Että jos hänet on blokattu jonkun henkilön toimesta, niin silti kuvittelee tuolla blokkaajalla olevan jotain tunteita blokattua kohtaan??
Mikä saa ihmisen kuvittelemaan...
23
89
Vastaukset
Varmaan joku aivokemiallinen häiriötila, yhdistettynä palstaharhoihin.
- Anonyymi
Joku limerenssi päällänsä!
Anonyymi kirjoitti:
Joku limerenssi päällänsä!
Niin on... Tiedän kyllä. Ei ole mikään kadehdittava tilanne.
- Anonyymi
Koska ihminen voi blokata myös liioista tunteista johtuen. Jos kärsii esim saavuttamattomasta kohteesta, niin voi blokata sen ettei ole silmien edessä kaikkialla muistuttamassa tunteiden olemassaolosta.
Mutkin on estänyt yks mies jolla oli tunteita mua kohtaan, mut mä olin toisen kanssa.- Anonyymi
Hyvä näkökulma tuokin, poissa silmistä poissa mielestä... Vaan eihän se onnistu.
- Anonyymi
Hyvä provokommentti, taidat olla mies, joka ei ole sille blokkaajan puolelle päässyt koskaan, mutta runsaasti on kokemusperää toisinpäin.
- Anonyymi
Olen joskus joutunut miettimään ihan samaa. Voi olla jokin mielenhäiriö tai sitten kokemusmaailman erilaisuus. Maailmassa varmaankin sitten on ihmisiä, jotka voivat blokata vaikka pitääkseen mielenkiinnon yllä tai esittääkseen vaikeasti tavoiteltavaa, en tiedä.
Kyllähän jotkut ihmiset kuvittelevat ärtymyksen ja turhautumisen johonkin yksilöön olevan automaattisesti kiinnostusta. Sitäkin ajatusta olen joskus ihmetelly, Jos mua joku ihminen v.tuttaa, niin hän kyllä silloin ihan vaan v.tuttaa. Se ei ole mitään piiloteltua kiinnostusta. Vaan kai se sitten joillain on, kun niin moni noin olettaa- Anonyymi
Eikö olisi helpompi sanoa suoraan jos ei halua olla jonkun kanssa tekemisissä, kuin pelata jotain pelejä?
Silloin ei ainakaan tulisi väärinkäsityksiä.
Ihan näin sivusta pohdiskelen asiaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö olisi helpompi sanoa suoraan jos ei halua olla jonkun kanssa tekemisissä, kuin pelata jotain pelejä?
Silloin ei ainakaan tulisi väärinkäsityksiä.
Ihan näin sivusta pohdiskelen asiaa.No itse ainakin olen sanonut suoraan ja moneen kertaan. Sanonut nätisti ja vähän rumemmin, että anna mun olla ja lopeta jo. Vaan kun ei niin ei. Touhu vaan jatkuu ja lopulta ainoa tapa päästä rauhaan on ollut blokata kaikissa kanavissa ja silloinkin vielä jotain komervenkkejä yritettiin.
Sitä en tiedä miksi jotkut tollasia pelejä pelejä pelailee, mutta kai jotkut sitten pelailee.
- Anonyymi
Tärkeintä on kuvittelu jos on lahjoja.
- Anonyymi
Ei kukaan estä ilman tunnetta. Se on vain kysymys, onko tunne positiivinen vai negatiivinen.
- Anonyymi
No kyllä minä estän ihan jokaisen joka ärsyttää tai jollain tavalla muuten kylvää negatiivista energiaa. Itsehän olen HYVIN miellyttävä persoona köh köh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä minä estän ihan jokaisen joka ärsyttää tai jollain tavalla muuten kylvää negatiivista energiaa. Itsehän olen HYVIN miellyttävä persoona köh köh.
Saat varmaan kiksei kun koet käyttäväsi niinkin "suurta" valtaa. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ollenkaan. Aika äkkiä vaan nykyään tunnistaa toksiset ihmiset, ja nyt tarkoitan lähinnä tuntemattomia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ollenkaan. Aika äkkiä vaan nykyään tunnistaa toksiset ihmiset, ja nyt tarkoitan lähinnä tuntemattomia.
Pelkäät vaan ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostava (persoonallisuushäiriöinen) näkökulma, että blokkaaminen olisi jonkinlaista vallankäyttöä. Se on ihan selkeä viesti siitä, että haluaa olla rauhassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta ...
Eikö se nyt ole molemmin puolin parempi lopettaa toksinen kanssakäyminen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostava (persoonallisuushäiriöinen) näkökulma, että blokkaaminen olisi jonkinlaista vallankäyttöä. Se on ihan selkeä viesti siitä, että haluaa olla rauhassa.
Somessa on nyt tarkoitus olla olevinaan "sosiaalinen".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat sanat, jos koen kyseisen ihmisen tungettelevana tai koen, että kyseistä ihmistä saattaa ahdistaa, jos hän löytää jonkin kommenttini sosiaalisesta mediasta ja saa vaikka päähänsä ruotia sitä jossain muussa yhteydessä tai muulla kanavalla tms. Erillisiä tyypittelyjä nämä edellä mainitut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkäät vaan ihmisiä.
Sinä yrität tässä jotenkin demonisoida minua, koska minä en halua negatiivista energiaa, samalla ollen juurikin se negatiivinen energia. Ei onnistu. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä yrität tässä jotenkin demonisoida minua, koska minä en halua negatiivista energiaa, samalla ollen juurikin se negatiivinen energia. Ei onnistu. ;)
Ihan miten vain, mutta kypsä ihminen osaa hoitaa asiat keskustelemalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan miten vain, mutta kypsä ihminen osaa hoitaa asiat keskustelemalla.
Mistä sinä haluat keskustella?
Jaa-a, paha sanoa. Itse kun ajattelen toisin päin, ettei ole minkäänlaisia tunteita. Täysin frozen, kun häätää elämästään.
Oisko villi mielikuvitus vastaus kysymyksees?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763442
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302091Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä691941Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191510- 281411
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261348Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61316Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671277Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101207Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531045