Radio Patmos on heittämällä Suomen paras kristillinen radio

Anonyymi

Kanavalla ei soi yhtään liikaa hengellinen musiikki vaan sitä on mausteena ohjelmien välissä. Pääasiassa kyseessä on puheradio. Suunnattu enemmän jo uskossa oleville ja sisältää vahvaa opetusta. Saarnoja, keskusteluja, haastatteluja ja kontaktiohjelmia. Suoraa lähetystä tulee aamuisin, iltapäivisin ja iltaisin. Studiossa on läpi päivän aina joku paikalla, joka on minulle tärkeää.
Radio Dei on taas paljon viihteellisempi kanava, jossa soi paljon hengellinen musiikki.
Kummallakin kanavalla on oma ohjelma- arkisto ilmaiseksi kuunneltavaa. Radio deillä sovellus nimeltä deiplus, jonka voi ladata puhelimeen tai esim. Tablettiin. Radio patmoksella sovellusta ei vielä ole mutta arkisto on laajempi kuin deillä. Patmoksen arkistoon täytyy rekistöröityä nimellä ja sähköpostiosoitteella, jonka jälkeen arkisto on vapaasti käytettävissä. Patmoksen arkisto on nimeltä patmosplus ja löytyy radion etusivulta.

Kannattaa tutustua. Kuuntele vaikka salaa.

11

683

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siinäpä oli mainostamista kerrakseen mutta ihan ok !

• Anonyymi

YLE puhe voisi ottaa oppia Patmos radiosta!

• Anonyymi

Radio dei on heittämällä Suomen paras kristillinen radio

• Anonyymi

Kukaan normaali ei kuuntele keksittyjä tarinoita tai usko joulupukkiin. Kannattaa käyttää aika paremmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan normaali ei kuuntele keksittyjä tarinoita tai usko joulupukkiin. Kannattaa käyttää aika paremmin.

Keksittyjä tarinoita kuunnellaan, luetaan, katsotaan läpi päivän . Fiktio on suosittua eri muodoissaan. Mikäli viittaat siihen, että kristinuskon sanoma olisi keksittyä niin valitettavasti olet väärässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keksittyjä tarinoita kuunnellaan, luetaan, katsotaan läpi päivän . Fiktio on suosittua eri muodoissaan. Mikäli viittaat siihen, että kristinuskon sanoma olisi keksittyä niin valitettavasti olet väärässä.

Valitettavasti olen yhtä oikeassa kuin sinäkin. Tarinoita jotka on markkinoitu hyvin massoille.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ainakin homovolttia heittämällä paras radio. :D

• Anonyymi

totta turiset kuomaseni

• Anonyymi

Tämä on totta. Patmos tykittää kunnon kontenttia, sillä Patmos on jessemedian numero uno kuitenkin.

• Anonyymi

Kilpailu ei taida olla kovinkaan kovaa...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6808
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2006
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1668
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1218
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      48
      1074
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1045
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      967
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      909
    Aihe