Hänelle kaikesta. Siitä yhdesta asiasta irl ja kaikesta täällä palstalla. Anteeksi.
Anteeksi pyyntöni
17
100
Vastaukset
- Anonyymi
😊👍 näin sitä pitää.
- Anonyymi
En tiedä olenko henkilö jolta pyydät anteeksi... kyllä varmaan itse kukin olisi anteeksi pyynnön velkaa, toivon että voidaan sopia tämä juttu ja elää sovussa tästä eteenpäin niinkuin ennen, elämä on liian lyhyt tällaiseen, aurinkoista päivää sinne.. 🌞
Olisin halunnut pyytää anteeksi irl, jo kauan sitten. En saanut tilaisuutta.
- Anonyymi
Linjat ovat auki olleet koko ajan ja ovat edelleen... 🌞
Anonyymi kirjoitti:
Linjat ovat auki olleet koko ajan ja ovat edelleen... 🌞
Kiva jos on... En vaan uskalla, ainakaan vielä.
- Anonyymi
En tiedä kenelle kirjoitat, mutta en koe tarvitsevani anteeksipyyntöä keneltäkään minulle tuntemattomalta ihmiseltä, koska en ole halunnut edes tutustua keneenkään moneen vuoteen. Elämässäni on jo ihminen, joka on minulle hyivn tärkeä.
- Anonyymi
Voi vittu
- Anonyymi
No äläpä…
- Anonyymi
Mihin pingviininaama hävisi?
Palasin tähän originaaliin muotoon takaisin. Oliko "pinviini" parempi? Se oli kylläkin susi. :D
PalstaPrinssi kirjoitti:
Palasin tähän originaaliin muotoon takaisin. Oliko "pinviini" parempi? Se oli kylläkin susi. :D
Pingviini...
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Aha. No niin, kaipuuhan on vain pilvi, se häipyy aamun tullen, ja auringon taas nään tulleen villiin sydämeen...
https://youtu.be/QxkUPIpeYRA
🙂 Anonyymi kirjoitti:
Aha. No niin, kaipuuhan on vain pilvi, se häipyy aamun tullen, ja auringon taas nään tulleen villiin sydämeen...
https://youtu.be/QxkUPIpeYRA
🙂Sydän vaikeroi mutta vaiennan sen äänen...
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Sydän vaikeroi mutta vaiennan sen äänen...
Teippaa teippaa jesari on ihan jees ... 🙂
Anonyymi kirjoitti:
Teippaa teippaa jesari on ihan jees ... 🙂
Niin on, jesarista on ihan kaikkeen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501819
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121691Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va331363Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1941177- 921151
- 761046
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta352974- 62849
- 49811
- 50806