Kimppaseksi mieheni halusta

Anonyymi

Minun 25v mieheni pyyteli minua kahden miehen seksikumppaniksi jo maaliskuun 5 pv olleeseen 25 vuotis syntymäpäiväksi.
Kesäkuun alussa annoin periksi ja mies tuli meille 10.6.2022 ja käytiin saunassa.
Vieraamme imi rintojani ja alkoi nuolemaan pilluani niin rakas aviomieheni ei kestänyt kun vaimoa kosketeltiin ja alkoi vaatimaan lopettamista!!!
Lähdin sitten viemään vierastamme kotiinsa.
Matkalla tiedustelin onko hänellä kiire, ei ollut.
Kysyin haluaisiko hän lähteä mökillämme Karkkilassa käymään ja tämä sopi hänelle.
Karkkilaan päästyämme mentiin suoraan sänkyyn kun olimme saaneet lämmöt pois.
Tulimme vasta 14.6 iltamyöhään kotiin.
Vieraamme sai rouvalta pillua 4 yötä ja päivää emme saaneet kimppaa mutta saimme seksiä.
Mieheni kimppakumppanin järjestäjä ei saanut mitään.
Mies mököttää ja vihoittelee nyt.
Teinkö mielestänne väärin?

6

1529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä. Mielestäni teillä olisi kummallakin pitänyt olla oikeus keskeyttää kokeilu, jos alkaa tuntua huonolta idealta. Vähän kuin turvassna, jolla leikki lopetetaan ja sitten voidaan rauhassa tilanteen ollessa ohi pohtia, että miltä tuntuu ja miten tästä eteenpäin. Tuo sinun toimintatapa oli ehdottomasti väärin.

    • Anonyymi

      Miettikää onko tuo avioliittonne loppumisen arvoista. Jos olette syvästi kiintyneet toisiinne ja liitto on muuten hyvä. Et varmaan nuorena ihan täysin tiedäkään ettei se todella ole itsestään selvyys.

    • Anonyymi

      Olin nelisen kuukautta koko kimppaa xastaan.
      Olisi edes sanonut ennen kuin päästin vieraan nuolemaan pilluani ja imemään nännejäni.
      Ehdin jo kiihoittua kunnes alkoi pilluni säästö.
      Olin jo antautunut vieraallemme enkä ollut itse saanut vielä nauttia.

    • Anonyymi

      Unohtuiko se turvasana, jolla kokeilu olisi heti lopetettava, riippumatta kuka sen vaatii. Etukäteen kannattaa tehdä kaikki säännöt selviksi esin parin kesken ja sitten selvittää asiat myös niiden ulkopuolisten kanssa. Aina ei kaikki suju, niin kuin siellä ruotsalaisella saarella. Vaikka tuo aloitus oli todennäköisesti fantasia, niin kirjoitin tämän omasta kokemuksestani. Niitä minulla ja vaimollani kyllä riittää. Sopikaa selvästi ja yksiselitteisesti miten menetellään missäkin tilanteessa.

    • Et tehnyt väärin sillä miehesi halusi sen. Tulisitko antamaan pillua myös minulle?

    • Ehdottomasti et tehnyt väärin. Miehelle oli jo luvassa, että saa sinulta. Tässä vaiheessa sen peruminen oli törkeä teko. Teit TODELLA hyvin, kun hyvitit hänelle.

      Sinullakin oli jo pitkällisen pohdinnan ja asian hyväksymisen jälkeen odotukset. "Ehdin jo kiihoittua kunnes alkoi pilluni säästö." Kun on rohkaissut naisen jo kiihottumaan, mutta sitten katkaisee, on yhtä törkeä teko.

      Kaikki oli tapahtunut miehesi suostuttelemassa järjestyksessä. Jos ette sitten olisi olleet mökillä yhdynnässä, olisi miehesi saanut oikutella asiattomasti.

      Paljon onnea sinulle ja tälle miehelle! 🌹👀

    Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      28
      5393
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      307
      3796
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      36
      2910
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2879
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      160
      2353
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2056
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      122
      1940
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1624
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      5
      1566
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      27
      1528
    Aihe