Palstalla käy enää

Anonyymi

Minä nainen (jota yksi väittää mieheksi sitkeästi), röllinainen (jota yksi väittää samaksi mieheksi sitkeästi) ja se mieheksiluulija, joka väittää meitä miehiksi. Kolme muskettisoturia?;) heh..

27

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tykkää kun oot sekaisin

      • Anonyymi

        Olen rakkaudesta ihan sekaisin ja voi olla etten tästä enää muutu mihinkään.
        Ota tai jätä sanoisin hänelle. En oleta sinuksi.


      • Anonyymi

        Olipas kyllä jopa aloituksen tattiotsaista miehen marttyyripurkausta tai tilannekatsausta uskottavampi dialogi...uskoisit jo mies, ettei sinun kerrontaan oikein kukaan järkevä tahdo uskoa ja et ole niin fiksu mitä luulet..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas kyllä jopa aloituksen tattiotsaista miehen marttyyripurkausta tai tilannekatsausta uskottavampi dialogi...uskoisit jo mies, ettei sinun kerrontaan oikein kukaan järkevä tahdo uskoa ja et ole niin fiksu mitä luulet..

        Sinä et taida edes tietää fiksun ja älykkään tai viisaan eroa, kun käytät fiksu sanaa tässä aloituksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et taida edes tietää fiksun ja älykkään tai viisaan eroa, kun käytät fiksu sanaa tässä aloituksessa.

        Et siis sisäistänyt lukemaasi ja haluat uskoa aloituksen aitouteen ns?🫢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et taida edes tietää fiksun ja älykkään tai viisaan eroa, kun käytät fiksu sanaa tässä aloituksessa.

        Anteeksi, mitä selität tähän provoon liittyen?


    • Anonyymi

      Onnea teille!! Varmaan tuntuu hyvältä, kun on saanut vallata suomi24, suhteet ja tunteet palstan.

      • Anonyymi

        Vain ikäväpalstan. Minä en muille kirjoita enkä lue. Mieheksiluulija päivystää koko foorumia ja röllinainen voisi olla pikkusiskoni. Molemmat vihataan tuota naista, jota hän eimiiaksi kutsuu.


    • Anonyymi

      Ja minä uutena, joka hoitaa sieluaan ja särkynyttä sydäntään täällä🙋‍♀️💔

      • Anonyymi

        Kyllä se täällä kuntoon tulee, ainakin osittain...kuori kovettuu. Niinku kalakukossa...ainakin suurinpiirtein


      • Anonyymi

        Ai täällä on muitakin. Kiva kuulla.


    • Minä en ole kukaan edellämainituista.

      • Anonyymi

        Aahaa, juonikas kuin komisario Clouseau 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aahaa, juonikas kuin komisario Clouseau 😁

        Nyt ei lennokkaat mielikuvitelmasi osu kohdilleen!


      • Anonyymi

        Anteeksi unohdin sinut. Olet nyt ollut vähän hiljempaa, luulin sun lähteneen.


    • Anonyymi

      Kova kolmikko, vai onko sittenkin 2 1 ?

      • Anonyymi

        No oisko sittenkin tasan yksi mies turisemassa ja osin paljastamassa omia hahmojaan, viimeiseksi mainittu, eli ns mieheksiluulija, eli tietäjä on haukkumanimi ja myrkkyä roolihahmoille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No oisko sittenkin tasan yksi mies turisemassa ja osin paljastamassa omia hahmojaan, viimeiseksi mainittu, eli ns mieheksiluulija, eli tietäjä on haukkumanimi ja myrkkyä roolihahmoille

        Aa.. niin niin
        Eli
        Koko palsta on yks mies!

        Niinhän
        Se mies haluu kaikkien uskovan ettei kukaan muukaan sais ikävöimäänsä kun hänkään
        Ei sitä satuaan saa!

        Juu tiedetään tää juoni!

        Koko palsta on hän jotta kaikki ois yksin niin kuin
        Hän on


      • Anonyymi

        Eikö 2 1 ole 3. Niin ne koulussa opetti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aa.. niin niin
        Eli
        Koko palsta on yks mies!

        Niinhän
        Se mies haluu kaikkien uskovan ettei kukaan muukaan sais ikävöimäänsä kun hänkään
        Ei sitä satuaan saa!

        Juu tiedetään tää juoni!

        Koko palsta on hän jotta kaikki ois yksin niin kuin
        Hän on

        Oletteko te tosissanne? Kysyy aloittaja. Ahkera mies, ei taida tykätä edes jääkiekosta. Naurattaa tämä touhu. Mihin sitä ihminen eksyy. Kunnon naurut tulee..


    • Kyllä minäkin täällä olen aina välillä.

      • PalstaPrinssi

        Vaikka ei sillä ole mitää väliä.


      • Anonyymi

        oot ihan oikeilla jäljillä, kaikki liittyy kaikkeen. tuotahan mä oon yrittäny tuoda esiin koko ajan 😎


      • Anonyymi

        Anteeksi prinssi, unohdin sutkin. Tietysti olet.


    • Anonyymi

      Mihin minut jätit? Tarkoituksella varmaankin.
      Ei haittaa pätkääkään, koska osaan pysyä pois aika ajoin.

    • Anonyymi

      Sun isosilimä tietää kyllä kaiken mitä täällä tapahtuu, kertoo kyllä mulle aika paljon.

    • Anonyymi

      Ettäkö olis vallan miehittämätön palsta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe