Mikä saa ihmisen kuvittelemaan...

Anonyymi

Että jos hänet on blokattu jonkun henkilön toimesta, niin silti kuvittelee tuolla blokkaajalla olevan jotain tunteita blokattua kohtaan??

23

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varmaan joku aivokemiallinen häiriötila, yhdistettynä palstaharhoihin.

      • Anonyymi

        Joku limerenssi päällänsä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joku limerenssi päällänsä!

        Niin on... Tiedän kyllä. Ei ole mikään kadehdittava tilanne.


    • Anonyymi

      Koska ihminen voi blokata myös liioista tunteista johtuen. Jos kärsii esim saavuttamattomasta kohteesta, niin voi blokata sen ettei ole silmien edessä kaikkialla muistuttamassa tunteiden olemassaolosta.

      Mutkin on estänyt yks mies jolla oli tunteita mua kohtaan, mut mä olin toisen kanssa.

      • Anonyymi

        Hyvä näkökulma tuokin, poissa silmistä poissa mielestä... Vaan eihän se onnistu.


      • Anonyymi

        Hyvä provokommentti, taidat olla mies, joka ei ole sille blokkaajan puolelle päässyt koskaan, mutta runsaasti on kokemusperää toisinpäin.


    • Anonyymi

      Olen joskus joutunut miettimään ihan samaa. Voi olla jokin mielenhäiriö tai sitten kokemusmaailman erilaisuus. Maailmassa varmaankin sitten on ihmisiä, jotka voivat blokata vaikka pitääkseen mielenkiinnon yllä tai esittääkseen vaikeasti tavoiteltavaa, en tiedä.

      Kyllähän jotkut ihmiset kuvittelevat ärtymyksen ja turhautumisen johonkin yksilöön olevan automaattisesti kiinnostusta. Sitäkin ajatusta olen joskus ihmetelly, Jos mua joku ihminen v.tuttaa, niin hän kyllä silloin ihan vaan v.tuttaa. Se ei ole mitään piiloteltua kiinnostusta. Vaan kai se sitten joillain on, kun niin moni noin olettaa

      • Anonyymi

        Eikö olisi helpompi sanoa suoraan jos ei halua olla jonkun kanssa tekemisissä, kuin pelata jotain pelejä?
        Silloin ei ainakaan tulisi väärinkäsityksiä.
        Ihan näin sivusta pohdiskelen asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö olisi helpompi sanoa suoraan jos ei halua olla jonkun kanssa tekemisissä, kuin pelata jotain pelejä?
        Silloin ei ainakaan tulisi väärinkäsityksiä.
        Ihan näin sivusta pohdiskelen asiaa.

        No itse ainakin olen sanonut suoraan ja moneen kertaan. Sanonut nätisti ja vähän rumemmin, että anna mun olla ja lopeta jo. Vaan kun ei niin ei. Touhu vaan jatkuu ja lopulta ainoa tapa päästä rauhaan on ollut blokata kaikissa kanavissa ja silloinkin vielä jotain komervenkkejä yritettiin.

        Sitä en tiedä miksi jotkut tollasia pelejä pelejä pelailee, mutta kai jotkut sitten pelailee.


    • Anonyymi

      Tärkeintä on kuvittelu jos on lahjoja.

    • Anonyymi

      Ei kukaan estä ilman tunnetta. Se on vain kysymys, onko tunne positiivinen vai negatiivinen.

      • Anonyymi

        No kyllä minä estän ihan jokaisen joka ärsyttää tai jollain tavalla muuten kylvää negatiivista energiaa. Itsehän olen HYVIN miellyttävä persoona köh köh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä minä estän ihan jokaisen joka ärsyttää tai jollain tavalla muuten kylvää negatiivista energiaa. Itsehän olen HYVIN miellyttävä persoona köh köh.

        Saat varmaan kiksei kun koet käyttäväsi niinkin "suurta" valtaa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat varmaan kiksei kun koet käyttäväsi niinkin "suurta" valtaa. :)

        En ollenkaan. Aika äkkiä vaan nykyään tunnistaa toksiset ihmiset, ja nyt tarkoitan lähinnä tuntemattomia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ollenkaan. Aika äkkiä vaan nykyään tunnistaa toksiset ihmiset, ja nyt tarkoitan lähinnä tuntemattomia.

        Pelkäät vaan ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat varmaan kiksei kun koet käyttäväsi niinkin "suurta" valtaa. :)

        Kiinnostava (persoonallisuushäiriöinen) näkökulma, että blokkaaminen olisi jonkinlaista vallankäyttöä. Se on ihan selkeä viesti siitä, että haluaa olla rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat varmaan kiksei kun koet käyttäväsi niinkin "suurta" valtaa. :)

        Sivusta ...

        Eikö se nyt ole molemmin puolin parempi lopettaa toksinen kanssakäyminen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostava (persoonallisuushäiriöinen) näkökulma, että blokkaaminen olisi jonkinlaista vallankäyttöä. Se on ihan selkeä viesti siitä, että haluaa olla rauhassa.

        Somessa on nyt tarkoitus olla olevinaan "sosiaalinen".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä minä estän ihan jokaisen joka ärsyttää tai jollain tavalla muuten kylvää negatiivista energiaa. Itsehän olen HYVIN miellyttävä persoona köh köh.

        Samat sanat, jos koen kyseisen ihmisen tungettelevana tai koen, että kyseistä ihmistä saattaa ahdistaa, jos hän löytää jonkin kommenttini sosiaalisesta mediasta ja saa vaikka päähänsä ruotia sitä jossain muussa yhteydessä tai muulla kanavalla tms. Erillisiä tyypittelyjä nämä edellä mainitut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkäät vaan ihmisiä.

        Sinä yrität tässä jotenkin demonisoida minua, koska minä en halua negatiivista energiaa, samalla ollen juurikin se negatiivinen energia. Ei onnistu. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä yrität tässä jotenkin demonisoida minua, koska minä en halua negatiivista energiaa, samalla ollen juurikin se negatiivinen energia. Ei onnistu. ;)

        Ihan miten vain, mutta kypsä ihminen osaa hoitaa asiat keskustelemalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan miten vain, mutta kypsä ihminen osaa hoitaa asiat keskustelemalla.

        Mistä sinä haluat keskustella?


    • Jaa-a, paha sanoa. Itse kun ajattelen toisin päin, ettei ole minkäänlaisia tunteita. Täysin frozen, kun häätää elämästään.

      Oisko villi mielikuvitus vastaus kysymyksees?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe