Kielipalvelut naisille

50 siisti mies tarjoaa naisille pillun ja pepun nuolentaa ilman vastapalvelua ja loppuun asti. Matkustelen Turkuun Ahvenanmaalta tänään (18.6) päivätallinkillä. Ota rohkeasti yhteyttä. Ikä, koko, aviomies tms. eivät haita

24

765

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten saat kielesi kestämään itse kun puolenkin tunnin verran pillua peffaa nuolee niin puheet jää pitämättä kieli ei oikeen toimi, oletko seeferi?

      • Onko mitään asiallista sanottavaa?
        Harrastan kielipunnerriksia kotona, joten kieli toimii aina :)


      • Anonyymi

        Tuo on harjoituksen puutetta. Kieli on lihas siinä missä hauis tai joku muukin lihas. Treenaamalla siitä tulee vahva ja kestävä. Olen aina ollut kielimiehiä eikä koskaan ole tarvinut jättää leikkiä kesken sen takia, että olisi kieli väsynyt.


    • Anonyymi

      Kerro jos tulet pääkaupunkiin.

      • Käyn silloin tällöin :)


      • Anonyymi
        AkselR kirjoitti:

        Käyn silloin tällöin :)

        Hyvän kielimiehen löytäminen olisi hienoa, arvokastakin. Se kun on ainoa tie nautintoon. Monet miehet itseään kehuvat, vain äärimmäisen harva todella osaa.

        -Pääkaupungin nainen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvän kielimiehen löytäminen olisi hienoa, arvokastakin. Se kun on ainoa tie nautintoon. Monet miehet itseään kehuvat, vain äärimmäisen harva todella osaa.

        -Pääkaupungin nainen

        Se on totta. Ja minä osaan. Ja tykkään. Nainen voi tulla jopa ennen kuin olen koskenut hänen pilluaan... Sellainen kaino äijä olen :)


      • Anonyymi
        AkselR kirjoitti:

        Se on totta. Ja minä osaan. Ja tykkään. Nainen voi tulla jopa ennen kuin olen koskenut hänen pilluaan... Sellainen kaino äijä olen :)

        Aika kuvaavaa oli, kun juuri olleessa lehtijutussa kerrottiin, mitä naiset eivät juuri koskaan halua, kun käyttävät maksullisen miehen palveluita: penetraatiota.
        Näin vastakkaisessa asemissa miehet ja naiset ovat, ja kuinka vähän miehet edelleenkään asiasta ja naisista ymmärtävät.
        Penetraatio on pääsääntöisesti miestä varten, kaikki muu, minkä pitäisi tapahtua sitä ennen, naista varten.
        Surullista.

        Myös se, kun mies nauttii tuottaessaan naiselle nautintoa, on kiihottavaa itsessään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kuvaavaa oli, kun juuri olleessa lehtijutussa kerrottiin, mitä naiset eivät juuri koskaan halua, kun käyttävät maksullisen miehen palveluita: penetraatiota.
        Näin vastakkaisessa asemissa miehet ja naiset ovat, ja kuinka vähän miehet edelleenkään asiasta ja naisista ymmärtävät.
        Penetraatio on pääsääntöisesti miestä varten, kaikki muu, minkä pitäisi tapahtua sitä ennen, naista varten.
        Surullista.

        Myös se, kun mies nauttii tuottaessaan naiselle nautintoa, on kiihottavaa itsessään.

        Penetraatio ei todellakaan ole pääsääntöisesti miestä varten, ja olisihan se kumma jos naiset eivät siitä nauttisi kun penetraatioseksi kumminkin on lajin jatkumisen edellytys.

        Itselläni ainakin kokemus jäisi vajaaksi ilman, mutta enpä olekaan seksiä koskaan ostanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Penetraatio ei todellakaan ole pääsääntöisesti miestä varten, ja olisihan se kumma jos naiset eivät siitä nauttisi kun penetraatioseksi kumminkin on lajin jatkumisen edellytys.

        Itselläni ainakin kokemus jäisi vajaaksi ilman, mutta enpä olekaan seksiä koskaan ostanut.

        Tuntuuhan se hyvälle oikealla tavalla tehtynä, mutta en ole siitä ikinä lauennut.


      • Anonyymi

        Mä voisin tarjoa ihanaa nuolemista pks:lla. Missäpäin oot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvän kielimiehen löytäminen olisi hienoa, arvokastakin. Se kun on ainoa tie nautintoon. Monet miehet itseään kehuvat, vain äärimmäisen harva todella osaa.

        -Pääkaupungin nainen

        Kyllä tekisi mieli kielellä vähän klittaa maistella....mmm


    • Anonyymi

      Haittaako jos minulla on bakteerivaginoosin vuoksi pahan hajuinen vittu ja perse ripulissa?

      • Ensi pestään jloorikalkilla ja pulloharjalla


      • Anonyymi
        AkselR kirjoitti:

        Ensi pestään jloorikalkilla ja pulloharjalla

        Mulla on noro virus livotko löysät ryppyreijästä


    • Anonyymi

      Harmi että ikää noin paljon, muutoin olisi kyllä kelvannut :/

      • Kyllä kieli on kuin 18-vuotialla :)


      • Anonyymi
        AkselR kirjoitti:

        Kyllä kieli on kuin 18-vuotialla :)

        no ei se kieli paljoa kiinnosta, kun koko olemus ois se tärkeempi kiihottumisen kannalta


      • Anonyymi kirjoitti:

        no ei se kieli paljoa kiinnosta, kun koko olemus ois se tärkeempi kiihottumisen kannalta

        Ymmärrän. Harmi, ettei nuorukaisten keskuudesta löyty sopivaa :)


      • Anonyymi
        AkselR kirjoitti:

        Ymmärrän. Harmi, ettei nuorukaisten keskuudesta löyty sopivaa :)

        Kyllähän sieltä innokkaita vapaa ehtoisia löytyisi, mutta kun en ihan poikastakaan haluaisi


    • Anonyymi

      Erittäin nolo aloitus aikamiespojalla jolla poikuus tallella.

      • Aloitin 13-vuotiana ja poikuus säilyi reilu pari vuotta sen jälkeen :) mitään parempaa ei ole seksissä kuin naisen pillun nuoleminen :)


    • Anonyymi

      Nuoletko myös 5 kertaa synnyttänyttä löysää perseeseen asti revennyttä riekaleista vittua?

      • Anonyymi

        Tiedoksi:
        - Synnytyksessä tapahtuneet välilihan repeämiset korjataan tikkaamalla ihan kuin kaikki muutkin haavat. Siitä saattaa jäädä pieni näkyvä arpi, jos osaa oikein katsoa.
        - Kielihommissa ei pillun tiukkuudella tai väljyydellä ole mitään merkitystä. Ihmisen kielellä ei saa muutenkaan mitään "tiukkuuden tuntua" pilluun, sen verran lyhyt ja ohut se kieli on.
        - Runsaspilluista on itseasiassa mukavampi nuolla kuin viivapillua. Kokeile vaikka, laita sormet yhteen ja kokeile nuolla kämmenpuolelta etusormen ja keskisormen väliä. Isoista häpyhuulista saa paljon paremman kielituntuman.


    Ketjusta on poistettu 87 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      613
      4533
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3499
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      150
      3183
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      168
      2449
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2299
    6. 249
      1839
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1457
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1349
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1340
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1130
    Aihe