Kesä alkaa 13.6. (Espanjassa)

Ennusteeni tarkentui ja osui jälleen kerran, Espanjassa on hellettä kuten ennustelin jopa 40 astetta. Suomen kesä on vielä tulossa kuten rivien välistä on havaittavissa. Eilen satoi räntää ja osa autoilijoista suunnitteli jo "välikelinrenkaita" vaihdettavaksi mutta ilma lämpeni ukkoskuuron jälkeen. Huomenna torstaina lämpötila on vain kymmenen astetta ja kylmä tuuli puhaltaa. Pitkät kalsarit ja pipo on syytä varata ulkoiluun, hah hah haaa!!!...

15

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kirjoittele Ressu vain tekojoesta ja pylly juttujasi.

      • Anonyymi

        Ei tuo ressu ole:D


    • Anonyymi

      Terveiset Espanjasta .Costa Bravalla 43 .Pilvetön taivas .

      • Anonyymi

        Onneksi ollaan Suomessa.


    • Anonyymi

      Yhtä helvettiä, jos lämpötila ulkona yli 40 astetta, ei oo pohjoismaalaisen terveellistä silloin oleskella ulkotiloissa. Sama homma mun talvella olisi pakkasta se 20-30 astetta, sisätilat.

      • Anonyymi

        Tänään oli 44 astetta.Merivesi vilvoittaa .


    • Anonyymi

      Kaheksan astetta mittarissa keskellä päivää ja kesäkuu puolivälissä. Kesä alkoi kuten Ressu ennusti,

    • Anonyymi

      Nyt olet väärässä sen sanon minä koska olen sinua viisaampi,helteet tulevat ensi viikonloppuna ja tälle ei naureta! pohjanmaan poliislle tarjoan pienet munkkikahvit sinulle ainoastaan munkin onko selvä?

    • Anonyymi

      Poliisi tulee ja antaa pamppua sinulle pyllylle niin tuo fetissi poliiseistasi toteutuu, hah hah haaa!!!...

      JK Naispoliisi väänsi käteni selän taakse vuonna 2011 ja olkapääni meni sijoiltaan eikä oikeuskansleri ole vieläkään vastannut tutkimuspyyntöni.

      • Anonyymi

        Ihanaa kesäsäätä pukkaa, ja hellepäivät ovat vasta tulossa. Kyllä Ressu tietää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa kesäsäätä pukkaa, ja hellepäivät ovat vasta tulossa. Kyllä Ressu tietää...

        Aivan varmasti tulee hellepäiviä täysin repasta riippumatta.


      • Anonyymi

        Pohajnamaan poliisi tarjoaa minulle Shellillä kakkukahvit kuulemma ja heidän "johtajansa" laulaa vieressä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohajnamaan poliisi tarjoaa minulle Shellillä kakkukahvit kuulemma ja heidän "johtajansa" laulaa vieressä

        Olemme me eläimet luonteeltamme kaikki saman kaltaisia. Pikkuvarpusilla oli eilen uimakoulu. Äitivarpunen näytti miten otetaan vesikylpy. Pienokaiset 5 kastoivat vuorollaan nokkansa veteen, sitten jalkansa ja lopuksi pyrstönsä. Suorastaan kuulin, kun kukin kiljaisi että "iiiik kylmää", hypäten sivuun. Äiti lehahti maahan ruokailemaan laittamiani moniviljahiutaleita, ja poikaset jäivät "treenaamaan"...
        Porasin aikanaan takapihan laakeaan kallioon juoma-/rypemiskuopan. Kalliolle asetin myös laakean vanhan uunivadin, pohjustin sen hienolla hiekalla. Ovat tosi suosittuja kaikkien lintujen keskuudessa. Jopa sepelkyyhkyt käyvät juomassa, rypemässä ja napsimassa kiviä kivipiiraansa.
        Muuten pikkuvarpusten määrä on moninkertaistunut muutamassa vuodessa. Laskin eilen 18 kerralla, ja lähes kaikissa 6:ssa pihapöntössä on "valmistumassa" seuraava pesye...
        Meripuiston saostuslampareessa (2) telkkäemolla on 12 poikasta. Pesäpönttö on hyvällä paikalla rantalepässä (kiitos pöntön asettajalle).
        Aikanaan laitoin pari pönttöä Ankkalammen rantakoivikkoon, mutta raivausten vuoksi ne "hävisivät". Yksi säännöllinen pesijä oli punasotka, jota lapset nimittivät ankaksi. Siitä nimi Pikiruukin Ankkalampi, joka on ollut nimenä jo sata vuotta, ja nyt ei naurata!!!...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme me eläimet luonteeltamme kaikki saman kaltaisia. Pikkuvarpusilla oli eilen uimakoulu. Äitivarpunen näytti miten otetaan vesikylpy. Pienokaiset 5 kastoivat vuorollaan nokkansa veteen, sitten jalkansa ja lopuksi pyrstönsä. Suorastaan kuulin, kun kukin kiljaisi että "iiiik kylmää", hypäten sivuun. Äiti lehahti maahan ruokailemaan laittamiani moniviljahiutaleita, ja poikaset jäivät "treenaamaan"...
        Porasin aikanaan takapihan laakeaan kallioon juoma-/rypemiskuopan. Kalliolle asetin myös laakean vanhan uunivadin, pohjustin sen hienolla hiekalla. Ovat tosi suosittuja kaikkien lintujen keskuudessa. Jopa sepelkyyhkyt käyvät juomassa, rypemässä ja napsimassa kiviä kivipiiraansa.
        Muuten pikkuvarpusten määrä on moninkertaistunut muutamassa vuodessa. Laskin eilen 18 kerralla, ja lähes kaikissa 6:ssa pihapöntössä on "valmistumassa" seuraava pesye...
        Meripuiston saostuslampareessa (2) telkkäemolla on 12 poikasta. Pesäpönttö on hyvällä paikalla rantalepässä (kiitos pöntön asettajalle).
        Aikanaan laitoin pari pönttöä Ankkalammen rantakoivikkoon, mutta raivausten vuoksi ne "hävisivät". Yksi säännöllinen pesijä oli punasotka, jota lapset nimittivät ankaksi. Siitä nimi Pikiruukin Ankkalampi, joka on ollut nimenä jo sata vuotta, ja nyt ei naurata!!!...

        On toi Ressu todellakin eläinystävä ja tietää kaiken eläimistä ja osaa matkia kaikkia kerran äänen kuultuaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On toi Ressu todellakin eläinystävä ja tietää kaiken eläimistä ja osaa matkia kaikkia kerran äänen kuultuaan.

        Onko se sillä lailla hassunhauskaa naukua kuin kissa tai ammuu kuin lehmä sitten kainalopierua tehosteeksi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2636
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1431
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1146
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      9
      1063
    Aihe