Ylärima ylitetty.

Numba.

En tiedä tosiasiallisia toimiasi, mutta nyt on tilanne se, että neuvon sinua thaiviranomaisten sijaan vakavasti olemaan yhteydessä suomeen.
Tee todisteellinen yhteydenotto tämän saitin hallintoon.
Sitten rik Pasilaan.
Nyt Tyttö on siirtynyt sinun lisäksesi nimeltä mainiten vaimoosi juttuinensa, jopa poikaan valokuvalla.
Minä en missään tapauksessa jättäisi asiaa käsittelemättä loppuun asti.
Forkalla on tietotekniikka selvittää kaikkien kirjoittajien henkilöllisyys, mutta toimenpiteeseen julkaista ne voi tapahtua vain jepen pyynnöstä ja jepelle, mutta esitutkinnan jälkeen ne on asianosaisjulkista tietoa.
Vielä toinen neuvo, poista kaikki faceprofiilit perheeltäsi.

Nyt olet tekemisissä tämän 2010:n kanssa klooneineen, joka ei ymmärrä oman sairautensa oireilujen seuraamuksia lainkaan.

59

596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hahahaahaaaa, voi päivää mikä surkimus. Käytätkö hametta sihteerinä toimiessasi.

    • Anonyymi

      Onhan se noloa kun kaikki paljastuu läskijoosepin keksimäksi saduksi. Mutta ei se totuus siitä miksikään muutu, vaikka kuinka itkisi ja valittaisi äitille ja lääkärille.
      Kysynpähän vaan että kannattiko Saaritollon alkaa vittuilemaan viisaammilleen ja kysyn että aikooko Saaritollo edelleen jatkaa vittuiluaan vai viedäänkö asia uudelle levelille jossa selvitellään juurta jaksaen perheväkivaltakin, jota hän on harjoittanut exäänsä kohtaan?

      • Kun noin kauniisti kysyt, kyllä aion jatkaa niin kauan kun näiden pattayarakkaiden nimet on julkisessa tiedossa mukaan lukien 2010 ja tt sekä muutama muu, senkun selvittelet rauhassa, ei se muutakuin vahingoittaa asemaasi.

        ¨


      • Anonyymi

        Mitään en ole tänne kirjoittanut.
        By Traanisaari.


    • Anonyymi

      Golfia teemukiin.

    • Anonyymi

      Samalla voitaisiin selvitellä sinun "ja" Numban henkilöllisyys.
      Saattaisi hyvinkin napsahtaa jommallekummalle tuomio
      rasistisesta vihakirjoittelusta.

      • Anonyymi

        Kaskun et syytä meitä kiihottamisesta kansanryhmää vastaan, pattayaan rakastuneita vastaan.


      • Jos en nyt aivan väärin ole ymmärtänyt niin Numban henkilöllisyys on selvillä.

        Minun henkilöllisyys on erittäin helppo selvittää ... räps ja tervetuloa selvittämään tänne Chiang Maihin vähän muutakin.

        Mitä tulee rasistisiin vihakirjoitteluihin, niin otan vastaan toki sellaisen tuomion jos sellainen minulle annetaan.
        Jonkun täytyy vain sellainen tutkinta laittaa vireille kirjaten itsensä asianomistajaksi, jolloin asianomistajan henkilöllisyys on siinä sitten simppelisti selvitetty.

        Koska aiot aloittaa toimenpiteet ja tiedoksi että anonyyminä et voi sitä tehdä ... Apina.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Jos en nyt aivan väärin ole ymmärtänyt niin Numban henkilöllisyys on selvillä.

        Minun henkilöllisyys on erittäin helppo selvittää ... räps ja tervetuloa selvittämään tänne Chiang Maihin vähän muutakin.

        Mitä tulee rasistisiin vihakirjoitteluihin, niin otan vastaan toki sellaisen tuomion jos sellainen minulle annetaan.
        Jonkun täytyy vain sellainen tutkinta laittaa vireille kirjaten itsensä asianomistajaksi, jolloin asianomistajan henkilöllisyys on siinä sitten simppelisti selvitetty.

        Koska aiot aloittaa toimenpiteet ja tiedoksi että anonyyminä et voi sitä tehdä ... Apina.

        Sinulla senssu vaan on matkaa sinne chian maihin yli 8000 kilometriä ja minusta joku palstalainen olisi sinut halunnut tavatakin vuosia sitten mutta katosit palstalta päiviksi. Jostain ihmeen syystä.


    • Anonyymi

      Kylläpäs viestejä poistuu kun kertoo totuuden numeropallerosta.

    • Anonyymi

      Kannattaa huoritella ja lumputella toisten tyttöystäviä ja vaimoja. Siinä vaan voi käydä huonosti.

      • Mikä se olikaan 2010:n lumpppuhuorasen koulutuspohja muukin kuin itseopittu pyllistys?


    • Sivupersoonalla kun on tuo sama lukihäiriö kuin isopääpersoonalla, niin kannattaisi jättää nuo kielikuvat vähän vähemmälle.

      Ylärima? Kyllä se on korkeushypyssä ihan vaan rima, joka joko ylitetään, pudotetaan tai alitetaan. Ylärimaa eikä alarimaa ole olemassa.

      Mikäs tämä "rik Pasila" sitten on? Jokin "Seutulan lentokentällä" sijaitseva mesta, vai mikä? Sinä ja sinun Jeppesi. Paskat housussa jököttävä munaton erakko.

      Perheen profiileja on silloin vaikeaa poistaa, kun ei ole sitä perhettä. Nähtävillä on edelleen tuokin, jonka joku kaivoi esiin. Siellä on jokaisen nähtävissä, että Saaripasasen tarina on vain ja ainoastaan yli-ikäisen koulukiusaajan satua ja sihteereineen pitää tuota noloa hahmoaan yllä tunnista toiseen.

      Terkkuja järveltä! -Anna sakkoa anna sitä kakkua saatana https://ibb.co/RpzyGxp

      PS: Vain täysin itsetuhoinen ihminen jatkaa huutelua ja nimittelyä vielä sen jälkeen kun nimi ja osoite on tiedossa, mutta itsepähän teet omat valintasi.

      • Sanoin sinulle jo nätisti että lopeta tuo valehtelu nyt HETI.


      • Numball kirjoitti:

        Sanoin sinulle jo nätisti että lopeta tuo valehtelu nyt HETI.

        Enkä ole sinua nimitellyt, mutta huutelua jatkan niin kauan kun tietosi on julkista tietoa, siitä voit olla spede aivan varma.


      • Kuljit siis poikaystävä- nimellä vielä 2015, piti sanomani.


      • Anonyymi
        Numball kirjoitti:

        Enkä ole sinua nimitellyt, mutta huutelua jatkan niin kauan kun tietosi on julkista tietoa, siitä voit olla spede aivan varma.

        Mustasukkaisuus ja perheväkivalta taas käy ilmi siitä, että eristit hänet muusta maailmasta varastamalla hänen profiilinsa ja luomalla omia tilalle. Hänen vapautensa loppui vuoteen 2015 mutta onneksi hän pääsi sinusta eroon 2020.


      • Niinkuin sanoin olen ollut aviossa 22 vuotta melko tarkkaan, ja olen edelleen, olen itse perustanut vaimolleni tuo tunnuksen vaimolleni vuosia vuosia sitten, siksi se ei ole käytössä kun hän hukkasi siihen salasanan, enkä minäkään muistanut sitä kävimme vuonna 2014 suomessa, vaimoni oli siellä pidemmän aikaa, kuin minä...

        olen kulkenut vuodesta 2000 aviomiehenä ja kuljen edelleen... nämä sinun väitteesi on vain harhaisia kuvitelmia, lisäksi tuo yhdyssana tarkoittaa vapaasti käännettynä grandpapa, senkin tietäisit jos tajuaisit edes jotain thaimaan kielestä..

        Kun olet kiinnostunut tuossa on vaimoni oikea face osoitehttps://www.facebook.com/profile.php?id=100010541746132 tämä on hänellä käytössä päivittäin, tosin minäkin olen sen luonut, hänelle.


      • Anonyymi
        Numball kirjoitti:

        Niinkuin sanoin olen ollut aviossa 22 vuotta melko tarkkaan, ja olen edelleen, olen itse perustanut vaimolleni tuo tunnuksen vaimolleni vuosia vuosia sitten, siksi se ei ole käytössä kun hän hukkasi siihen salasanan, enkä minäkään muistanut sitä kävimme vuonna 2014 suomessa, vaimoni oli siellä pidemmän aikaa, kuin minä...

        olen kulkenut vuodesta 2000 aviomiehenä ja kuljen edelleen... nämä sinun väitteesi on vain harhaisia kuvitelmia, lisäksi tuo yhdyssana tarkoittaa vapaasti käännettynä grandpapa, senkin tietäisit jos tajuaisit edes jotain thaimaan kielestä..

        Kun olet kiinnostunut tuossa on vaimoni oikea face osoitehttps://www.facebook.com/profile.php?id=100010541746132 tämä on hänellä käytössä päivittäin, tosin minäkin olen sen luonut, hänelle.

        "tosin minäkin olen sen luonut, hänelle" Ensinnäkään tuo linkki ei toimi eikä toiseksi itse luodut profiilit ole vaimon profiileja, vaan sinun. Exäsi poika on syntynyt noin vuonna 2000 ja hän ei ole sinun poikasi niin vaimosi olisi ollut tiineenä toiselle silloin kun menitte naimisiin. Tiedän myös kuka on sen pojan isä, joten voit jo lopettaa tuon satuilun ja luopua samalla sensei-hahmostasi, kun häntä ei ole olemassakaan. Komea, salskea poika exälläsi! Onnittelut siitä hänelle! Vaikuttaa mukavalta suomalaiselta hepulta, katselin hänen Facebook- profiilinsa myös, joka on avoin kaikille. Sinua ei näy hänen kaverilistallaan. Osaatko kertoa syytä? https://www.facebook.com/junthapan


      • Anonyymi
        Numball kirjoitti:

        Niinkuin sanoin olen ollut aviossa 22 vuotta melko tarkkaan, ja olen edelleen, olen itse perustanut vaimolleni tuo tunnuksen vaimolleni vuosia vuosia sitten, siksi se ei ole käytössä kun hän hukkasi siihen salasanan, enkä minäkään muistanut sitä kävimme vuonna 2014 suomessa, vaimoni oli siellä pidemmän aikaa, kuin minä...

        olen kulkenut vuodesta 2000 aviomiehenä ja kuljen edelleen... nämä sinun väitteesi on vain harhaisia kuvitelmia, lisäksi tuo yhdyssana tarkoittaa vapaasti käännettynä grandpapa, senkin tietäisit jos tajuaisit edes jotain thaimaan kielestä..

        Kun olet kiinnostunut tuossa on vaimoni oikea face osoitehttps://www.facebook.com/profile.php?id=100010541746132 tämä on hänellä käytössä päivittäin, tosin minäkin olen sen luonut, hänelle.

        Sinä olet tosiaan luonut profiileja ja persoonia useitakin, huomattu on.


      • Anonyymi
        Numball kirjoitti:

        Niinkuin sanoin olen ollut aviossa 22 vuotta melko tarkkaan, ja olen edelleen, olen itse perustanut vaimolleni tuo tunnuksen vaimolleni vuosia vuosia sitten, siksi se ei ole käytössä kun hän hukkasi siihen salasanan, enkä minäkään muistanut sitä kävimme vuonna 2014 suomessa, vaimoni oli siellä pidemmän aikaa, kuin minä...

        olen kulkenut vuodesta 2000 aviomiehenä ja kuljen edelleen... nämä sinun väitteesi on vain harhaisia kuvitelmia, lisäksi tuo yhdyssana tarkoittaa vapaasti käännettynä grandpapa, senkin tietäisit jos tajuaisit edes jotain thaimaan kielestä..

        Kun olet kiinnostunut tuossa on vaimoni oikea face osoitehttps://www.facebook.com/profile.php?id=100010541746132 tämä on hänellä käytössä päivittäin, tosin minäkin olen sen luonut, hänelle.

        On erikoinen tapa kirjoitella 2015 että on poikakaverin kanssa lomalla Hua Hinissa 2015 ja kirjoittaa vähän ajan päästä että "muutin Thaimaahan juuri" jos sinä muutit 2009. olet rakennellut sellaisen illuusioelämän, Herra Majuri, ettei tuosta ota kukaan selvää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "tosin minäkin olen sen luonut, hänelle" Ensinnäkään tuo linkki ei toimi eikä toiseksi itse luodut profiilit ole vaimon profiileja, vaan sinun. Exäsi poika on syntynyt noin vuonna 2000 ja hän ei ole sinun poikasi niin vaimosi olisi ollut tiineenä toiselle silloin kun menitte naimisiin. Tiedän myös kuka on sen pojan isä, joten voit jo lopettaa tuon satuilun ja luopua samalla sensei-hahmostasi, kun häntä ei ole olemassakaan. Komea, salskea poika exälläsi! Onnittelut siitä hänelle! Vaikuttaa mukavalta suomalaiselta hepulta, katselin hänen Facebook- profiilinsa myös, joka on avoin kaikille. Sinua ei näy hänen kaverilistallaan. Osaatko kertoa syytä? https://www.facebook.com/junthapan

        Onpas taas vainoharhaista lätinää, sekopää... vaimo poika täyttää kohta 30, on suomen kansalainen ja suorittanut armeija, hienoa että tunnet hänen isänsä, olet ihme mies hän kuoli useita vuosia sitten, lopeta jo hullu sinä vain olet, totaali sekopää...


      • Ei niistä ole mikään valeprofiili, ne on kaikki ollut tai on vaimoni käytössä, minä olen tosin ne kaikki perustanut, en minä niihin ole mitään kirjoittanut, olen ne vain luonut.


      • Numball kirjoitti:

        Ei niistä ole mikään valeprofiili, ne on kaikki ollut tai on vaimoni käytössä, minä olen tosin ne kaikki perustanut, en minä niihin ole mitään kirjoittanut, olen ne vain luonut.

        Muuten "läskisilmä" on kyllä "grandpapa", jos et ole tietoinen thaikut kutsuvat puolisoaan useasti isäksi.


      • Anonyymi
        Numball kirjoitti:

        Muuten "läskisilmä" on kyllä "grandpapa", jos et ole tietoinen thaikut kutsuvat puolisoaan useasti isäksi.

        Keep dreaming. Oli miten oli, 2015 oli muuttovuosi ja auton ostovuosi, joten valehtelit niistäkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Keep dreaming. Oli miten oli, 2015 oli muuttovuosi ja auton ostovuosi, joten valehtelit niistäkin.

        Enpä tainnut, muutimme pysyvästi thaimaahan vuonna 2014, alkuvuodesta, jolloin myimme rivarimme palokasta.


      • Anonyymi
        Numball kirjoitti:

        Enpä tainnut, muutimme pysyvästi thaimaahan vuonna 2014, alkuvuodesta, jolloin myimme rivarimme palokasta.

        Kommenttiesi mukaan olet asunut thaimaassa yli 10 vuotta. Miksi aina pitää puhua pashaa.


      • Numball kirjoitti:

        Enpä tainnut, muutimme pysyvästi thaimaahan vuonna 2014, alkuvuodesta, jolloin myimme rivarimme palokasta.

        No niin tuleehan sieltä välillä melkein tottakin. Hua Hiniin muutitte kylläkin 2015 vuoden alussa.

        Kieliasiaa sen verran, "Taa kuuyon" ei ole isoisä vaan turvonneet silmät / lihavasilmä, sori vaan. ตาอ้วน Hän kirjoitti thaikielellä koko lauseen näin: ตาอ้วนได่รถใหม่เพิ่นเลยพาไปเบิ่งลิง

        Kaverinsa totesi siihen คือคั๊กแท้บาดทะนิ พ่อใหญ่อ้วน eli Suomeksi "Siinä varsinainen kuski, iso lihava isä"

        Ei nimi miestä pahenna. Minäkin olen munapää hellyysnimeltä. Lapset ei kylläkään sitä käytä, se oikeus on vain vaimolla ja hänen siskoillaan.


      • Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

        No niin tuleehan sieltä välillä melkein tottakin. Hua Hiniin muutitte kylläkin 2015 vuoden alussa.

        Kieliasiaa sen verran, "Taa kuuyon" ei ole isoisä vaan turvonneet silmät / lihavasilmä, sori vaan. ตาอ้วน Hän kirjoitti thaikielellä koko lauseen näin: ตาอ้วนได่รถใหม่เพิ่นเลยพาไปเบิ่งลิง

        Kaverinsa totesi siihen คือคั๊กแท้บาดทะนิ พ่อใหญ่อ้วน eli Suomeksi "Siinä varsinainen kuski, iso lihava isä"

        Ei nimi miestä pahenna. Minäkin olen munapää hellyysnimeltä. Lapset ei kylläkään sitä käytä, se oikeus on vain vaimolla ja hänen siskoillaan.

        Munapää on hyvä oivallus lumpultas, vielä kun oivaltaa pääsi tosiasiallisen toiminnan kuten exäsi, niin olet historiaa.


      • 20-10 kirjoitti:

        No niin tuleehan sieltä välillä melkein tottakin. Hua Hiniin muutitte kylläkin 2015 vuoden alussa.

        Kieliasiaa sen verran, "Taa kuuyon" ei ole isoisä vaan turvonneet silmät / lihavasilmä, sori vaan. ตาอ้วน Hän kirjoitti thaikielellä koko lauseen näin: ตาอ้วนได่รถใหม่เพิ่นเลยพาไปเบิ่งลิง

        Kaverinsa totesi siihen คือคั๊กแท้บาดทะนิ พ่อใหญ่อ้วน eli Suomeksi "Siinä varsinainen kuski, iso lihava isä"

        Ei nimi miestä pahenna. Minäkin olen munapää hellyysnimeltä. Lapset ei kylläkään sitä käytä, se oikeus on vain vaimolla ja hänen siskoillaan.

        Se kyllä on granpa, olen kertonut sen että muutimme pysyvästi thaimaahan vuonna 2014... en ole seurannut mitä kirjoittavat heidän asiansa, minua kutsutaa thaiksi farang buddha, kun tapasin vaimoni hän otti nimen käyttöön välittömästi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kommenttiesi mukaan olet asunut thaimaassa yli 10 vuotta. Miksi aina pitää puhua pashaa.

        Näin olen asunutkin tosin en yhtämittaisesti.


      • Numball kirjoitti:

        Näin olen asunutkin tosin en yhtämittaisesti.

        Minua asia ei sen kummemmin kiinnosta eikä kuulu, kunhan se turha päänaukominen loppuu. Samaten mikämikä- maassa elävältä sihteeriltäsi. Nyt saunaan.


      • Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

        Minua asia ei sen kummemmin kiinnosta eikä kuulu, kunhan se turha päänaukominen loppuu. Samaten mikämikä- maassa elävältä sihteeriltäsi. Nyt saunaan.

        Ei se lopu ennen kuin todistat olevasi mies, etkö päätäsi puskaan työntävä pelle, pallo on sinulla.


      • Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

        Minua asia ei sen kummemmin kiinnosta eikä kuulu, kunhan se turha päänaukominen loppuu. Samaten mikämikä- maassa elävältä sihteeriltäsi. Nyt saunaan.

        Haaveilluusioeedenistä voipi matkustaa autoesitemeballa mikämikä-maahan kunhan ensi räps.
        Kyytiin voi ottaa Tinderlumpun ja internetimuroidut mussukkaiset ja buudelinkin.
        Munakusipää kuskina luonnollisesti.

        Muuten on olemassa kirjoitustapoja joista tunnistaa klooneja ja yksi on se, että...

        xxxx- yyyy tai xxxx-yyyy eli onko tavuuviivan jälkeen tyhjälyönti vai ei, mutta sama tapa on Martalla kuin Tyttösellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haaveilluusioeedenistä voipi matkustaa autoesitemeballa mikämikä-maahan kunhan ensi räps.
        Kyytiin voi ottaa Tinderlumpun ja internetimuroidut mussukkaiset ja buudelinkin.
        Munakusipää kuskina luonnollisesti.

        Muuten on olemassa kirjoitustapoja joista tunnistaa klooneja ja yksi on se, että...

        xxxx- yyyy tai xxxx-yyyy eli onko tavuuviivan jälkeen tyhjälyönti vai ei, mutta sama tapa on Martalla kuin Tyttösellä.

        Silloin kun sensukkaa tehtiin, tuli tavuviivan jälkeen monta tyhjää lyöntiä, pari pierua, huokaus ja pikkuveli, joka havaittiin sittemmin paskakikkareeksi, mutta kätilö ehti sanoa että "Onneksi olkoon, saitte kaksoset"

        "Tyhjälyönti" ei ole yhdyssana, oi SaariArnold lihavasilmäinen illuusiorakastaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin kun sensukkaa tehtiin, tuli tavuviivan jälkeen monta tyhjää lyöntiä, pari pierua, huokaus ja pikkuveli, joka havaittiin sittemmin paskakikkareeksi, mutta kätilö ehti sanoa että "Onneksi olkoon, saitte kaksoset"

        "Tyhjälyönti" ei ole yhdyssana, oi SaariArnold lihavasilmäinen illuusiorakastaja.

        Mikä-Mikä-Maahan pääsee vain ymmärtämällä yhdyssanat ja omistamalla osamaksu-haave-illuusio-mersun.


      • Anonyymi
        Numball kirjoitti:

        Onpas taas vainoharhaista lätinää, sekopää... vaimo poika täyttää kohta 30, on suomen kansalainen ja suorittanut armeija, hienoa että tunnet hänen isänsä, olet ihme mies hän kuoli useita vuosia sitten, lopeta jo hullu sinä vain olet, totaali sekopää...

        Oliko isä tämä josta olemme nähneet Hua Hinissä kuvattuja videoita ?

        Tämä mikä tämä nyt oli... Jokke-grandpapa ?


    • Anonyymi

      Minkä koomikon maailma on menettänyt senseissä... Paksukaisen oma pikku anonyymi Secret Service, Chiang Main salainen palvelu yllyttämässä kaikkia thaimaansuomalaisia Hua Hinin paksukaisen vihaajiksi ja itse paksuhuhta ei puutu asiaan laisinkaan vaan komppaavat toisiaan. Asia on edelleenkin niin että sensei on paksuhuhdan päässä asuva kaveri ja ainoa sellainen.

      • Anonyymi

        Sun päässäs ei asu mitään.


    • resupetturit.. näillä hetkillä saatte peräänne vihaiset vaimon veljet ja niiden siskojen miehet vaimoineen ja ne kaikki on vihasia.. dopparit opetin murisemaan kun ne näkee pattaya boissien kuvan.. jos mummon kanssa päikseen vaihdetun kolmannen kerroksen ikkunasta näkyy kookos puistossa yksikin boissin varjo.. päästän irti dopparit ja vaimon veljen siskot.. ne on hyvin hyvin vihaisia.. tai siis numbaII päästää, minä tulen moparilla pihaan ja siitä on leikkikaukana.. leveä kiparats asento ja lukuisia teräviä happy potkuja.. khiai on viimeinen ääni jonka korva käytävä aisdii ennen kuin kuuluu naks ja sitten vaan pelkkää viivaa..
      Tässä muutama kotivideo ajalta kun minä ja Majuri vielä asuttiin Jyväskylässä molemmat https://www.youtube.com/watch?v=GI7RA7iSDqM

      • Anonyymi

        Kirjoittaja on pattayan matkailija ja tahtoo osoittaa pattayaan kiinnostuneiden tason ja kastin, sekä onnistuu siinä erinomaisesti, koska ei jää epäselvyyttä vähäisimmässäkään määrin mitä populaa hän edustaa.


      • Anonyymi

        Heh heh heh !!!

        SenssuChlangMai, nämä profiloinnit / yhteenvedot ovat kyllä aivan omalla tasollaan.

        Nauratti tuo videokin ihan kypällä.


      • Anonyymi

        Tutkailin tuota kotivideotasi SenssuChlangMai 100 tuumaisellani ja toivottavasti et nyt pahoita mieltäsi, mutta tuossa kuvassa Majuri on vasta kapteeni. Kauluslaatoituksestaantaantaan... kun oikein tarkkaan katsoo myös selviää, että Tikkakosken nakuttajalentueen miehekkäitä Miehiä.


    • Anonyymi

      Jaahas... ja että näin. Mielenkiintoisia kirjoituksia täällä, kiitos.

      Tiedä en, että onko tämä Numballi ja senssukka yksi ja sama pelle. Vetoa jos olisi mahdollista lyödä, niin löisin vetoa sen puolesta, että on.

      Mutta, mutta... muistaakseni muutama vuosi sitten jo joku jolla on suhteita Chiang Main suunnan viranhaltioihin, oli selvittänyt tämän, että Chiang Maissa senssu ei asu.

    • Anonyymi

      Riman alitus meni limbona läpi.

    • Anonyymi

      Eikös ole ihan sihteerin asia hoitaa tuollaiset rikosilmoitukset ja muut jutut. Hoidathan sinä kyrvånsyylä kysymyksiin vastaamisenkin.

    • Anonyymi

      Bumba ja tosiZumba, Pasilan miehet raastuvassa:

      "Arvoisa Tuomari, tuo luihu savoloinen maatalouslomittajariippatissi-tinderhororuttusilmän aviomies sanoi matkailupalstalla että olen lihava ja vaimollani on suuret korvat... Vaadin hänelle armotonta rangaistusta tästä ja siitä että hän julkisesti epäili ettei minua enää kiinnosta naisessa se putkenpätkä koska mulla ei muka jöpöttele"

      • Anonyymi

        mitäs läksit.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      305
      3517
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      252
      1973
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      97
      1414
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1333
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      91
      1285
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      59
      1164
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1024
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      986
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      904
    Aihe