Semmoista se on rakkaus. :)
Niinpä niin nainen
33
54
Vastaukset
- Anonyymi
Semmoista se, ei pysty pysymään etäällä pitkään, vai mitä mahdoit tarkoittaa?
- Anonyymi
Ei oikein pitkään.
Tarkoitin nyt niin kuin rakkaus meille kaikessaan esittäytyy ja ilmenee.
- Anonyymi
Mitä poistetussa viestissä luki?
Kannattaa rekkautua, niin näkee nekin. Ei jää vastaukset huomaamatta. Ihan vaan sivuhuomautuksena.
- Anonyymi
Poiston takana oli varmaankin tekoäly, älytön teko...
- Anonyymi
Millaista se on mies?
- Anonyymi
Se on se rakkaus semmoista. Jokainen joka sen kokee/kokenut tietää kyllä.
-ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on se rakkaus semmoista. Jokainen joka sen kokee/kokenut tietää kyllä.
-apMitä haluat sanoa tällä aloituksella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä haluat sanoa tällä aloituksella?
Totesin vain, ei muuta. Heräsikö ajatuksia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastenmielistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun ajatuksissa on yksi mies aina vaan, ei sinne paljon muuta mahdu.
- Anonyymi
On se vaan niin ihanaa kun voimme sitten yhdessä vielä ruotia aihepiiriä, joka kannalta katsottuna.
- Anonyymi
Pakkomielle ja humala.
- Anonyymi
Ihminen ei kadu enemmän muuta kuin tekemättömiä asioita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelen myös näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eniten kuolinvuoteella ollaan pettyneitä ja kadutaan toteutumattoman rakkauden suhteen, joista suurinosa ei saanut koskaan edes kerrottua toiselle, tai tullut torjutuksi.
- Anonyymi
rakkaus on tulossa teille!!!!!!
https://youtu.be/LT3M86fv1G8
_ - Anonyymi
Rakkaus on p* skaa. Suoraan sanottuna. Tuskaa ja tuskaa.
- Anonyymi
Ei ole. Otan osaa ja ymmärrän jos olet pettynyt. Rakkautta kumminkin sinullekkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Otan osaa ja ymmärrän jos olet pettynyt. Rakkautta kumminkin sinullekkin.
On. En ole pettynyt. Olen tullut järkiini.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä halua edes rakkautta. Mitä se edes on. En koe että kukaan olisi rakastanut . On pidetty ja välitetty muttei rakastettu. Tiedän että se jää kokematta.
- Anonyymi
Ei se ole ainakaan sitä miten olet itse toiminut.
- Anonyymi
Kerro lisää mitä se on kun nyt tulit tänne paukuttelemaan henkseleitä Rakkaudenammattilainen
- Anonyymi
Jaa, no kuinka olen sitten toiminut sinun vinkkelistäsi?
- Anonyymi
Mitäs tämä meinaa?????
- Anonyymi
Rakkaus on sitä, että rakastaa toista ihmistä, vaikka hänellä on paljon huonoja puolia.
Rakastaa vaikka ei järjellä ajateltuna kannattaisi rakastaa.
Sydämessään sen tietää, kun on itselleen rehellinen.- Anonyymi
Heh, niin hyvin kirjoitettu! Ei tässä olla oltu enää aikoihin järjen kanssa tekemisissä. Minä rakastan häntä. Mutta onko hän koskaan rakastanut minua? Käytöksen perusteella ei ole rakastanut. Ei viihdy kauaa seurassani, kun loukkaantuu jostain ja häipyy. No tulipa surkea olo taas. Ei näitä pitäisi miettiä, mutta kun....
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa ettei järjellä ajateltuna kannattaisi rakastaa? Kerro lisää, vaikea uskoa että kukaan ajattelisi näin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoittaa ettei järjellä ajateltuna kannattaisi rakastaa? Kerro lisää, vaikea uskoa että kukaan ajattelisi näin?
Minäkin ajattelen noin. Kokemusta siitä, että tunne vaan vie. Ei siinä ole mitään järkeä. -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin ajattelen noin. Kokemusta siitä, että tunne vaan vie. Ei siinä ole mitään järkeä. -sivusta
Miksi jotain ihmistä ei ”kannattaisi rakastaa”?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt laitoit visaisen 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mietin myös.
- Anonyymi
En puhuisi välillämme vielä rakkaudesta; "rakkaus on tulos vuosien"❤
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763392
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t312001Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681919Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian171466- 281401
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261328Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61306Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671247Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101207Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531025