Hänelle kaikesta. Siitä yhdesta asiasta irl ja kaikesta täällä palstalla. Anteeksi.
Anteeksi pyyntöni
17
159
Vastaukset
- Anonyymi
😊👍 näin sitä pitää.
- Anonyymi
En tiedä olenko henkilö jolta pyydät anteeksi... kyllä varmaan itse kukin olisi anteeksi pyynnön velkaa, toivon että voidaan sopia tämä juttu ja elää sovussa tästä eteenpäin niinkuin ennen, elämä on liian lyhyt tällaiseen, aurinkoista päivää sinne.. 🌞
Olisin halunnut pyytää anteeksi irl, jo kauan sitten. En saanut tilaisuutta.
- Anonyymi
Linjat ovat auki olleet koko ajan ja ovat edelleen... 🌞
Anonyymi kirjoitti:
Linjat ovat auki olleet koko ajan ja ovat edelleen... 🌞
Kiva jos on... En vaan uskalla, ainakaan vielä.
- Anonyymi
En tiedä kenelle kirjoitat, mutta en koe tarvitsevani anteeksipyyntöä keneltäkään minulle tuntemattomalta ihmiseltä, koska en ole halunnut edes tutustua keneenkään moneen vuoteen. Elämässäni on jo ihminen, joka on minulle hyivn tärkeä.
- Anonyymi
Voi vittu
- Anonyymi
No äläpä…
- Anonyymi
Mihin pingviininaama hävisi?
Palasin tähän originaaliin muotoon takaisin. Oliko "pinviini" parempi? Se oli kylläkin susi. :D
PalstaPrinssi kirjoitti:
Palasin tähän originaaliin muotoon takaisin. Oliko "pinviini" parempi? Se oli kylläkin susi. :D
Pingviini...
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Palasin tähän originaaliin muotoon takaisin. Oliko "pinviini" parempi? Se oli kylläkin susi. :D
Aha. No niin, kaipuuhan on vain pilvi, se häipyy aamun tullen, ja auringon taas nään tulleen villiin sydämeen...
https://youtu.be/QxkUPIpeYRA
🙂 Anonyymi kirjoitti:
Aha. No niin, kaipuuhan on vain pilvi, se häipyy aamun tullen, ja auringon taas nään tulleen villiin sydämeen...
https://youtu.be/QxkUPIpeYRA
🙂Sydän vaikeroi mutta vaiennan sen äänen...
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Sydän vaikeroi mutta vaiennan sen äänen...
Teippaa teippaa jesari on ihan jees ... 🙂
Anonyymi kirjoitti:
Teippaa teippaa jesari on ihan jees ... 🙂
Niin on, jesarista on ihan kaikkeen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 92518
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427
