mutta kun vuodet vierivät ja negatiiviset kokemukset moukaroivat, niin alkaa usko pikkuhiljaa loppua.
Olen koko elämän funtsannut ja toivonut, että minunkin elämääni osuisi/tulisi jotain hyvää
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Osuu varmasti 💕
- Anonyymi
Täällä sama. Ei vaan jaksais enää...
- Anonyymi
Joskus huomaa että ihmiset luulee että valehtelee jos sattuu avaamaan elämäänsä…Kaikille ei vain tapahdu niin paljon. Kuitenkin voi valita sen puolesta että näkee hyvää. Sitä on joka puolella jos haluaa nähdä. Hyvää, kaunista, ihanaa, on!
Kesä
Kukat
Tuoksut
Hetki ilman kipuja
Ei nälän tunnetta
Jne - Anonyymi
Ota viina mies
Se mikä ei tapa, se vahvistaa. Itsekin tulen olemaan vielä paljon vahvempi kuin aiemmin, kunhan tästä ensin pääsen jaloilleni taas. Koskaan ei saa luovuttaa.
- Anonyymi
Tuntuu siltä että pidetään vain pilkkana.
- Anonyymi
Ehkä odotuksesi elämän suhteen vaan ovat liian korkealla. Kyllähän ihmiset rehvastelevat kaikella mitä heillä on ja mihin pystyvät. Mutta mitään siitä he eivät saa mukaansa. Kun ymmärtää miten lyhyt koko elämä on, niin ihan oikeasti sillä ihmisellä kenellä ei ole mitään on yhtä paljon kuin sillä, jolla on kaikki. Toisaalta harva täällä on tyytyväinen siihen mitä on saanut. Itse kiitän Jumalaa siitä vähästäkin minkä olen saanut. Kiitän häntä myös siitä ettei mikään lohduta minua täällä lopullisesti. Näen lopun kaikelle. Kaikki läheiseni katoavat, minun ruumiini katoaa ja kaikki mitä olen täällä saavuttanut. Kaikki pettymykseni, epäonnistumiseni, onnistumiseni, tunteeni jne kaikki katoavat. Maailma ja kaikki mitä siinä on, katoavat. Kiitän Jumalaa siitä että minulla on katoamaton perintö taivaissa Jeesuksessa Kristuksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823712
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322509Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä942106Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201627Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261458- 281451
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71404Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671357Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101247Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?201201