meinasin laittaa sulle tänään viestiä ja en sitten laittanutkaan.
Tiedoksi vaan, että melkein kilahti kännyssäs. Olisitko tykännyt?
Voin kertoa
142
1905
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olisit hän, kyllä.
- Anonyymi
En tiedä olenko sinun hän.
- Anonyymi
Kuka ja kenelle?
- Anonyymi
Nainen miehelle.
- Anonyymi
Tottakai, olisit vain laittanut 🤗
- Anonyymi
Laitan toiste. Säästelen kun en voi montaa kertaa keksiä tikusta asiaa. En halua loppua vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitan toiste. Säästelen kun en voi montaa kertaa keksiä tikusta asiaa. En halua loppua vielä.
Ei mitään loppua ole tulossa todellakaan jos olisit hän. Tuskaa on kun susta ei kuulu mitään. Laita nyt sitä viestiä tulemaan että päästään edes hivenen eteenpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään loppua ole tulossa todellakaan jos olisit hän. Tuskaa on kun susta ei kuulu mitään. Laita nyt sitä viestiä tulemaan että päästään edes hivenen eteenpäin.
Rohkaisevia viestejä. Niin mä laitankin hänelle vielä. Ei tämä nyt tässäkään voi olla..
- Anonyymi
Kyllä rakkaani!
- Anonyymi
Kuka on rakkaasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on rakkaasi?
Helvetin hyvän näköinen muikkeli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helvetin hyvän näköinen muikkeli
Vaikutat naiselta itse kun kirjoitat muikkeli. Ei kai miehet niin sano?
Naiselta naiselle? Ei osu minuun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikutat naiselta itse kun kirjoitat muikkeli. Ei kai miehet niin sano?
Naiselta naiselle? Ei osu minuun.Mies olen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies olen
Uskon että olet naispuolinen troIIi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kuvitat tätä samaa kulunutta juttua tai miksi haluat ns uskoa näin ja mitä tämä naispuolisuus sinulle tässä kohden merkitsee? Dialogi alkoi sanoilla "kyllä rakkaani!", että siinä on aika vähän sisältöä mihin tarttua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitäkö syystä, että joku kirjoitti jotain hyvännäköisestä muikkelista. Noh, kaikki ei ehkä toimi kuin sinä ja kehu itseään ja sekin on vielä hieman kyseenalaista, että täyttäskö se varsinaisesti trollaamisen tunnusmerkit.
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
En helkutissa. Älä pelottele.
- Anonyymi
Tavallaan, mut en mä enää osaisi vastata mitään
- Anonyymi
No eihän se sellainen viesti olisi minkä hänelle laitan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän se sellainen viesti olisi minkä hänelle laitan.
Eli on ok, että viestiisi ei vastata mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli on ok, että viestiisi ei vastata mitään
Kirjoitit, että et osaisi vastata mitään ja yritin sanoa, että viestini ei olisi sellainen johon vastaaminen vaatii erityisosaamista. Hän vastaisi siihen.
- Anonyymi
Kaikki viestit ovat tervetulleita. Eilen minua ilahdutti viestillä ihminen, jota en ollut nähnyt enkä kuullut hänestä moneen kymmeneen vuoteen. :)
- Anonyymi
Voihan se noinkin sanoa, että et ole minulle kukaan.
Anonyymi kirjoitti:
Voihan se noinkin sanoa, että et ole minulle kukaan.
Päinvastoin. Hän kertoi, että olen ollut hänen mielessä aina. Asuu Ruotsissa, eikä ole somessa. Omat tietoni olivat myös salaiset pitkään, niin vasta nyt löysi minut ja otti yhteyttä kun oli mahdollista tavata tässä lähellä. Se oli esimerkki siitä, miten yhteyttä otetaan jos oikeasti ihmistä kiinnostaa. Tässä lähellä olevia ei ole kiinnostanut. Siitä voi päätellä paljon.
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Päinvastoin. Hän kertoi, että olen ollut hänen mielessä aina. Asuu Ruotsissa, eikä ole somessa. Omat tietoni olivat myös salaiset pitkään, niin vasta nyt löysi minut ja otti yhteyttä kun oli mahdollista tavata tässä lähellä. Se oli esimerkki siitä, miten yhteyttä otetaan jos oikeasti ihmistä kiinnostaa. Tässä lähellä olevia ei ole kiinnostanut. Siitä voi päätellä paljon.
Mitä sinä höpötät siihen väliin? En ymmärrä mitään jutuistasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä höpötät siihen väliin? En ymmärrä mitään jutuistasi.
Varmaan menee prinssillä puurot ja vellit sekaisin eri hahmojensa kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sehän se, huvittavaa kyllä, miten lahjakkaasti toiset skippaa nämä rivien välistä huutavat yksityiskohdat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sinä tule minulle haukkumaan ketään. Olen se joka vihaa sinua ja tunnistelujasi. Pysy kaukana täältä Iuuska.
Anonyymi kirjoitti:
No eipä kuule mene sekaisin. Hyvin on ohjakset käsissä eikä hevonenkaan karkaa.
- Anonyymi
Ei ole myöhäistä vieläkään, kokeileppa!
- Anonyymi
Toki vaan en nyt.
- Anonyymi
😐😐😐😐ja mulla kilahtaa tämmöset paskat viestit.
- Anonyymi
Ai olisinko tykännyt. No arvaa. Olisin varmaan hypännyt järveen jos niin olisi tapahtunut, ja mua ei kauheen helpolla järveen saa. Miksi et sitten kuitenkaan lähettänyt?
- Anonyymi
Siihen aikaan kun sitä mietin aamupäivällä, tuli muuta, keskeytys, ja sitten se vaan jäikin tekemättä. Mietinkin tänään, että onkohan hän (mies) kova uimaan. Hyvä sattuma tuo kun kerrot että et ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen aikaan kun sitä mietin aamupäivällä, tuli muuta, keskeytys, ja sitten se vaan jäikin tekemättä. Mietinkin tänään, että onkohan hän (mies) kova uimaan. Hyvä sattuma tuo kun kerrot että et ole.
Olen nainen. Luulin että aloitus on mieheltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen. Luulin että aloitus on mieheltä.
Arvasin että olet nainen, siksi laitoin hän (mies).
- Anonyymi
Ainahan se ilahduttaa kun joku random ihminen laittaa viestiä.
- Anonyymi
Pikkuihmisen näsäviisasta sanailua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikkuihmisen näsäviisasta sanailua?
Miksi kiusaat minua. Kirjoitan täällä etten vaan itkisi koko ajan ja miettisi itsemurhaa. Anna minun olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kiusaat minua. Kirjoitan täällä etten vaan itkisi koko ajan ja miettisi itsemurhaa. Anna minun olla.
Kohtele muita kuin haluat muiden sinua kohtelevan. Älä odota kaunista vastausta, jos itse olet tyly. Sinä heitit ensimmäisen kiven.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohtele muita kuin haluat muiden sinua kohtelevan. Älä odota kaunista vastausta, jos itse olet tyly. Sinä heitit ensimmäisen kiven.
No emme tunne. Se on tosiasia .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua on kohdeltu niin pakastin kun vaan voi. Että älä tule mulle itkemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua on kohdeltu niin pakastin kun vaan voi. Että älä tule mulle itkemään.
Paskasti* siis. Kaikkea loukattu yksityydestä lähtien. Ja antanut anteeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en antaisi sellaista anteeksi, eikä kukaan muukaan, älä nyt jaksa trollata, ettei jotkut limaiset saa päähänsä, että sellainen käytös on ok...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en antaisi sellaista anteeksi, eikä kukaan muukaan, älä nyt jaksa trollata, ettei jotkut limaiset saa päähänsä, että sellainen käytös on ok...
Olen antanut anteeksi. Se on nyt ihan sama. Isompia murheita. Totta kai se tuntui pahalta. En trollaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja eihän se nyt ok ole mutta eipä minun hädästä ja ahdistuksesta sen takia kukaan välittänyt. Eli mitä vaihtoehtoja siinä kää. Ei minulla ollut jaksamista .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No emme tunne. Se on tosiasia .
En ole niin väittänytkään. Puhuin siitä mitä kirjoitit tuohon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja eihän se nyt ok ole mutta eipä minun hädästä ja ahdistuksesta sen takia kukaan välittänyt. Eli mitä vaihtoehtoja siinä kää. Ei minulla ollut jaksamista .
Tässä vaihtui kirjoittaja taas lennosta. Joku alkoi vastailla puolestani. Siivosin enkä ehtinyt tänne. Nyt on siistiä ja puhtaat lakanat. Yksi mies voisi tulla liikaamaan niitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä vaihtui kirjoittaja taas lennosta. Joku alkoi vastailla puolestani. Siivosin enkä ehtinyt tänne. Nyt on siistiä ja puhtaat lakanat. Yksi mies voisi tulla liikaamaan niitä.
Edelleen random ihmisen tekemiset eivät kiinnosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovasti silti roikut siinä ja luet sitä miten viestitän jollekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä tuottaa pettymys mutta oot mulle yksi anonyymi muiden joukossa. En tiedä mitään sinusta. En edes halua tietää. Tuo ihme skitsoilusi on vastenmielistä. Ja jos pystyisin juuri sinua seuraamaan se olisi sitä yksityisyyden loukkaamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä tuottaa pettymys mutta oot mulle yksi anonyymi muiden joukossa. En tiedä mitään sinusta. En edes halua tietää. Tuo ihme skitsoilusi on vastenmielistä. Ja jos pystyisin juuri sinua seuraamaan se olisi sitä yksityisyyden loukkaamista.
Kummasti edelleen roikut minussa. Jätä jo rauhaan, ei kiinnosta yks nobody peIIepalstalla. Unohda jo. Lopeta itse tuo jatkuva skitsoilu. Ollaan kaksi tuntematonta joilla ei onnistu keskustelu edes anonyymina. Harvoin sellaisia kohtaa elämässä, mutta niitäkin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enhän minä sinulle kirjoittanut vaan kaikille lukijoille. Kerroin että en ole teistä kumpikaan muille. Ei ollut sulle tarkoitettu vaan jokaiselle. En halua että mut sotketaan edes anonyymina tuollaisiin teksteihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä oli tarkoitettu tähän. En kuvitellut että juuri sinua kiinnostaa. Kirjoitin vaan siihen kohtaan.
Enhän minä sinulle kirjoittanut vaan kaikille lukijoille. Kerroin että en ole teistä kumpikaan muille. Ei ollut sulle tarkoitettu vaan jokaiselle. En halua että mut sotketaan edes anonyymina tuollaisiin teksteihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummasti edelleen roikut minussa. Jätä jo rauhaan, ei kiinnosta yks nobody peIIepalstalla. Unohda jo. Lopeta itse tuo jatkuva skitsoilu. Ollaan kaksi tuntematonta joilla ei onnistu keskustelu edes anonyymina. Harvoin sellaisia kohtaa elämässä, mutta niitäkin on.
No huhu. Mitä panettelua ja loukkaamisesta. Sinä otat henkilökohtainen anonyymejä tekstejä ja väännät ne itseesi liittyviksi. Otat itsesi liian tosissaan. Ei minusta tarvitse kenenkään olla täällä kiinnostunut. Enkä roiku kenessäkään. En ole lähestynyt ketään mitenkään. Turha edes kuvitella muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärtkö edes itsesi ja palstan eron? Ne eivät ole sama asia .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se olot sinä joka kutsui minua pikkuihmiseksi ja näsäviisaaksi. En tietääkseni kommentoinut muuta kun ollaan kaikki random tyyppejä toisillemme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärtkö edes itsesi ja palstan eron? Ne eivät ole sama asia .
Mitä ihmettä. Yritän sanoa sulle, että en kirjoittanut sinulle vaikka kommentti tuli sinun kommenttiisi. Lopeta jo! Vttuako minuun takerrut luuseri!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No huhu. Mitä panettelua ja loukkaamisesta. Sinä otat henkilökohtainen anonyymejä tekstejä ja väännät ne itseesi liittyviksi. Otat itsesi liian tosissaan. Ei minusta tarvitse kenenkään olla täällä kiinnostunut. Enkä roiku kenessäkään. En ole lähestynyt ketään mitenkään. Turha edes kuvitella muuta.
Oho, vastasin jollekin lähes samalla tavalla kuin hän minulle, käytin samaa termiä ja minä loukkaan ja panettelen. Olette lapsellisia koko porukka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä siis saat nimitellä toisia skitsoksi, mutta takaisin ei saa sanoa. Taidat puhut itsestäni koko ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, tekstini on henkilökohtaisesti minun kirjottama, se on osa minua. minun tunteitani. Anonyymi teksti ei eroa millään tapaa kasvotusten sanotusta. totta vtussa otan henkilökohtaisesti. Me ollaan ihan oikeita ihmisiä, vaikka sinä et näe naamaa tai tiedä nimeä. Sinusta en vaan pidä ihmisenä yhtään vaikka en tiedä kuka olet. Sinun tekstisi on silti sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, tekstini on henkilökohtaisesti minun kirjottama, se on osa minua. minun tunteitani. Anonyymi teksti ei eroa millään tapaa kasvotusten sanotusta. totta vtussa otan henkilökohtaisesti. Me ollaan ihan oikeita ihmisiä, vaikka sinä et näe naamaa tai tiedä nimeä. Sinusta en vaan pidä ihmisenä yhtään vaikka en tiedä kuka olet. Sinun tekstisi on silti sinua.
Minä vaan ärsytän sinua tahallaan. Minua ei kiinnosta pätkääkään. Mullaxsentään oli joku niissä lakanoista eilen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katohan nobodytteleva mies on jälleen saanut jonkun hyvinn suurella todennäikyysellä naispuolisenn taistelemaan itsensä kanssa. Täytyypä lukaista koko keskustelu skitsotteluineen ja herjaamisineen. Edelleen tuo toinen luultavasti luulee tappelevansa jonkun tutun naisen kanssa. Mistäs sitä tarmoa muuten tuohon touhuun. Siinä on kuitenkin aika vähän mistä tuuletella tai uhriutua livessä muille ihmisille. Jos saa haukkuviestejä henkilökohtaisesti eikä anonyymipalstalta keneltä tahansa, niin sitten voi lähteä hakemaan jotain mälvättävää ehkä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et pidä minusta ihmisenä kun sanoin että random tyypeiltänon aina mukava saada viestiä. Siitö vedit herneet nenään. Okei. Sulla on varmaan paljon ihmisiä joista et pidä. Pahoittelen tätä suurta loukkausta ja jätän sinut ihan rauhassa tänne keskustelemaan. Mielenkiintoisista aiheista . Koska sitä tämän pitäisi olla. Mutta kun täällä asuu näitä mielensäpahoittajia. Ei saa sanoa sitä sun tätä kirjainta, tämä luulee minua siksi ja täksi. Voi hyvänen aika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä siis saat nimitellä toisia skitsoksi, mutta takaisin ei saa sanoa. Taidat puhut itsestäni koko ajan.
Miten niin ei minulle kirjoitettu tässä keskustelussa että olen nobody palstapelle, luuseri, pikkuihminen ja näsäviisas. Roikun jossain ja jne. Kirjoitin omasta elämästäni niin se oli sitten trollaamista. Aika loukkaavaa mielestäni ja skitsoa. Eli kukahan tässä loukkaa ja ketä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelottavia asioita kun ei tiiä miten paljon on viety sitä privatismia. Inhottaa.. hävettää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen antanut anteeksi. Se on nyt ihan sama. Isompia murheita. Totta kai se tuntui pahalta. En trollaa.
:) voi sua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei iha hirveesti likaa. Nukkuu jo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huh mikä viesti.... :/ jäätävä.
- Anonyymi
Meinaamisia ei lasketa. Ainoastaan toteutuneet viestit.
- Anonyymi
Hyvä kommentti ja sopii. Ei lasketa tätä.
- Anonyymi
Olisin tykännyt. Olisi ollut erittäin mieluinen yllätys.
- Anonyymi
Kiva vastaus tässäkin.
- Anonyymi
Laita nainen kännykkääni viesti, vaikka heti. Ilahtuisin siitä kovasti. Mies kehottaa.
- Anonyymi
Mies, miksi et itse laita naiselle viestiä?
- Anonyymi
Kännykkään laitankin jos laitan. Tai kun laitan.
- Anonyymi
Olisin.
- Anonyymi
Kiva.
- Anonyymi
Olisin ollut todella onnellinen. Mitään muuta en tässä maailmassa odota kun sitä että saisin sulta viestin.
- Anonyymi
Kaunista luettavaa.
- Anonyymi
Tottakai
- Anonyymi
Älä valehtele
- Anonyymi
Luulen olevani yhtä aikaa iloinen ja surullinen, menestys saati epäonnistuminen tuntuvat enää kovin väliaikaisilta ja ehdollisilta minulle. Tämä ei tarkoita etteivätkö haluni ja suruni yhä olisi vahvoja. Mukaan on kuitenkin tullut pakottava salainen tunne, joka ei ole taktinen ja joka pistää hyväksymään minkä tahansa, toden tai epätoden, saavuttamisen tai vaille jäämisen. Olen tainnut vieroittua kaikesta lopullisuudesta ja elän sattuman ehdoilla nykyään.
- Anonyymi
ja mä melkein soittanut exälle monena päiväna.pitää sisuuntua,en haluu sitä takas mut yksinäisyys tappaa mua
koeta säkin katsoa eteenpäin - Anonyymi
Olisin tykännyt ja ollut ilosta soikea😊
- Anonyymi
Kiva vastaus sulla :) Sulle laittaisin mielelläni.
- Anonyymi
Ensin ois sydän pompannu kurkkuun onnesta. Oisin tykänny siis, etenki ku ei olla pitkään aikaan nähtykään.
- Anonyymi
Ehkä tänään sit odottelen josko se siltä tietyltä kilahtaisikin viesti 😊
- Anonyymi
Tykkäisin. Laitoinhan mäkin sulle eilen viestin.
- Anonyymi
Em olisi tykännyt kilahduksesta
- Anonyymi
Vaikutuksesta olisin tykännyt
- Anonyymi
Aloittajalle. Ei sinun tarvitse sitä täällä oikeasti kysellä, tykkäisikö joku viestistäsi.
Kyllä sinä syvällä sydämessäsi tiedät vastauksen.
Laitat tai et laita, niin tee se mikä sinusta tuntuu parhaalta vaihtoehdolta. Elämä on elämistä varten.- Anonyymi
En jaksa noita elämä on elämistä varten juttuja. Kyllä on eletty ihan tarpeeksi. Viestien lähettely ei tee elämästä elämää. Elämä on tässä ja nyt.
- Anonyymi
Reettako siinä?
Ei ole mitään tekemistä Reetan kanssa, mutta täytyypä Reetan lykätä nenänsä toisten asioihin!- Anonyymi
Taidat itse olla sokea Reetta kun tuttujasi täällä näet.
- Anonyymi
Mäkin melkein voitin lotossa, olisko tykännyt?
- Anonyymi
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Molemminpuoleinen rakkaus ois mulle lottovoitto 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi pitänyt vaan lunastaa, mut sit rupesin pelkää et veikkaus ei annakaan niitä rahoja. Siks jätin lunastamatta.. 😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en siis ole aloittaja 😍 vaan palloilija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senhän sinä varmasti palstalta löydät. Hehe.
- Anonyymi
Laita vain viesti. Tykkäisin. Olenhan minäkin sulle viestinyt.
- Anonyymi
Moiiii 👋🤭
- Anonyymi
Me ei olla hänen kanssaan viestitty koskaan. Se nostaa kynnystä. Tilanne olisi toinen, jos oltas kuten sä ja se joku.
- Anonyymi
Melkein tykkäsin melkein lähettämästäsi viestistä, kun puhelimeni melkein kilahti.
- Anonyymi
Harjoitellaan nyt molemmat, kuivaharjoittelua, minä lähettämistä, sinä reagointia siihen. Ollaan sitten valppaana kun jotain oikeasti tapahtuu :)
- Anonyymi
Ja jos se iphone, niin sano vaan melkein puhelimeni :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos se iphone, niin sano vaan melkein puhelimeni :)
Hahhahhaa, mitään vikaa iPhonessa… vai miten se meni….
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen jo treenannut reagointia ihan riittävästi. Mielestäni osaisin ihan kiitettävästi toimia. Meen vielä ylikuntoon!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iphonella voi myös soittaa auttavaan puhelimeen...ihan vaan vinkkinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samsung se olla pitää :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen jo treenannut reagointia ihan riittävästi. Mielestäni osaisin ihan kiitettävästi toimia. Meen vielä ylikuntoon!!!!
No kokeillaan. Harjoittelet sitä lähettämistä vielä hetken ja sitten pistän tulemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kokeillaan. Harjoittelet sitä lähettämistä vielä hetken ja sitten pistän tulemaan.
kirjoitusvirhe tuli: minä harjoittelen lähettämistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samsung se olla pitää :)
Hmmmm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmmmm
En tiedä onko hän nähnyt että mulla on samsung :)
- Anonyymi
Laitanko viestiä OPEL?
- Anonyymi
En tiedä kuka olet. Opel ei sano mitään. Tai tiedän autoksi, mutta en kaipaa opelkuskia tietääkseni.
- Anonyymi
Nyt sytty lamppu pään päälle voisiko tää olla mulle? 🤔 hmm... vinkit täsmää jos tarkoitettu miehelle. Ois kiva jos laittasit viestiä mulle 😍 ois kiva tekstailla vähän niitä näitä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt sytty lamppu pään päälle voisiko tää olla mulle? 🤔 hmm... vinkit täsmää jos tarkoitettu miehelle. Ois kiva jos laittasit viestiä mulle 😍 ois kiva tekstailla vähän niitä näitä..
Ei tuo opelmies ole aloittaja. Aloitus ja viestien lähettäjä ei liity sinuun tai opeliin mitenkään. Hän vastasi aloittajalle!
- Anonyymi
Joo, mutta se kannattaa lähettää ajoissa ettei se vanhene käsiin. Vai olisko se ollu jotain enemmänki ideatasolla liikkuvaa. Sitte ei toki mitään kiirettä sen kanssa.
- Anonyymi
Enemmänkin kysymystyyppistä että jos ehkä koska kun silleen.. mitä tarkoitat ettei vanhene?
- Anonyymi
Mikä tämän aloituksen idea on????
- Anonyymi
Kertoa yhdelle että olen tulossa, en ole unohtanut, en aio kadota.. ehkä sellaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoa yhdelle että olen tulossa, en ole unohtanut, en aio kadota.. ehkä sellaista.
Miksi et tule jo?
- Anonyymi
No todella olisin tykännyt. Paitsi ettei ole numeroa niin mese olis ollut ainoa vaihtoehto.
- Anonyymi
Puhelinnumero mulla on olemassa, eli sama numero joka on ollut mulla ennenkin, edellinen pieni Nokian kännykkä meni muuton yhteydessä hukkaan, ja tilalla on vastaavanlainen, älykännykkää mulla ei ole ollut pitkään aikaan, lähiaikoina olisi tarkoitus sellainen hommata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhelinnumero mulla on olemassa, eli sama numero joka on ollut mulla ennenkin, edellinen pieni Nokian kännykkä meni muuton yhteydessä hukkaan, ja tilalla on vastaavanlainen, älykännykkää mulla ei ole ollut pitkään aikaan, lähiaikoina olisi tarkoitus sellainen hommata.
Tämä sivusta, ei liity aloittajaan.
- Anonyymi
Tämä ketju on kyllä alusta loppuun yksi huumoripläjäys, ihmiset tulittaa ristiin sinne tänne ja luulee tietävänsä keille milloinkin vastaa. Aina miettinyt tätä logiikkaa, että millä keinoin jostain aloituksesta tulee viraali. Kai se on tuo räyhäämiseen seuraamiseen liittyvä sosiaaliporno mikä vetoaa
- Anonyymi
Ei kukaan luule tietävänsä kenelle vastaa. En minä aloittaja ainakaan tunne näitä ihmisiä. Enemmänkin arvailua että voisiko tuo ollakin hän.
- Anonyymi
Oisin!🤗🥰laita sit jo äkkiä!
- Anonyymi
Todellakin❣️
- Anonyymi
Nuo vinkit täsmää laita viestiä 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo vinkit täsmää laita viestiä 🙂
Minun vinkit vai kenen kysyy aloittaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun vinkit vai kenen kysyy aloittaja?
No tuo Opel oli aika selkeä ainakin omassa tilanteessani..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuo Opel oli aika selkeä ainakin omassa tilanteessani..
Okei, ei liity minuun aloittajaan mitenkään.
- Anonyymi
Minä aloittaja en enää lue tätä enkä kommentoi. Lähestyn tuota ihmistä oikeasti jossain vaiheessa irl ja tämän voi haudata. Hyvää kesää kaikille!
- Anonyymi
Laita milloin vaan viestiä ja vietetään kesä yhdessä, jos oisit hän 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita milloin vaan viestiä ja vietetään kesä yhdessä, jos oisit hän 🥰
Voisiks laittaa mulle eka vaikka moi! :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisiks laittaa mulle eka vaikka moi! :)
Voisin, mihin haluat sen? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin, mihin haluat sen? :)
Saat päättää tekstari tai watsappi :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat päättää tekstari tai watsappi :)
Jos ois sellain mahdollisuus ni oisin jo laittan. Et oo antan numeroas :(
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783588
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t292334Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä842033Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191570- 281431
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271413Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71374Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671337Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101237Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531085