On niin että

Anonyymi

erityisherkän ihmisen elämä traumatisoitiin sellaisella toiminnalla, mikä sai aikaan sen, että herkkyyden tuntemukset vahvistuivat vuosi vuodelta. Se sai aikaan sen, että ihminen elää ylivirttyneessä tilassa jatkuvasti. Kun missään ei tuntunut olevan rauhaa, ei arjessa eikä arkisen työn ulkopuolella. Siksi se hätähuuto ns. huudettiin, että olisi hiljaista ja saisi olla rauhassa omien ajatustensa kanssa. Työnkin pitää aina olla vain työtä, että siihen saa rauhassa keskittyä, eikä aivojen tarvitse käydä ylikierroksilla. Nin kauan kuin sellainen toiminta jatkuu, mikä aloitettiin ilman lupaa se vaurioitta lisää.

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      korjaus, ylivirittyneessä

      • Anonyymi

        Olen itsekin myös herkkä, mullakin on tunteet ja olen ihminen, väärinymmärretty olen tuntenut olevani aina, outokin sen olen tiedostanut, mitä tekisin täällä jos en olisi älynnyt, että olet tehnyt aloituksia viime syyskuusta saakka? silloin en käynyt täällä en tiennyt että asuit ehkä silloin niinkin lähellä, se ei olisi kuulunut mulle mitenkään, noin kaksi kuukautta sitten selailin ensimmäisiä kertoja aloituksia, en olisi voinut kuvitella aiemmin että voisin löytää täältä yhden menneisyydestä tietämäni ihmisen kommentin perusteella, olisin vain hyväksynyt sen että asut missä asut, ja olet parisuhteessa jo kun aikaa on kulunut ja olet töissä siellä missä olet, olisin jatkanut niinkuin ennenkin, mulla ei olisi ollut vaimoa tai lapsia, enkä olisi ollut varattu, ei olisi kuulunut tulevaisuuden suunnitelmiin koskaan.


    • Anonyymi

      Elämäntaparikollisen päiväkirja tuokio 12678

      • Anonyymi

        Sinä alat kyllä AA olla aika pakkohoitokunnossa vailla mitään itsesuojeluvaistoa pakkotoistelujesi kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä alat kyllä AA olla aika pakkohoitokunnossa vailla mitään itsesuojeluvaistoa pakkotoistelujesi kanssa

        Etkö trolleja erota?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö trolleja erota?

        En usko olevan trolli, trolli voi toki matkia kaikkea kirjoitustyyliä ja matkiikin ja se on sitten voi voi, jos kyseinen alkuperäinen kuvittelija vaikuttaa intensiivisemmältä kuin onkaan. Ja jos on vaikka itse väittänyt virheellisesti sitä sun tätä trollitekstien kautta, niin voi ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö trolleja erota?

        Et taida sinäkään erottaa. Veikkaan AA:n kirjaimia käyttänyttä mieheksi. Luultavasti myös nuo elämäntapamaininnat samalta. Käytäppä järkeäsi AA, jos luuloiltasi mitenkään ehdit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida sinäkään erottaa. Veikkaan AA:n kirjaimia käyttänyttä mieheksi. Luultavasti myös nuo elämäntapamaininnat samalta. Käytäppä järkeäsi AA, jos luuloiltasi mitenkään ehdit.

        Kumpi on ollut ensin- muna vai kana? Elämäntapamainintoihin ym liittyen, mene ja tiedä, mutta silmiin pistävää voi olla myös tietty selektiivinen irtisanoutuminen. Puhutteletko kuitenkin tässä kommenttisi yhteydessä jotain AA:ta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä alat kyllä AA olla aika pakkohoitokunnossa vailla mitään itsesuojeluvaistoa pakkotoistelujesi kanssa

        Elämäntaparikollisen itsesuojeluvaisto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämäntaparikollisen itsesuojeluvaisto

        No onneksi se toinen e-muumio seisoo sanojesi ja sinun takana..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onneksi se toinen e-muumio seisoo sanojesi ja sinun takana..

        Elämäntaparikollinen ja Muumi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämäntaparikollinen ja Muumi

        Muumi O.


    • Anonyymi

      Pedot ovat petoja.

      • Anonyymi

        Hauet ovat haukia


    • Anonyymi

      Älkää heittäkö helmiänne sioille.. sen joutunut itsekin kantapään kautt oppia.

      • Anonyymi

        Heittäkää ne mulle, sano elämäntaparikollinen


    • Anonyymi

      Oletko nukkunut tarpeeksi?? Vaikutat hieman väsähtäneltä. Ketä yrität maalittaa?? Eikö valtakunnassa olekaan kaikki hyvin????

      • Anonyymi

        Elämäntaparikollisen pensselit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämäntaparikollisen pensselit

        Siellä ainakin joku maalittaja tunnisti itsensä...Sivusta


      • Anonyymi

        Minä en ole ikinä saanut tästä narratiivista kiinni, että ketä tämän pitäisi ikäänkuin imitoida, mutta suupuolioletuksen saatamme arvata...ilmeisesti esittää jotain iäkkäämpää naishenkilöä tämä mies ja tämä yks tuunaa minkä ehtii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole ikinä saanut tästä narratiivista kiinni, että ketä tämän pitäisi ikäänkuin imitoida, mutta suupuolioletuksen saatamme arvata...ilmeisesti esittää jotain iäkkäämpää naishenkilöä tämä mies ja tämä yks tuunaa minkä ehtii

        Olen nuori mies, ja en esitä iäkkäämpää naishenkilöä, omana itsenäni olen kirjoittanut tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nuori mies, ja en esitä iäkkäämpää naishenkilöä, omana itsenäni olen kirjoittanut tänne.

        Asia selvä, no kirjoittaisitko nuori mies sitten jatkossa vaikka enemmän näihin aloituksiin itsestäsi muiden mieliharmiksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia selvä, no kirjoittaisitko nuori mies sitten jatkossa vaikka enemmän näihin aloituksiin itsestäsi muiden mieliharmiksi

        Olet kirjoittanut aiemmin olleesi hoitamassa pieniä ryhmäläisiä ja olleesi vanhusten hoidossa sitten välillä tuntuu että kirjoittaa naisena eli ?


    • Anonyymi

      Herkkyyteni näkyy siinä, etten luota naisiin. Naiset ovat petollisia. Herkkä mies on luuseri heille. Miehen pitää lyödä nyrkkiä pöytään ja näyttää, kuka on herra talossa. Uskottavuus syntyy tavasta toimia.

      • Anonyymi

        Kukkua. Herkkyys on neurologista erilaisuutta, sillä ei oo mitään tekemistä nyhväämisen kanssa. Tai sen, voiko lyödä nyrkin pöytään.

        Tai ottaa naista kunnolla tukasta kiinni, jämäkästi mutta lempeästi ja rakastaa kunnolla. 🔥🔥

        Sä vaan huomaat ehkä asioita enemmän, ehkä senkin, miten kuumana nainen käy suhun, kun pistät täytäntöön edellä mainitun.


      • Anonyymi

        Väärin. Kukaan itseään kunnioittava nainen ei voi sietää miestä joka käyttäytyy huonosti lyömällä nyrkkiä pöytään ja ties mitä muuta vielä.

        Minä olen itse herkkä nainen ja en voi sietää agressiivisia miehiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4773
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      95
      4572
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      620
      4184
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3147
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2691
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2213
    7. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      221
      2163
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      347
      2163
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1775
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1502
    Aihe