin kirpputorilta parillakympillä penen rumpukoneen.
Kätevä mökkikäytössä.
Automaattia ei ole kuin edestakainen pyöritys 10 min. ajan.
http://www.allforcamping.it/index.php?main_page=product_info&products_id=519 - Raitala Radio
Meiltä Raitalan Radio ja TV:stä löytyy edelleen pulsaattoripesukoneita, lisätietoja www.raitala.fi 019-439050
- Ruovesi
Meillä olisi kaksi kpl. Mielelläni kyllä myisin pois? Mitä tarjoisit?
- pesu kone
jos asut raumalla niin riitan kirppiksellä oli pulsaattori pesukone 30euroa siis ehjä
- Möksä5
Itse ostin Raitalan Radio ja TV:stä Hyvinkäältä. 019-439050
Koneita oli heti varastossa ja homma hoitui hienosti
www.raitala.fi - jotain rajaa
Meillä on mökillä Mielen koneet ja puhdasta tulee.
- Osta raitalalta.
raitalan radiosta löytyy edelleen!
- HEH!
pieruraidatkin saat kaupan päällle HEH HEH HEH HEH HEH !!!
- ghdfhfg
Honkkari myy uusia.
- pyykkärimies
Itse olen löytänyt pulsaattoripesukoneita yleensä netistä joskus olen saanut eräältä tutulta sellaisen! Itse tykkään paljon pyykinpesusta juuri pulsaattoripesukoneella! Näin talvisin tulee pestyä yleensä kerran kussa kesäisi 2-3 kertaa ! Pidän todella pyykinpesusta vanhalla pulsaattoripesukoneella! Olen monet vuodet pessyt pyykit pulsaattoripesukoneella onhan se työlääpää kuin nykyaikaisilla koneilla mutta kyllä puhdasta tulee näinkin ! Minusta se on kivaa puuhastelua vaikka olen mies! Joskus pyydän pyykkiä myös kotoa kun olen menossa pyykille! Kyllä äiti on antanut pyykkiä pestäväksi viimeksi eilen olin pyykillä! Pikkupoikana kun asutiin maalla äiti pesi pyykkiä pulsaattoripesukoneella tykkäsin olla mukana veivaamassa pyykkejä koneesta saaviin! Joskus vanheppana oli myös kummitätiä auttelemassa pyykin pesussa!
- Anonyymi
Minulla olisi Midea-merkkinen pesukone mökillä, jota olen käyttänyt tasan 2 kertaa, kun jouduin tilpäisesti asumaan koko kesän mökillä. Nyt pesen pyykit kaupungissa. Kevyt nostaa, paino n.6,5kg. Lingolla.
Näin, että on tarjouksessa Nettiraudassa 189€:lla. Minä myyn ensimmäiselle kiinnostuneelle 130€:lla.
Vöyrillä
[email protected] - Anonyymi
Olisi myynnissä siisti toimiva kone Ylöjärvi kuru puh 050323276
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236965Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733