Miten saa suojattua tappavan myrkylliset huonekasvit kissalta? Kyseessä iso traakkipuu ja pitkä kultaköynnös. Olen itse ajattellut jotain tyllikankaan tapaista köyynnöksen ympärille, mutta traakin kohdalla pelkään joutuvani heittämään sen pois. Puu on kuitenkin ollut suvussa jo 50 vuotta ja vielä hyvässä kunnossa.
Myrkylliset kasvit
Anonyymi
4
78
Vastaukset
- Anonyymi
Suihkuta kasvit sitruunavedellä! Kissa karttaa sitruunan tuoksua.
- Anonyymi
Etkö voi antaa myrkyllisiä kukkia pois, tai joku saattaisi ostaakin suuren ja vanhan kasvin? Ei kai pakko ole pois heittää, onhan niitäkin kasviharrastajia, joilla ei eläimiä ole.
- Anonyymi
Minulle kasvit ovat tulleet perintönä, joten en mielelläni heittäisi niitä pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle kasvit ovat tulleet perintönä, joten en mielelläni heittäisi niitä pois
Tai edes antaisi kenellekkään muulle. Ovat kuitenkin minulle niin arvokkaita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek194953Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5292560Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1482139Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.192132- 191745
- 821624
- 1461525
- 1131131
- 126903
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40869