Onhan se jollain tavalla vapauttavaa, kun tietää nyt ettei yksikään aloitus, ikävä tai tunnepalstalla, ole minulle. Ei tarvitse arpoa, kun ei ole mitään arpomista siinä. Olihan se hauskaa aikansa luullakin näin ja monenlaiset jännät hetket tuli elettyä, tosin tuli myös eläteltyä toiveita, turhaan... Tiesin että totuus vielä joku päivä paljastuu. Tieto lisää tuskaa.
Illan mietteitä
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Fiksu viisas aliotus.Kiitos.
Noin minäkin joskus mietin. "Onhan se jollain tavalla vapauttavaa, kun tietää ettei yksikään aloitus, ikävä tai tunnepalstalla, ole minulle."
Se on vähän kuin kokisi valaistuksen. Vaikka samalla se tieto myös satuttaa ja surettaa. Parempi se on kuitenkin ymmärtää ja tietää, missä mennään todellisuudessa.
PalstaPrinssi kirjoitti:
Se on vähän kuin kokisi valaistuksen. Vaikka samalla se tieto myös satuttaa ja surettaa. Parempi se on kuitenkin ymmärtää ja tietää, missä mennään todellisuudessa.
Satuttaa koska tietenkin haluasi asian olevan toisin...
PalstaPrinssi kirjoitti:
Kyllähän se saa silmät aukeemaan.
PalstaPrinssi kirjoitti:
Satuttaa koska tietenkin haluasi asian olevan toisin...
Niin, salaa toivoo kuitenkin, että jospa... Ihmismieli on sellainen.
Bätääs kirjoitti:
Niin, salaa toivoo kuitenkin, että jospa... Ihmismieli on sellainen.
Tietysti niin. Kai nyt jokainen haluaisi olla kaivattu ja rakastettu. Puhumattakaan kun sairastuu rakkaudesta ja näkee toisen joka paikassa minne katsoo. Harmittaa ettei tähän ole parannuskeinoa. On tämä pidemmän päälle raskasta, kun sitä vastakaikua ei ole olemassakaan.
PalstaPrinssi kirjoitti:
Tietysti niin. Kai nyt jokainen haluaisi olla kaivattu ja rakastettu. Puhumattakaan kun sairastuu rakkaudesta ja näkee toisen joka paikassa minne katsoo. Harmittaa ettei tähän ole parannuskeinoa. On tämä pidemmän päälle raskasta, kun sitä vastakaikua ei ole olemassakaan.
Juu. Ymmärrän. Vaikka oma tarinani on monimutkainen. Mahdotonkin, mutta tunteet on silti tunteita.
Toivotan sinulle tsemppiä ja parempaa mieltä, mukavia asioita jotta kipu lientyisi.- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Ota yksi olut kyllä se vähän helpottaa niin minä teen just nyt terassilla auringon paisteessa 🌞
Anonyymi kirjoitti:
Ota yksi olut kyllä se vähän helpottaa niin minä teen just nyt terassilla auringon paisteessa 🌞
Helpottaahan se hetkeksi. Minä en lähde tänään minnekään, kun on aamulla töitä. Kivaa iltaa sinne. 😊
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Helpottaahan se hetkeksi. Minä en lähde tänään minnekään, kun on aamulla töitä. Kivaa iltaa sinne. 😊
En minäkään lähde ,täällä vain itsekseni touhuan hyvää musiikkia kuunnellen.... 🌞
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään lähde ,täällä vain itsekseni touhuan hyvää musiikkia kuunnellen.... 🌞
Ok kivaahan sekin. Niin minäkin yleensä teen.
- Anonyymi
🍩❤🍩
- Anonyymi
Hyvän näköinen munkki 💜🌞
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvän näköinen munkki 💜🌞
On juu 💕
- Anonyymi
Haluaisit siis, ettö sinulle olisi joku aloitus? Minä voin tehdä sellaisen sinulle, varta vasten. Jos tulisi parempi mieli. 👵
Minä en tarkoittanut, että se aloitus voisi olla ihan keneltä tahansa. Vaan ihmiseltä joka on pyörinyt mielessäni ihan liian kauan. Osasin kyllä odottaa tällaista vastausta. 😆
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Minä en tarkoittanut, että se aloitus voisi olla ihan keneltä tahansa. Vaan ihmiseltä joka on pyörinyt mielessäni ihan liian kauan. Osasin kyllä odottaa tällaista vastausta. 😆
Niinpä niin. No, ainakin yritin piristää sinua. Et sinä kuule ole tuossa surussasi mitenkään ainutlaatuinen. Meitä on muitakin siinä tilassa. 👵
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä niin. No, ainakin yritin piristää sinua. Et sinä kuule ole tuossa surussasi mitenkään ainutlaatuinen. Meitä on muitakin siinä tilassa. 👵
Kiitos kun yritit, mutta varmaan ymmärrät, etten ole palstalla rakastunut vaan ihan oikeassa elämässä... Ja tiedän etten ole tässä tilanteessa mitenkään erityinen. 🙂
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Kiitos kun yritit, mutta varmaan ymmärrät, etten ole palstalla rakastunut vaan ihan oikeassa elämässä... Ja tiedän etten ole tässä tilanteessa mitenkään erityinen. 🙂
En tarkoittanut että olisit palstalla rakastunut, tietenkään, hyvänen aika. Ei kukaan meistä ole. Tosielämän suruja täällä puretaan. Minäkin, vaikka ei sitä tietenkään uskota. 👵
On todella kaunis kesäilta ja minä menen kohta nukkumaan. Nauttikaa. 💔🌼
- Anonyymi
Kyllä kai sen voi korjata 💜
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kai sen voi korjata 💜
Jaa a... En uskalla ottaa kantaa tuohon. Se ei ole kuitenkaan minun käsissäni. 🥀
- Anonyymi
Onhan, ku itte kirjoitat aloituksia itselles ja niihin vastailet!
- Anonyymi
No on joo noin päin ehdottomasti parempi kuin että jos ajan mittaan alkais kaikki tuntua itselle varta vasten tarkoitetuilta.
- Anonyymi
Minä en ole ajatellut niin, että minulle täällä henkilökohtaisesti kirjoitettaisiin tai ikävöitäisiin. Minun ikäväni kohde on palstan ulkopuolella, mutta en tiedä haluaako hän minua elämäänsä. Tunnemme toisemme todella hyvin.
Minä taasen en tunne häntä, olin vain ihastunut tavattoman paljon häneen. Hänen katseensa lumosi minut tähän, varmasti ei arvannut itse mitä sai minussa aikaan... hitto kun en saa unta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452897Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen452835Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232618Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3341684- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193907Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43702