Mietin millain suhtautuminen porukalla on yleensä.
Mitäs mieltä perholaiset on seksuaalivähemmistöistä?
12
1893
Vastaukset
- Anonyymi
ihmisinä homot on saman arvoisia kuin muutkin. mutta uskon kannalta homouttaan ei saisi toteuttaa, jos aikoo taivaaseen. toki esim. ahneus ja riistäminen on syntejä myöskin.
- Anonyymi
Mimmoisia perhosia odotat?
- Anonyymi
Helsingin Pride-tapahtuman suojelija on Jenni Haukio. Lauantain Pride kulkueessa on mukana pääministeri Marin. He molemmatovat Bi-suuntautuneita.
- Anonyymi
Mahtavat ottaa jälkikasvunsa mukaan roolimalleja saadakseen.?
- Anonyymi
Siis, jotta jälkikasvu näkisi hienoja roolimalleja.
- Anonyymi
Olkoot kuka kenen tahansa kanssa. Mitäpä se muille kuuluu. Rakkaus on aina ilo.
- Anonyymi
Sairaus on sairaus, ei aina iloinen asia..?
- Anonyymi
Eipä kiinnostele muiden suuntautumiset. Itse olen hetero. Kiinnostiko? Ai ei, sitähän minäkin. Pölhöä kysellä tällaisia.
- Anonyymi
Onko transuja näkynyt?
7-lehdessä oli juttua romutransusta. Hassua. Meitä on moneksi luoja luonut. - Anonyymi
Reijo asuu Kokkolassa ja kirijottaa sinne osioon enempi.
- Anonyymi
Se on meijän sankari ja upseeri.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882