Kerro mulle intian Goasta

marjaana))

Olen menossa Intiaan... onko kellään tietoja millainen tämä matkailukohde on??
Haluaisin tietoja kaikesta. Koska en ole ennen matkaillut kaukomailla.
Kaikki hyvät ja varsinkin ne huonot asiat.
Onko käärmeitä??
Entäs ne hyttyset? Aion matkustaa tammikuussa.
Kiitos vinkeistä jo etukäteen

8

3422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joe

      Rannoilla yöaikaan vaanii suunnattomia mustia mamboja. Nämä kuristaja käärmeet ovat myrkyllisä ja häyjyjä otuksia. Muuten Goa on asiallinen Kanaria lomakohde.

      • marjaana))

        jotenkin minusta tuntuu että huijaat.


      • Kilometripuhuja

        Totta puhut! Näitä juttujahan ei missään julkaista, mutta meidänkin kavereita hävisi ihmeellisesti Goassa. Mustat mambat, krokotiilit ja muut suurpedot saalistavat öiseen aikaan rannoilla, ja saavat mukavasti lihaa... Takaisin tullessa ihmettelin koneessa ihmisten vähyyttä, mutta lentoemot vaikenivat punastuen... Kannattaa ottaa iso henkivakuutus, jos Intian rantakohteisiin menet!


    • naan

      Ei ole käärmeitä eikä paljon hyttysiakään sattunut meikäläisen kohdalle. En kyllä vertaisi ainakaan pohjoisen paikkoja kanariaan (etelässä en ole ollut)! Hienot fiilikset jäi reissusta ja taivaallista ruokaa on luvassa! Leppoisat ihmiset ja halvat hinnat, aion mennä toisenkin kerran! Johtuikohan meikäläiselläkin siitä, että oli ensimmäinen kaukomatka mutta pidin Goasta enemmän kuin Thaimaasta. Äläkä takerru ja mieti niitä huonoja puolia, niitä on tai tulee, jos on tullakseen!

    • Loviisa

      Heips!

      Olimme miehen kanssa kahden viikon matkalla maaliskuussa Etelä-Goassa ja tarkemmin Cavelossimin rannoilla ja oli kyllä tosi onnistunut matka. Ainoa "shokki" oli kamalan sitkeät myyjät, mutta tottakai on ymmärrettävää, että heidänkin pitää yrittää saada tavaraa myytyä palkkansa eteen..Opin ainakin sen, että jos myyjälle sanoo "ehkä myöhemmin" he ottavat sen lupauksena ja piinaavat tasan sen ajan, mitä olet siellä:-)
      Mutta ihmiset tosi mukavia eikä käärmeitä ainakaan nähty missään, ainoastaan silloin, kun käärmeenpelastaja tms. tuli pitämään hotellille esitelmän. Lämmintä piisaa, ruoka on hyvää ja ostokset ovat halpoja. Suosittelen lämpimästi ja hyvää matkaa Intiaan:-)

    • marjaana))

      Kiitos viesteistä.
      Kaupustelijoita taitaa ollakin joka turistikohteessa, ymmärrettävää koska saavat silain elantonsa.
      No eikun sit vaan menoks ja etelä Goa varattu jo.
      Pohjois Goassa olikin kaikki paikat myyty, vaan pohjois Goassa ei sit ollutkaan bufee aamiaista.

      • Kexis

        Goa on kiva paikka. Olin jouluna ja menisin uudestaan! Käärmeitä ei näy kuin käärmeenlumoojalla eikä muita skorpioneja. Juo aina pullotettua vettä. en itse joisi ainakaan enää pirtelöitä yms. jäätelöä jossa maitoa tai jäätä! Se mahatauti mikä yllätävän monelle tulee ei ole kiva. Intialainen ruoka on hyvää, itse kasvissyöjänä olin paraatiisissa. mainittakoon vielä että kun sitä kuukauden söi, sain siitä tarpeekseeni. Yleensä Intia on yliromantisoitu paikka. ei mikään paratiisi. Ihmisiä paljon, kaaoottinen liikenne, köyhyyttä ja kurjuutta slummeja... Ei mikään Thaimaa. Mutta suosittelen! Tavallaan matkustamalla vähennät sitä köyhyyttä ja kurjuutta.


    • JARIS

      TERVE!
      OLIN GOASSA -96 HIENO PAIKKA , MAHTAVAT TROOPPISET
      RANNAT (PAREMMAT KUIN PHUKETISSA)KÄÄRMEITÄ EI TARVI PELÄTÄ ELLET MENE METSÄÄN.ILTAISIN JA ÖISIN OLI PALJON SÄHKÖKATKOKSIA,FIKKARI MUKAAN.KAUPUSTELIAT ALKUUN KIMPUSSA (EI RUSKETUSTA)LOPPULOMASTA JÄTTIVÄT
      RAUHAAN.TAKSIEN KANSSA TARKKANA SOVITUSTA HINNASTA(YLEENSÄ MENO-PALUU) POIKKEUKSET SOVITUSTA REITISTÄ LISÄHINTAA.TOREILLA PITÄÄ TINKIÄ!!!!
      HYVÄÄ LOMAA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2555
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1917
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 76
      1484
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      112
      1397
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe