Pikkutytön unelma on olla yksinhuoltajaäiti

Anonyymi

Pikkutytön unelma kaiken äidin aivopesun jälkeen ja länsimaalaisen vapauden pyrkimyksen jälkeen on enää ei löytää satuprinssi, koska miehistä ei pidä kukaan, koska he tekevät kipeää, mutta elää yksinhuoltaja äitinä vain äiti ja lapsi yhdessä.

Yksinhuoltaja naisille on vielä epäselvää kuinka yksinhuoltajuus vaikuttaa lapsen ja aikuisen kehitykseen, sekä mitkä ovat sen seuraukset ihan yhteiskunnassa.

3

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei naiset enää edes halua tehdä lapsia, ne tekee uraa ja elävät itselleen.

    • Anonyymi

      4 vuotian pikku-tytön unelmia oli 14 vuotta : Kysy M- mummo mentetkö kanssani naimisin kun olen iso? Vastasin menen! Tytäreni karju lapselle: Ei mummo ja lapsi voi mennä naimisiin! Tyttö kuitenkin otti ranteesta venyvän helmi nauhan. Sanoi menetkö M- mummo kanssani naimisin? Vastasin mene. Hän laitoi oman ranne korunsa ranteeseen ja sanoi,pidä tätä siihen asti kun olen iso ja annat takaisin kun menemme naimisin.Olin Joo.Mutta kun ilta tuli ja veljensä kanssa,kuin äitinsä lähtivät kotia totesi.Kuule M-mummo anna minä pidän ranneke kuitenkin ja annoin takas.Toisella keralla kun taas lapset hoidossa. Tyttö kysyi M-mummo mennänkö tanssimaan joskus ? Vastasin ilman muuta. Kysy onko sinulla hametta?Vastasin on,,Tyttö sihen muista laitta päälle sitten.Oli joo. Meni tukii kaapejani ja läysi hameita,kuin korkokenkiä,Koska olivat hänelle isot laitoin 2 korko kegät pälekäin.Muistoina kuvat nistä.Laspet ovat mailmassa jossa ei käsitys ,rooleista ,Kun ollan pieniä.Unohtavat itse koko asiat,tai asiaoita.esim edlämaintu.Jep joo. M-_mummo Itä Helsinki. Ps,hänen veli taas halusi sukunimeni sama kun hänellä,kuin pääti etunumeni ei voi olla sama kuin tytäreni,eli hänen äitinsä.Joten sain kokonan uusen nimen:M-mummo.Sukunimi Lintu ! piste

    • Anonyymi

      Höppön, pöppön ,meidän Sanna Marin on elänyt sateenkaariperheessä ja nyt on meidän pääministeri hyvin on ainakin hänellä mennyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe