Radio Patmos on heittämällä Suomen paras kristillinen radio

Anonyymi

Kanavalla ei soi yhtään liikaa hengellinen musiikki vaan sitä on mausteena ohjelmien välissä. Pääasiassa kyseessä on puheradio. Suunnattu enemmän jo uskossa oleville ja sisältää vahvaa opetusta. Saarnoja, keskusteluja, haastatteluja ja kontaktiohjelmia. Suoraa lähetystä tulee aamuisin, iltapäivisin ja iltaisin. Studiossa on läpi päivän aina joku paikalla, joka on minulle tärkeää.
Radio Dei on taas paljon viihteellisempi kanava, jossa soi paljon hengellinen musiikki.
Kummallakin kanavalla on oma ohjelma- arkisto ilmaiseksi kuunneltavaa. Radio deillä sovellus nimeltä deiplus, jonka voi ladata puhelimeen tai esim. Tablettiin. Radio patmoksella sovellusta ei vielä ole mutta arkisto on laajempi kuin deillä. Patmoksen arkistoon täytyy rekistöröityä nimellä ja sähköpostiosoitteella, jonka jälkeen arkisto on vapaasti käytettävissä. Patmoksen arkisto on nimeltä patmosplus ja löytyy radion etusivulta.

Kannattaa tutustua. Kuuntele vaikka salaa.

11

470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siinäpä oli mainostamista kerrakseen mutta ihan ok !

    • Anonyymi

      YLE puhe voisi ottaa oppia Patmos radiosta!

    • Anonyymi

      Radio dei on heittämällä Suomen paras kristillinen radio

      • Anonyymi

        Kukaan normaali ei kuuntele keksittyjä tarinoita tai usko joulupukkiin. Kannattaa käyttää aika paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan normaali ei kuuntele keksittyjä tarinoita tai usko joulupukkiin. Kannattaa käyttää aika paremmin.

        Keksittyjä tarinoita kuunnellaan, luetaan, katsotaan läpi päivän . Fiktio on suosittua eri muodoissaan. Mikäli viittaat siihen, että kristinuskon sanoma olisi keksittyä niin valitettavasti olet väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keksittyjä tarinoita kuunnellaan, luetaan, katsotaan läpi päivän . Fiktio on suosittua eri muodoissaan. Mikäli viittaat siihen, että kristinuskon sanoma olisi keksittyä niin valitettavasti olet väärässä.

        Valitettavasti olen yhtä oikeassa kuin sinäkin. Tarinoita jotka on markkinoitu hyvin massoille.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ainakin homovolttia heittämällä paras radio. :D

      • Anonyymi

        totta turiset kuomaseni


    • Anonyymi

      Tämä on totta. Patmos tykittää kunnon kontenttia, sillä Patmos on jessemedian numero uno kuitenkin.

    • Anonyymi

      Kilpailu ei taida olla kovinkaan kovaa...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2118
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1986
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe