shokeerattas ja provosoitas? Rölli, te miehet ootte niin helppoja! Ehkä siks teille tulee harhaanjohtava luulo että naiset on samoin. Miehet, on viettien viemiä, teillä ne ongelmat on saada värkkinne pysyy pöksyissä kun vähän pyllyä ja tissiä taikka reittä vilahtaa, vaikka olisitte varattujakin. Vähintään silmänne pullistuu päästänne ja kuola valuu suupielistänne.
Itse en koe että tässä 37- vuotiaan iässä on enää yhtä soveliasta kulkee yhtä pienissä mekoissa, kuin mitä kuljin 18 vuotiaana. Jotenkin tulee muistikuva omasta äidistäni lähes samassa iässä kuin minä (äitini oli 40 v) kun itse olin teini ja mietin monesti et miten noloo on kun ton ikänen pukeutuu noin pieniin vaatteisiin. Jotenkin sieltä kumpuaa se tunne että mun ikäisen pitää jo pukeutua vähän aikuisemmin jottei näytä halvalta ja onhan se kroppakin usein vähän eri kuosissa 18 vuotiaana kuin 40 vuotiaana eli ne mikroshortsit ja napapaita harvemmin imartelee enää nelikymppistä samoin kuin 18 vuotiasta. Ikä näkyy jo nelikymppisen ihossa.
No, mutta lähdin taas kauas itse asiasta. Eli tänään siis puin vartaloani myötäilevän mekon päälleni. Se ei ollu mikään lyhyt mekko. Polvet peittävä pituus. Eikä siitä näkyny mikään tissivako vaan hyvin sellanen mielestäni ikäiselleni sopiva asiallinen aikuisella tavalla seksikäs mekko. Se kuitenkin myötäili mun vartaloani. Mulla sattuu oleen nettilaskureiden mukaan tiimalasivartalo eli mekko myötäili kurvejani enkä tarkota ylipainosta tulevia kurveja vaan lantioluiden tuomia kurveja ja hoikkaa selvästi erottuvaa vyötäröä.
Ja vaikka tissit ja reidet ei vilkkunu, niin valehtelmatta kymmenittäin miehet huomioi mua 2 tunnin reissullani kello 15-17 välillä päivällä. Sain ääneen palautetta, sain autolla tööttäilyä, katseita jne.
Mua se huvitti, sillä mietin että mun ei tarvi kun kävellä tässä ja miehet sekoo ja miehet kuvittelee että kun he reagoi noin että naiset ois samanlaisia. Miehet ei tajua ettei naisten mieli ja psyyke toimi samoin. Naisille ei riitä kropan näkeminen. Naiset on monimutkaisempia. Silti te luulette että kun pullistelette lihaksianne ja lähetätte alakerrasta kuvan taikka iskette silmää naiselle niin nainen on isketty.
Te unohdatte että se mikä toimii miehiin ei toimi naisiin. Biologiakin kertoo että naisen on aikoinaan luolamies aikaan täytynyt olla tarkempi siitä kenen kanssa lisääntyy ja siks heillä on erilaiset metodit valita se "uros" kuin mitä niillä joka puolelle sikiävillä jokasta hyvännäköstä hempukkaa pökkäsevillä apinamiehillä.
Röllikkä, milläs me tänään sua ja sun katkeraa olemusta ja itsevarmuuttas
5
51
Vastaukset
- Anonyymi
Luolamies aikana miehen piti varmistaa jälkipolvi, pökkimällä mahdollisimman usean kanssa.
- Anonyymi
Vieläkö on kovinkin rendikästä(murreilmaisu on viittaus, kyllä) uskoa, että näiden tuhansien trollausten seassa on juuri tämä kerronta joka on uskottavaa ja että sitä kirjoittaa muka joku nainen? Tänään joku viisas oli päässyt jo niin pitkälle, että osasi päätellä, että rölli ja röllille kirjoittaja on sama, no ei oo menny koulut hukkaan. Siitä voisi tehdä helposti johtopäätöksen, että kyseessä on yksi ja sama mies joka käsikirjoittaa tätä outoa näytelmää. Sama johtopäätös , jonka monet muut on tehneet jo yli kymmenen vuotta sitten. Ei se kirjaviisaus aina ole avuksi nääs
- Anonyymi
Röltsitär en mä usko jos et laita kuvaa.
Millainen palsta tämä olisikaan, jos tänne voisi upata kuvia? Aika hurja ajatuksenakin. Mutta onhan sellaisiakin paljon.
- Anonyymi
Rölliiii!!!, annappa nyt jokaisen tähtösen tuikkia omaa tuikettaan!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 813698
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322489Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä932093Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201617Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261448- 281441
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71394Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671357Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101247Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?191168