Niinpä niin nainen

Anonyymi

Semmoista se on rakkaus. :)

33

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Semmoista se, ei pysty pysymään etäällä pitkään, vai mitä mahdoit tarkoittaa?

      • Anonyymi

        Ei oikein pitkään.

        Tarkoitin nyt niin kuin rakkaus meille kaikessaan esittäytyy ja ilmenee.


    • Anonyymi

      Mitä poistetussa viestissä luki?

      • Kannattaa rekkautua, niin näkee nekin. Ei jää vastaukset huomaamatta. Ihan vaan sivuhuomautuksena.


    • Anonyymi

      Poiston takana oli varmaankin tekoäly, älytön teko...

    • Anonyymi

      Millaista se on mies?

      • Anonyymi

        Se on se rakkaus semmoista. Jokainen joka sen kokee/kokenut tietää kyllä.

        -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on se rakkaus semmoista. Jokainen joka sen kokee/kokenut tietää kyllä.

        -ap

        Mitä haluat sanoa tällä aloituksella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä haluat sanoa tällä aloituksella?

        Totesin vain, ei muuta. Heräsikö ajatuksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totesin vain, ei muuta. Heräsikö ajatuksia?

        Vastenmielistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totesin vain, ei muuta. Heräsikö ajatuksia?

        Mun ajatuksissa on yksi mies aina vaan, ei sinne paljon muuta mahdu.


    • Anonyymi

      On se vaan niin ihanaa kun voimme sitten yhdessä vielä ruotia aihepiiriä, joka kannalta katsottuna.

    • Anonyymi

      Pakkomielle ja humala.

      • Anonyymi

        Ihminen ei kadu enemmän muuta kuin tekemättömiä asioita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen ei kadu enemmän muuta kuin tekemättömiä asioita

        Ajattelen myös näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen ei kadu enemmän muuta kuin tekemättömiä asioita

        Eniten kuolinvuoteella ollaan pettyneitä ja kadutaan toteutumattoman rakkauden suhteen, joista suurinosa ei saanut koskaan edes kerrottua toiselle, tai tullut torjutuksi.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Rakkaus on p* skaa. Suoraan sanottuna. Tuskaa ja tuskaa.

      • Anonyymi

        Ei ole. Otan osaa ja ymmärrän jos olet pettynyt. Rakkautta kumminkin sinullekkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Otan osaa ja ymmärrän jos olet pettynyt. Rakkautta kumminkin sinullekkin.

        On. En ole pettynyt. Olen tullut järkiini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Otan osaa ja ymmärrän jos olet pettynyt. Rakkautta kumminkin sinullekkin.

        Enkä halua edes rakkautta. Mitä se edes on. En koe että kukaan olisi rakastanut . On pidetty ja välitetty muttei rakastettu. Tiedän että se jää kokematta.


    • Anonyymi

      Ei se ole ainakaan sitä miten olet itse toiminut.

    • Anonyymi

      Kerro lisää mitä se on kun nyt tulit tänne paukuttelemaan henkseleitä Rakkaudenammattilainen

    • Anonyymi

      Jaa, no kuinka olen sitten toiminut sinun vinkkelistäsi?

    • Anonyymi

      Mitäs tämä meinaa?????

    • Anonyymi

      Rakkaus on sitä, että rakastaa toista ihmistä, vaikka hänellä on paljon huonoja puolia.
      Rakastaa vaikka ei järjellä ajateltuna kannattaisi rakastaa.
      Sydämessään sen tietää, kun on itselleen rehellinen.

      • Anonyymi

        Heh, niin hyvin kirjoitettu! Ei tässä olla oltu enää aikoihin järjen kanssa tekemisissä. Minä rakastan häntä. Mutta onko hän koskaan rakastanut minua? Käytöksen perusteella ei ole rakastanut. Ei viihdy kauaa seurassani, kun loukkaantuu jostain ja häipyy. No tulipa surkea olo taas. Ei näitä pitäisi miettiä, mutta kun....


      • Anonyymi

        Mitä tarkoittaa ettei järjellä ajateltuna kannattaisi rakastaa? Kerro lisää, vaikea uskoa että kukaan ajattelisi näin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa ettei järjellä ajateltuna kannattaisi rakastaa? Kerro lisää, vaikea uskoa että kukaan ajattelisi näin?

        Minäkin ajattelen noin. Kokemusta siitä, että tunne vaan vie. Ei siinä ole mitään järkeä. -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin ajattelen noin. Kokemusta siitä, että tunne vaan vie. Ei siinä ole mitään järkeä. -sivusta

        Miksi jotain ihmistä ei ”kannattaisi rakastaa”?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi jotain ihmistä ei ”kannattaisi rakastaa”?

        Nyt laitoit visaisen 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi jotain ihmistä ei ”kannattaisi rakastaa”?

        Samaa mietin myös.


    • Anonyymi

      En puhuisi välillämme vielä rakkaudesta; "rakkaus on tulos vuosien"❤

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      64
      618
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      91
      457
    Aihe