Loppuuko vauvan liikkeet kun synnytys alkaa?? Vai vieläkö se vauva liikkuu kun supistukset tihenee?
Kiitos vastauksista!!
Vauvan liikkeet synnytyksen alkaessa
6
11006
Vastaukset
- ....
Jotkut vauvat vähentävät liikkeitään synnytyksen lähestyessä ja alkaessa, mutta eivät lopeta niitä kokonaan. Eli liikkeiden EI siis pidä loppua kokonaan ennen synnytystä.
- kovissa supistuksissa
ei kyllä riitä into mihinkään liikeseurantaan, joten itse en ainakaan ole mitään liikkeitä synnytyksissä huomannut.
- Minäkään
kovissa supistuksissa kirjoitti:
ei kyllä riitä into mihinkään liikeseurantaan, joten itse en ainakaan ole mitään liikkeitä synnytyksissä huomannut.
en ole niitä liikkeitä sillon enää "tuntenut".
- Tietämätön-
Minäkään kirjoitti:
en ole niitä liikkeitä sillon enää "tuntenut".
Tätä minä vähän ajattelinkin... Aiemmin kun olen synnyttänyt niin en muista ollenkaan että olisin tuntenut vauvan liikkeitä kun synnytys on alkanut. Tästä on kuitenkin monta vuotta, joten en ollut varma asiasta.
Eilen illalla supistukset tulivat alle 10 min välein ja olivat kireämpiä kuin jo muutaman kuukauden ajan kokemani ennakoivat supistukset. Ajattelin että jokohan synnytys alkaa, mutta kun vauva mellasti masussa niin kovasti niin ajattelin että pitäisikö normaalisti vauvan liikkeitten vähentyä synnytyksen käynnistyessä vai ei.
Yön aikana (nukkuessa) supistukset kuitenkin loppuivat. Viikkojakin on vasta 35 - Sasse75
Tietämätön- kirjoitti:
Tätä minä vähän ajattelinkin... Aiemmin kun olen synnyttänyt niin en muista ollenkaan että olisin tuntenut vauvan liikkeitä kun synnytys on alkanut. Tästä on kuitenkin monta vuotta, joten en ollut varma asiasta.
Eilen illalla supistukset tulivat alle 10 min välein ja olivat kireämpiä kuin jo muutaman kuukauden ajan kokemani ennakoivat supistukset. Ajattelin että jokohan synnytys alkaa, mutta kun vauva mellasti masussa niin kovasti niin ajattelin että pitäisikö normaalisti vauvan liikkeitten vähentyä synnytyksen käynnistyessä vai ei.
Yön aikana (nukkuessa) supistukset kuitenkin loppuivat. Viikkojakin on vasta 35...potkiskeli ja hosui kätilön mukaan vielä synnytyskanavassakin, mutta itse en huomannut mitään. Ei se kuulemma kovin yleistä kyllä ole.
- perjantai13
Kyllä tuo meidän poika potki ja mätki jokaikisen supistuksen välissä (tai silloin ainakin huomasi...) kun autoiltiin sairaalalle (eli juuri ennen kuin syntyi), sitten kun supistusten väli oli.. tai no eihän siinä juuri väliä ollutkaan -joten sitten ei enää huomannut mitä melskattiin tai melskaamatta jätettiin ;)
Mistä lie luin että vain 5 % vauvoista syntyy laskettuna aikana, meidän juniori kuuluu tuohon sakkiin... vaikka luulin että ainakin viikon saisi vielä odottaa..
Iloista kesän alkua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka241013- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59804Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38761Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713