Haukotus. Museot eivät useinkaan herätä kiinnostusta. Paitsi jos esillä on jotain enempi raflaavaa. Reykjavikissa on maailmankuulu museo, jonne turistit suorastaan tungeksivat. Siellä voi tutustua uljaisiin ulkoisiin miehisiin tunnusmerkkeihin. Mm. Jimi Hendrixin tunnettu instrumentti on näytillä.
Pääisin puolin ihan pöhkökin idea voi nousta yleisömagneetiksi.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/c41aede4-6801-4e41-9118-9f24d2ed982e
Museoita moneen makuun
8
678
Vastaukset
- Anonyymi
Harjulla suosituksi yleisömagneetiksi on noussut sentään ahkera ja yritteliäs toimija.
- Anonyymi
Aina kun joku kirjoittaa tai kommentoi jotain tällä saitilla niin sinä vanha kuulapää spämmäät melkein heti jotain typerää itsestäsi.. mee ny vaik rälläköimään otsaasi 😁
- Anonyymi
Kannatetaan.
- Anonyymi
Eikö tää 50v kaljupää koskaan hiffaa et spämmi paljastuu aina hänen kirjoituttamaksi.
- Anonyymi
Menestys ainaskin vetää puoleensa kateellisia, jotka rakentelee ihme teorioita ja pörrää paikalla
- Anonyymi
🤣..
- Anonyymi
Tämänkin kirjoitti kylän spämmeri 50v kaaljupää.
- Anonyymi
Kas onko taas kylän spämmeri 50v pääsyt helteillä kupoli palamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948271
- 403962
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241410
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361311Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321132Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121070Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807