TYTÖN PERJANTAIPÄRRÄ VAIHTEEN VUOKSI 24/7.

Tyttö 2010 vaivautuu käyttämään aikaansa seuraavan kaltaiseen joten kohteliaisuudesta täsmennän.

“Yksikään nuori ja varakas hammaslääkärinainen Thaimaasta ei lähde Suomeen asustelemaan kenenkään resupekan luokse.
Feikkisensei ei pysty tarjoamaan mitään lisäarvoa yhdenkään hammaslääkärin elämään ulosottoineen, jolloin feikkisensei vahingossa tunnusti olevansa varaton.
Kukahan sen Senssun kodinhoitajan oli oikein pukannut paksuksi, kun puhui nyt perheenyhdistämisistä, kun sitä ennen puhui vieneensä vaimon Suomeen synnyttämään ja hommannut sille kelakortit ja pensselit?
Ei ole Senssulla omaa kämppää, ei autoa, ei lapsia, vaan ainoastaan postimyyntimorsian, joka ei ole hammaslääkäriä nähnytkään eikä sellaisessa edes käynyt.
Ja sitäkään postimyyntimorsianta ei ole enää, eikä sen äpärälapsia.
Kun kitaranmallinen meni iskemään Senssua lempismoothie- paikkaan, kertoi vauraasta suvustaan, konserneista sekä kylpylöistä, niin Senssu laittoi Uuno- lasit päähän, kampasi tukanhaivenet taakse ja totesi: "Neitokaisella vaikuttaa olevan paikka sekä meikäläisen sydämessä, että liike-elämässä".”.

Vaimoni ei ollut varakas opiskeluaikanaan, eikä avioiduttua minun kanssani.
Olen siis resupekka, ok.
Mikä lie lisäarvo mitä tarkoitat ja mikä on oma lisäarvosi?
En ole paennut ulosottoa, vaan selkeästi ilmoittanut, että toimillani vältin MAHDOLLISET neuvottelut verohallinnon kanssa.
Tervetuloa olen sanonut katsastamaan räps räps varallisuuteni.
Perheen yhditäminen tarkoittaa aviopuolisoiden asumista samassa maassa, eikä sillä ole mitään tekemistä aiheen lapsi kanssa, ellei nyt sitten satu olemaan lapsia.
Kyllä, synnytti suomessa ja tuli myös raskaaksi suomessa.
Kelakorttia ei tarvitse hommata, se tulee automaattisesti oleskeluluvan myötä.
En ota kantaa postimyyntilapsellisuuksiisi.

Äpärälapsia, kiitos taisit tilata palautetta.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko kyse siitä kolmileukaisesta?

    • Anonyymi

      Kuka pani hammaslääkärihuoraa suomessa että tuli paksuksi?

    • Anonyymi

      Mitä sinä itket Senssun kirjoituksista, parisuhde ei ole mikään lisäarvo, vaan normaalia ihmisten välistä kanssakäymistä, sinä olet tarkalleen samanlainen kun tämä yksi suomen tunnetuimpia kusettajia, se että nostat osakaslainaa johtaa sinut vain keskusteluun poliisin ja verottajan kanssa, varsinkin kun olet tehnyt sitä kertomasi mukaan liki 10 vuotta, muista sinä tämän valehtelijoiden klubin lähetykset aloitin, enkä vastaa sinun, Senssun enkä kenenkään muiden kuin omista kirjoituksista, mitä toivon sinunkin tekevän, mutta ethän sinä pää pensaaseen puskajussi.

    • Vaimo siis ei ollut varakas ja sinä piileskelit ulosottomiestä niin että järki lähti.

      Niin kuka siinä teidän perheessä sitten oli se varakas, joka rahoitti hammaslääkäriklinikat ja ravintolakonsernit, moottoriradat ja sijoitusasunnot, jahdit, Harleyt, merenrantahuvilat, uimahyppytornit, supervesijetit jne?

      Kun sitten olettaen vaurastuitte valtavasti Thaimaassa noilla bisneksillä, niin minkä ihmeen takia sieltä sitten piti Suomeen lähteä hommaamaan vaimolle kelakorttia?

      • Pelaa pulushakkias Neiti ihan itsekses.


      • Anonyymi

        Hyvä kysymys 8)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      200
      5138
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      124
      3170
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      142
      2417
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2374
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1992
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1566
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      116
      1510
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1403
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe