Pikkutytön unelma kaiken äidin aivopesun jälkeen ja länsimaalaisen vapauden pyrkimyksen jälkeen on enää ei löytää satuprinssi, koska miehistä ei pidä kukaan, koska he tekevät kipeää, mutta elää yksinhuoltaja äitinä vain äiti ja lapsi yhdessä.
Yksinhuoltaja naisille on vielä epäselvää kuinka yksinhuoltajuus vaikuttaa lapsen ja aikuisen kehitykseen, sekä mitkä ovat sen seuraukset ihan yhteiskunnassa.
Pikkutytön unelma on olla yksinhuoltajaäiti
3
117
Vastaukset
- Anonyymi
Ei naiset enää edes halua tehdä lapsia, ne tekee uraa ja elävät itselleen.
- Anonyymi
4 vuotian pikku-tytön unelmia oli 14 vuotta : Kysy M- mummo mentetkö kanssani naimisin kun olen iso? Vastasin menen! Tytäreni karju lapselle: Ei mummo ja lapsi voi mennä naimisiin! Tyttö kuitenkin otti ranteesta venyvän helmi nauhan. Sanoi menetkö M- mummo kanssani naimisin? Vastasin mene. Hän laitoi oman ranne korunsa ranteeseen ja sanoi,pidä tätä siihen asti kun olen iso ja annat takaisin kun menemme naimisin.Olin Joo.Mutta kun ilta tuli ja veljensä kanssa,kuin äitinsä lähtivät kotia totesi.Kuule M-mummo anna minä pidän ranneke kuitenkin ja annoin takas.Toisella keralla kun taas lapset hoidossa. Tyttö kysyi M-mummo mennänkö tanssimaan joskus ? Vastasin ilman muuta. Kysy onko sinulla hametta?Vastasin on,,Tyttö sihen muista laitta päälle sitten.Oli joo. Meni tukii kaapejani ja läysi hameita,kuin korkokenkiä,Koska olivat hänelle isot laitoin 2 korko kegät pälekäin.Muistoina kuvat nistä.Laspet ovat mailmassa jossa ei käsitys ,rooleista ,Kun ollan pieniä.Unohtavat itse koko asiat,tai asiaoita.esim edlämaintu.Jep joo. M-_mummo Itä Helsinki. Ps,hänen veli taas halusi sukunimeni sama kun hänellä,kuin pääti etunumeni ei voi olla sama kuin tytäreni,eli hänen äitinsä.Joten sain kokonan uusen nimen:M-mummo.Sukunimi Lintu ! piste
- Anonyymi
Höppön, pöppön ,meidän Sanna Marin on elänyt sateenkaariperheessä ja nyt on meidän pääministeri hyvin on ainakin hänellä mennyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328497Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4365224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72083Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68696Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.32693- 42661
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36627