Illan mietteitä

Onhan se jollain tavalla vapauttavaa, kun tietää nyt ettei yksikään aloitus, ikävä tai tunnepalstalla, ole minulle. Ei tarvitse arpoa, kun ei ole mitään arpomista siinä. Olihan se hauskaa aikansa luullakin näin ja monenlaiset jännät hetket tuli elettyä, tosin tuli myös eläteltyä toiveita, turhaan... Tiesin että totuus vielä joku päivä paljastuu. Tieto lisää tuskaa.

27

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Fiksu viisas aliotus.Kiitos.

    • Noin minäkin joskus mietin. "Onhan se jollain tavalla vapauttavaa, kun tietää ettei yksikään aloitus, ikävä tai tunnepalstalla, ole minulle."

      • Se on vähän kuin kokisi valaistuksen. Vaikka samalla se tieto myös satuttaa ja surettaa. Parempi se on kuitenkin ymmärtää ja tietää, missä mennään todellisuudessa.


      • PalstaPrinssi kirjoitti:

        Se on vähän kuin kokisi valaistuksen. Vaikka samalla se tieto myös satuttaa ja surettaa. Parempi se on kuitenkin ymmärtää ja tietää, missä mennään todellisuudessa.

        Satuttaa koska tietenkin haluasi asian olevan toisin...


      • PalstaPrinssi kirjoitti:

        Se on vähän kuin kokisi valaistuksen. Vaikka samalla se tieto myös satuttaa ja surettaa. Parempi se on kuitenkin ymmärtää ja tietää, missä mennään todellisuudessa.

        Kyllähän se saa silmät aukeemaan.


      • PalstaPrinssi kirjoitti:

        Satuttaa koska tietenkin haluasi asian olevan toisin...

        Niin, salaa toivoo kuitenkin, että jospa... Ihmismieli on sellainen.


      • Bätääs kirjoitti:

        Niin, salaa toivoo kuitenkin, että jospa... Ihmismieli on sellainen.

        Tietysti niin. Kai nyt jokainen haluaisi olla kaivattu ja rakastettu. Puhumattakaan kun sairastuu rakkaudesta ja näkee toisen joka paikassa minne katsoo. Harmittaa ettei tähän ole parannuskeinoa. On tämä pidemmän päälle raskasta, kun sitä vastakaikua ei ole olemassakaan.


      • PalstaPrinssi kirjoitti:

        Tietysti niin. Kai nyt jokainen haluaisi olla kaivattu ja rakastettu. Puhumattakaan kun sairastuu rakkaudesta ja näkee toisen joka paikassa minne katsoo. Harmittaa ettei tähän ole parannuskeinoa. On tämä pidemmän päälle raskasta, kun sitä vastakaikua ei ole olemassakaan.

        Juu. Ymmärrän. Vaikka oma tarinani on monimutkainen. Mahdotonkin, mutta tunteet on silti tunteita.

        Toivotan sinulle tsemppiä ja parempaa mieltä, mukavia asioita jotta kipu lientyisi.


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        Tietysti niin. Kai nyt jokainen haluaisi olla kaivattu ja rakastettu. Puhumattakaan kun sairastuu rakkaudesta ja näkee toisen joka paikassa minne katsoo. Harmittaa ettei tähän ole parannuskeinoa. On tämä pidemmän päälle raskasta, kun sitä vastakaikua ei ole olemassakaan.

        Ota yksi olut kyllä se vähän helpottaa niin minä teen just nyt terassilla auringon paisteessa 🌞


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ota yksi olut kyllä se vähän helpottaa niin minä teen just nyt terassilla auringon paisteessa 🌞

        Helpottaahan se hetkeksi. Minä en lähde tänään minnekään, kun on aamulla töitä. Kivaa iltaa sinne. 😊


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        Helpottaahan se hetkeksi. Minä en lähde tänään minnekään, kun on aamulla töitä. Kivaa iltaa sinne. 😊

        En minäkään lähde ,täällä vain itsekseni touhuan hyvää musiikkia kuunnellen.... 🌞


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään lähde ,täällä vain itsekseni touhuan hyvää musiikkia kuunnellen.... 🌞

        Ok kivaahan sekin. Niin minäkin yleensä teen.


    • Anonyymi

      🍩❤🍩

      • Anonyymi

        Hyvän näköinen munkki 💜🌞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvän näköinen munkki 💜🌞

        On juu 💕


    • Anonyymi

      Haluaisit siis, ettö sinulle olisi joku aloitus? Minä voin tehdä sellaisen sinulle, varta vasten. Jos tulisi parempi mieli. 👵

      • Minä en tarkoittanut, että se aloitus voisi olla ihan keneltä tahansa. Vaan ihmiseltä joka on pyörinyt mielessäni ihan liian kauan. Osasin kyllä odottaa tällaista vastausta. 😆


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        Minä en tarkoittanut, että se aloitus voisi olla ihan keneltä tahansa. Vaan ihmiseltä joka on pyörinyt mielessäni ihan liian kauan. Osasin kyllä odottaa tällaista vastausta. 😆

        Niinpä niin. No, ainakin yritin piristää sinua. Et sinä kuule ole tuossa surussasi mitenkään ainutlaatuinen. Meitä on muitakin siinä tilassa. 👵


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niin. No, ainakin yritin piristää sinua. Et sinä kuule ole tuossa surussasi mitenkään ainutlaatuinen. Meitä on muitakin siinä tilassa. 👵

        Kiitos kun yritit, mutta varmaan ymmärrät, etten ole palstalla rakastunut vaan ihan oikeassa elämässä... Ja tiedän etten ole tässä tilanteessa mitenkään erityinen. 🙂


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        Kiitos kun yritit, mutta varmaan ymmärrät, etten ole palstalla rakastunut vaan ihan oikeassa elämässä... Ja tiedän etten ole tässä tilanteessa mitenkään erityinen. 🙂

        En tarkoittanut että olisit palstalla rakastunut, tietenkään, hyvänen aika. Ei kukaan meistä ole. Tosielämän suruja täällä puretaan. Minäkin, vaikka ei sitä tietenkään uskota. 👵


    • On todella kaunis kesäilta ja minä menen kohta nukkumaan. Nauttikaa. 💔🌼

      • Anonyymi

        Kyllä kai sen voi korjata 💜


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kai sen voi korjata 💜

        Jaa a... En uskalla ottaa kantaa tuohon. Se ei ole kuitenkaan minun käsissäni. 🥀


    • Anonyymi

      Onhan, ku itte kirjoitat aloituksia itselles ja niihin vastailet!

    • Anonyymi

      No on joo noin päin ehdottomasti parempi kuin että jos ajan mittaan alkais kaikki tuntua itselle varta vasten tarkoitetuilta.

    • Anonyymi

      Minä en ole ajatellut niin, että minulle täällä henkilökohtaisesti kirjoitettaisiin tai ikävöitäisiin. Minun ikäväni kohde on palstan ulkopuolella, mutta en tiedä haluaako hän minua elämäänsä. Tunnemme toisemme todella hyvin.

      • Minä taasen en tunne häntä, olin vain ihastunut tavattoman paljon häneen. Hänen katseensa lumosi minut tähän, varmasti ei arvannut itse mitä sai minussa aikaan... hitto kun en saa unta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe