Pikkutytön unelma kaiken äidin aivopesun jälkeen ja länsimaalaisen vapauden pyrkimyksen jälkeen on enää ei löytää satuprinssi, koska miehistä ei pidä kukaan, koska he tekevät kipeää, mutta elää yksinhuoltaja äitinä vain äiti ja lapsi yhdessä.
Yksinhuoltaja naisille on vielä epäselvää kuinka yksinhuoltajuus vaikuttaa lapsen ja aikuisen kehitykseen, sekä mitkä ovat sen seuraukset ihan yhteiskunnassa.
Pikkutytön unelma on olla yksinhuoltajaäiti
3
174
Vastaukset
- Anonyymi
Ei naiset enää edes halua tehdä lapsia, ne tekee uraa ja elävät itselleen.
- Anonyymi
4 vuotian pikku-tytön unelmia oli 14 vuotta : Kysy M- mummo mentetkö kanssani naimisin kun olen iso? Vastasin menen! Tytäreni karju lapselle: Ei mummo ja lapsi voi mennä naimisiin! Tyttö kuitenkin otti ranteesta venyvän helmi nauhan. Sanoi menetkö M- mummo kanssani naimisin? Vastasin mene. Hän laitoi oman ranne korunsa ranteeseen ja sanoi,pidä tätä siihen asti kun olen iso ja annat takaisin kun menemme naimisin.Olin Joo.Mutta kun ilta tuli ja veljensä kanssa,kuin äitinsä lähtivät kotia totesi.Kuule M-mummo anna minä pidän ranneke kuitenkin ja annoin takas.Toisella keralla kun taas lapset hoidossa. Tyttö kysyi M-mummo mennänkö tanssimaan joskus ? Vastasin ilman muuta. Kysy onko sinulla hametta?Vastasin on,,Tyttö sihen muista laitta päälle sitten.Oli joo. Meni tukii kaapejani ja läysi hameita,kuin korkokenkiä,Koska olivat hänelle isot laitoin 2 korko kegät pälekäin.Muistoina kuvat nistä.Laspet ovat mailmassa jossa ei käsitys ,rooleista ,Kun ollan pieniä.Unohtavat itse koko asiat,tai asiaoita.esim edlämaintu.Jep joo. M-_mummo Itä Helsinki. Ps,hänen veli taas halusi sukunimeni sama kun hänellä,kuin pääti etunumeni ei voi olla sama kuin tytäreni,eli hänen äitinsä.Joten sain kokonan uusen nimen:M-mummo.Sukunimi Lintu ! piste
- Anonyymi
Höppön, pöppön ,meidän Sanna Marin on elänyt sateenkaariperheessä ja nyt on meidän pääministeri hyvin on ainakin hänellä mennyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.567845Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m675931Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,695434Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot515323Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1084642Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1092367Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e41261Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol51203Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa401067Olin ihan varma että sä olet se oikea
Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko471042