VW on maailman ykkönen hyvin pian.
https://insideevs.com/news/592368/volkswagen-will-surpass-tesla-ev-sales-2024/
VW nousee suurimmaksi sähköautovalmistajaksi reilun vuoden päästä.
97
1188
Vastaukset
- Anonyymi
Ainoa ongelma on se että VWn sähköautotehtaat eivät pysy myynnin mukana. Autoja menee kaupalsi niin paljon että toimitusajat venyvät yli vuoteen vaikka uusia tehtaita avataan joka mantereella.
- Anonyymi
Ihanaa päiväunta VW:n omalta pojalta! 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa päiväunta VW:n omalta pojalta! 😆
Tuohan on faktaa, toivottavasti saavat osia ja uudet tuotantolinjat nopeasti jauhamaan, että saavat kysynnän tyydytettyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa päiväunta VW:n omalta pojalta! 😆
Ei mitään ennustuksia vaan puhdasta matematiikkaa. Ne tehtaat jotka nostavat VWn ykköseksi ovat jo työn alla ja niinkuin kaikki tiedämme niin ostajia on jonoksi saakka.
- Anonyymi
Turhaan. Juna meni jo. Nyt hankitaan dieseleitä.
- Anonyymi
Niinkö, kerro toki tarkemmin.
- Anonyymi
Joo sähköl on ihan kiva kurvailla ja sinappia makkaralle!☢️☢️
- Anonyymi
Volkswagen on äärettömän suurissa vaikeuksissa keväällä 2023 eli vuoden päästä.
- Anonyymi
VW on erittäin hyvässä asemassa ainoassa kasvavassa segmentissä eli sähköautoissa.
Tojota tekee lähestulkoon pelkästään latauskelvottomia jotka poistuvat sivistysvaltioiden myyntilistalla tulevina vuosina. Tojo on ryssinyt kunnolla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VW on erittäin hyvässä asemassa ainoassa kasvavassa segmentissä eli sähköautoissa.
Tojota tekee lähestulkoon pelkästään latauskelvottomia jotka poistuvat sivistysvaltioiden myyntilistalla tulevina vuosina. Tojo on ryssinyt kunnolla.Maailman suurin autonvalmistaja Toyota valmisti ja myi tammi- huhtikuussa miljoona autoa enemmän kun kakkonen eli Volkswagen.
- Anonyymi
VW on maailman ykkönen lähimpänä konkurssia. Kaikilla on vielä tuoreessa muistissa päästöhuijauksen miljardikorvaukset.
- Anonyymi
Kumpi mahtanee olla suurempi, Suomen valtion vuosipudjetti vai konsernin huijaussakot ja - korvaukset? - - kymmeniä miljardeja kuitenkin ja konserni maailman velkaisin ja johtaja vielä lusimassa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpi mahtanee olla suurempi, Suomen valtion vuosipudjetti vai konsernin huijaussakot ja - korvaukset? - - kymmeniä miljardeja kuitenkin ja konserni maailman velkaisin ja johtaja vielä lusimassa!
VWn ykköspaikka suurimpana sähköautojen valmistaja takaa menestyksen tulevaisuudessa.
Tojon latauskelvottomia ostetaan jatkossa vain kehitysmaissa ja yhtiöllä on edessä taantuminen pikkufirmaksi Teslan ja VWn rinnalla.
- Anonyymi
"VWn ykköspaikka suurimpana sähköautojen valmistaja takaa menestyksen tulevaisuudessa"
Miten? Johtajathan ovat lusimassa pitkää kakkua.- Anonyymi
Kyllä Saksassa päälliköitä riittää vaikka panisi pari lusimaankin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Saksassa päälliköitä riittää vaikka panisi pari lusimaankin.
No joo. Tulee heti mieleen Göring, Ja ne muut hirtetyt koijarit....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo. Tulee heti mieleen Göring, Ja ne muut hirtetyt koijarit....
Toki Göringiä ei hirtetty, vaan onnistui tekemään itsarin sellissänsä, toisin kuin nuo muut...
Pahoittelut asia virheestä.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki Göringiä ei hirtetty, vaan onnistui tekemään itsarin sellissänsä, toisin kuin nuo muut...
Pahoittelut asia virheestä....No tuota, eikös se volsun "isä" Aatu kaasuttanut ensin kuusi miljoonaa ilmistä" hengiltä joukkohautoihin ja lopuksi ampui itsensä.
- Anonyymi
Mitä merkitystä teille on sillä mikä valmistaja myy eniten sähköautoja, farkkuja, suveja, sedaneita tai mitään muutakaan?
Tuoko se jonkin onnistumisen tunteen ja jos niin oletteko miettineet mikä on oma panoksenne tähän hurmokseen?
Entä minkä konkreettisen edun se teille tuo?
Ostatteko autonne tai muut härpäkkeet sen mukaan mitä muutkin ostaan vain jonkin muun syyn vuoksi? - Anonyymi
0% todennäköisyys, että VW menee Teslasta ohi 2024 tai yleensä ottaen koskaan. Korkeintaan pääsee 50% Teslan tuotantomääristä!
- Anonyymi
Vain kaikki mallit mukaan lukien kaikki käyttövoimat yhteenlaskettuna koko maailmassa on pointti jolla on todellista merkitystä. Silloin todellinen ykkönen. Markkihän on kaikkien tiedossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain kaikki mallit mukaan lukien kaikki käyttövoimat yhteenlaskettuna koko maailmassa on pointti jolla on todellista merkitystä. Silloin todellinen ykkönen. Markkihän on kaikkien tiedossa.
Juu nyt Toyota, ja vuonna 2028 tjsp Tesla.
- Anonyymi
Tämähän on ollut tiedossa jo pitkään.
- Anonyymi
Siellähän on yksi Göring töissä, on joku auton sisustussuunnittelija johtaja. On ollut autolehdessä iso artikkeli, painaa etusormella lehteä siinä, hieno kuva. Saman näköinen kuin alkuperäinen Göring mutta nainen. Kuin puusta veistetty, varmaan kiva olla alainen.
- Anonyymi
VW:llä on kauhea kiire kuten aina. Yleensä siitä seuraa massiivisia takaisinkutsu kampanjoita ja vikojen olemassaolon kieltämistä.
- Anonyymi
Voi voi, miksi sähköauto, kun nykyisiin polttomoottori autoihin voi tankata pienillä muutoksilla vetyä?
- Anonyymi
ja kohta ihmiset vihaisia kun autot seisoo pajalla viikkotolkulla vuodessa...
mihis se VW laadustaan pääsee?
tarkoitusellako tehdasvikaa? jälkimarkkinat saa rahaa - Anonyymi
Riittääkös energivaa sorvin pyörittämiseen, seuraavat seitsemän vuotta?☢️☢️☢️
- Anonyymi
VWllä on vahva ote ainoasta kasvavasta autosegmetistä eli sähköautosta. Tojota on juuttunut 90-luvun fossilipolttimiin joiden myynti lakkaa kohta sivistysvaltioissa kokonaan. Valtava moka.
- Anonyymi
Miksi sitä samaa toivomusliturgiaa nyt jotuu jatkuvasti toistelemaan ja huutelemaan sieltä kristallipallon takaa ja toivomaan mielessään ettei sitä konkurssia nyt ainakaan tulisi vaikka on korviaan myöden veloissa ja allianssi kolkuttelee jo ovella ellei kiinalaiset tule ja pelasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitä samaa toivomusliturgiaa nyt jotuu jatkuvasti toistelemaan ja huutelemaan sieltä kristallipallon takaa ja toivomaan mielessään ettei sitä konkurssia nyt ainakaan tulisi vaikka on korviaan myöden veloissa ja allianssi kolkuttelee jo ovella ellei kiinalaiset tule ja pelasta?
VWn vahva sähköautomallisto, uudet tehtaat ja täydet tilauskirjat ovat todellisuutta. Ei mitään ennustuksia.
Se on se ero kun VW aloitti sähköautoihin siirtymisen vuosia ennen Toyotaa. Katso liikennettä niin näet eron joka päivä. Siellä on VWn sähköautoja mutta ei yhtään sähkötoyotaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VWn vahva sähköautomallisto, uudet tehtaat ja täydet tilauskirjat ovat todellisuutta. Ei mitään ennustuksia.
Se on se ero kun VW aloitti sähköautoihin siirtymisen vuosia ennen Toyotaa. Katso liikennettä niin näet eron joka päivä. Siellä on VWn sähköautoja mutta ei yhtään sähkötoyotaa.Oliko peräti jo kolme miljoonaa autoa Toyota myynyt enemmän kuin vikavagen? Kyllä siinä kristallipallo ja toiveiden tynnyrikin jo joutuu huijaamaan hyväuskoisia hölmöjä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko peräti jo kolme miljoonaa autoa Toyota myynyt enemmän kuin vikavagen? Kyllä siinä kristallipallo ja toiveiden tynnyrikin jo joutuu huijaamaan hyväuskoisia hölmöjä!
Tojotan mallisto lähes pelkästään latauskelvottomia fossiilpolttimia joita ei kohta osteta missään muualla kuin kehitysmaissa. Tojolla on pelkkää syöksylaskua edessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojotan mallisto lähes pelkästään latauskelvottomia fossiilpolttimia joita ei kohta osteta missään muualla kuin kehitysmaissa. Tojolla on pelkkää syöksylaskua edessä.
Kristallipalloko kertoi vai toiveiden tynnyri?
Vai kysyitkö joltain kansallispukuiselta ennustajaeukolta? Vai horoskooppiko kertoi?
Sheikki El Heikki vai kuka? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojotan mallisto lähes pelkästään latauskelvottomia fossiilpolttimia joita ei kohta osteta missään muualla kuin kehitysmaissa. Tojolla on pelkkää syöksylaskua edessä.
Kuitenkin VW myy pääasiassa fossiilinpottimia edelleen. Sähköautojen osuus VWn myynnistä on edelleen pieni. Miksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuitenkin VW myy pääasiassa fossiilinpottimia edelleen. Sähköautojen osuus VWn myynnistä on edelleen pieni. Miksi?
Sähköautojen osuus VWn myynnistä kasvaa koko ajan sitä mukaan kun valmistuskapasiteetti kasvaa. Kaikki maat seuraavat Norjan esimerkkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköautojen osuus VWn myynnistä kasvaa koko ajan sitä mukaan kun valmistuskapasiteetti kasvaa. Kaikki maat seuraavat Norjan esimerkkiä.
Kaikki maat? Aivan varmasti ko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki maat? Aivan varmasti ko?
Kaikki sivistysvaltiot tarkoitin. Toyota jää kehitysmaiden kulkineeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki sivistysvaltiot tarkoitin. Toyota jää kehitysmaiden kulkineeksi.
Kertoiko kristallipallo je senkin? Sanomattakin on selvää ett maailman velkaisimmalla, pohjalla olevalla valmistajalla on vain yksi suunta tai konkurssi. Jälkimmäistä ennustan ilman kristallipalloakin ellei joku Alli tai Anssi tule pelastamaan huijari-raikulikonsernia katastrofilta. Kai sinne stellantiskolhoosiin vielä yksi ongelmamerkki mahtuu. Maailman ykkösellä ei ole mitään tällaista ongelmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoiko kristallipallo je senkin? Sanomattakin on selvää ett maailman velkaisimmalla, pohjalla olevalla valmistajalla on vain yksi suunta tai konkurssi. Jälkimmäistä ennustan ilman kristallipalloakin ellei joku Alli tai Anssi tule pelastamaan huijari-raikulikonsernia katastrofilta. Kai sinne stellantiskolhoosiin vielä yksi ongelmamerkki mahtuu. Maailman ykkösellä ei ole mitään tällaista ongelmaa.
Ei kristallipallo vaan mitä maailmassa on tähän mennessä tapahtunut Euroopassa, Kiinassa ja Pohjois-Amerikassa. Latauskelvottomien tappaminen pois laainssädännöllä on ollut käynnissä jo kymmenen vuotta.
Sellaisella ajaminen on tehty niin kalliiksi että niitä ei halua kohta kukaan. Onnea vaan kun kauppaatte omia nyt uutena ostettuja käytettyinä viiden vuoden päästä. Veropiiska pahenee jatkossa ja bensan hinta jatkaa nousuaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kristallipallo vaan mitä maailmassa on tähän mennessä tapahtunut Euroopassa, Kiinassa ja Pohjois-Amerikassa. Latauskelvottomien tappaminen pois laainssädännöllä on ollut käynnissä jo kymmenen vuotta.
Sellaisella ajaminen on tehty niin kalliiksi että niitä ei halua kohta kukaan. Onnea vaan kun kauppaatte omia nyt uutena ostettuja käytettyinä viiden vuoden päästä. Veropiiska pahenee jatkossa ja bensan hinta jatkaa nousuaan.Näkyy sähkön hintakin jatkavan nousuaan. Saksakin ottaa käyttöön hiilivoimalat ja maailma pelastuu. Huijaavan konsernin natsikeksintöön hiilisähköä! Suomessa on vain ajan kysymys, milloin lätkäistään sähköautoille kilometrivero, vai, mistä kuvittelisit valtion ottavan veronsa etelän vetelin ja matujen elättämiseen ja rapistuvien teiden ylläpitoon? Viherkommarihallitukselle verojenkiristyshän on kunnia-asia jotta rahaa riittää jaettavaksi ulkomaille. Siihen ei bensaverot riitä. Kristallipallosta olen näkevinäni myös jonkun suuren pelastuspaketin jossa on kolme kirjainta. V ainakin on ensimmäinen. Kieli pitkällään vaan odotetaan että päästäisiin maksamaan ja taas saksan pankkeja pelastamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkyy sähkön hintakin jatkavan nousuaan. Saksakin ottaa käyttöön hiilivoimalat ja maailma pelastuu. Huijaavan konsernin natsikeksintöön hiilisähköä! Suomessa on vain ajan kysymys, milloin lätkäistään sähköautoille kilometrivero, vai, mistä kuvittelisit valtion ottavan veronsa etelän vetelin ja matujen elättämiseen ja rapistuvien teiden ylläpitoon? Viherkommarihallitukselle verojenkiristyshän on kunnia-asia jotta rahaa riittää jaettavaksi ulkomaille. Siihen ei bensaverot riitä. Kristallipallosta olen näkevinäni myös jonkun suuren pelastuspaketin jossa on kolme kirjainta. V ainakin on ensimmäinen. Kieli pitkällään vaan odotetaan että päästäisiin maksamaan ja taas saksan pankkeja pelastamaan.
"mistä kuvittelisit valtion ottavan veronsa"
Sieltä mistä ne rahat on tähänkin asti otettu eli polttiskuskeilta. Kyllä se on nähty eikä tämä asia tule muuttumaan miksikään niin kauan kun polttiksia liikenteessä on se yksikin kappale. Ne maksavat aina jatkossakin paljon sähköautoja enemmän per auto/omistaja. Siinä mielessä polttiskuski ei tule voittamaan yhtään mitään jos sähköautolle tulee jotain uusia maksuja, samat maksut heilahtaa polttiksille tuplana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköautojen osuus VWn myynnistä kasvaa koko ajan sitä mukaan kun valmistuskapasiteetti kasvaa. Kaikki maat seuraavat Norjan esimerkkiä.
Australia, Filippiinit, Brasilia .... Oletko ihan varma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki sivistysvaltiot tarkoitin. Toyota jää kehitysmaiden kulkineeksi.
Pistähän jokin tilasto siitä mihin maihin niitä Tojoja eniten myytin viime vuonna kun Toyota myi eniten autoja maailmassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pistähän jokin tilasto siitä mihin maihin niitä Tojoja eniten myytin viime vuonna kun Toyota myi eniten autoja maailmassa.
Ei ainakaan Norjaan tai Kiinaan jotka näyttävät mihin suuntaan koko Eurooppa, Pohjois-Amerikka ja Kiina menevät. Nuo ovat muuten kolme suurinta automarkkinaa ja kaikki niistä ovat menossa kovaa vauhtia pois latauskelvottomista.
Ei käy kateeksi Tokion poikia kun tämän massiivisen mokan korjaamiseen menee noin vuosikymmen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan Norjaan tai Kiinaan jotka näyttävät mihin suuntaan koko Eurooppa, Pohjois-Amerikka ja Kiina menevät. Nuo ovat muuten kolme suurinta automarkkinaa ja kaikki niistä ovat menossa kovaa vauhtia pois latauskelvottomista.
Ei käy kateeksi Tokion poikia kun tämän massiivisen mokan korjaamiseen menee noin vuosikymmen.Vilunkivaginan korjaamisen aika ei vielä ole kenenkään tiedossa. Isojen ja kalliiden ongelmien tekemistä ja huijaamista on kyllä harrastettu ties jo kuinka kauan ja pomokin petoksesta lusimassa ihan vuositolkulla. En kyllä ostaisi enää ainakaan tällaiselta valmistajalta toista autoa. Kyllä sen öljyn kanssa läträämisestä tuli jo mitta täyteen. Ei rehellinen ihminen lähde rikollista toimijaa tukemaan, kun ei ole pakko. Kyllä kymmenen vuoden takuu takaa mielenrauhan paljon paremmin kuin kaksivuotinen EU:n pakottama!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vilunkivaginan korjaamisen aika ei vielä ole kenenkään tiedossa. Isojen ja kalliiden ongelmien tekemistä ja huijaamista on kyllä harrastettu ties jo kuinka kauan ja pomokin petoksesta lusimassa ihan vuositolkulla. En kyllä ostaisi enää ainakaan tällaiselta valmistajalta toista autoa. Kyllä sen öljyn kanssa läträämisestä tuli jo mitta täyteen. Ei rehellinen ihminen lähde rikollista toimijaa tukemaan, kun ei ole pakko. Kyllä kymmenen vuoden takuu takaa mielenrauhan paljon paremmin kuin kaksivuotinen EU:n pakottama!
Huijaria ei kannata uskoa.
Toyota takuu
Toyota tarjoaa kolmen vuoden yleistakuun henkilöautoille
https://www.toyota.fi/omistajalle/takuu/toyota-takuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vilunkivaginan korjaamisen aika ei vielä ole kenenkään tiedossa. Isojen ja kalliiden ongelmien tekemistä ja huijaamista on kyllä harrastettu ties jo kuinka kauan ja pomokin petoksesta lusimassa ihan vuositolkulla. En kyllä ostaisi enää ainakaan tällaiselta valmistajalta toista autoa. Kyllä sen öljyn kanssa läträämisestä tuli jo mitta täyteen. Ei rehellinen ihminen lähde rikollista toimijaa tukemaan, kun ei ole pakko. Kyllä kymmenen vuoden takuu takaa mielenrauhan paljon paremmin kuin kaksivuotinen EU:n pakottama!
Ei taaskaan tojohönön kasetti kestä sitä että VW on automaailman kuumimman segmentin kärkikahinoissa miljoonamyynnillä kun taas Toyota typeryyttään ei ole saanut ensimmäistäkään sähköautoa liikenteeseen.
Tokiossa on tehty erittäin typeriä päätöksiä ja niiden korjaaminen ei tapahdu päivässä eikä kahdessa. Puhutaan 10 vuoden työstä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taaskaan tojohönön kasetti kestä sitä että VW on automaailman kuumimman segmentin kärkikahinoissa miljoonamyynnillä kun taas Toyota typeryyttään ei ole saanut ensimmäistäkään sähköautoa liikenteeseen.
Tokiossa on tehty erittäin typeriä päätöksiä ja niiden korjaaminen ei tapahdu päivässä eikä kahdessa. Puhutaan 10 vuoden työstä.Vain luusereilla on tarve nimitellä voittajia kun ei kestä noloa häviämistä. Kolmen miljoonan kappaleen takamatka voi luuseria syödä rotan lailla. Eikös se ole peräti kuusi kertaa enemmän kuin ne huijaus ohjelman sisältäneet "kärkikahina-autot" ajokiellossa jossain amerikan aavikolla? Toyota on tehnyt autoja joita kansa on ostanut viime vuonnakin 3 miljoonaa kappaletta enemmän kuin tämä kyseenalaista mainetta niittänyt hitlerinkosto.
Kun olet noin etevä siinä matematiikassa, niin kertoisitko" tyhmälle hönölle", paljonko on prosenteissa tuollainen "Tokiossa tehty "typeryys" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain luusereilla on tarve nimitellä voittajia kun ei kestä noloa häviämistä. Kolmen miljoonan kappaleen takamatka voi luuseria syödä rotan lailla. Eikös se ole peräti kuusi kertaa enemmän kuin ne huijaus ohjelman sisältäneet "kärkikahina-autot" ajokiellossa jossain amerikan aavikolla? Toyota on tehnyt autoja joita kansa on ostanut viime vuonnakin 3 miljoonaa kappaletta enemmän kuin tämä kyseenalaista mainetta niittänyt hitlerinkosto.
Kun olet noin etevä siinä matematiikassa, niin kertoisitko" tyhmälle hönölle", paljonko on prosenteissa tuollainen "Tokiossa tehty "typeryys"Kyllä Tokion typeryys on tasan 100% niin kauan kun liikenteessä ei ole yhtään sähköautoa.
Tai voisi sanoa että 200% kun ovat lisäksi tuhlanneet miljardeja vetyautoihin joita ei kukaan osta. Eikä voi ostaa vielä ainakaan 15 vuoteen kun ei ole vetyäjolla ajaa.
Täysin väärään paikkaan on laitettu Tokion rahat. VW myy miljoona sähköautoa vuodessa ja suunta on ylöspäin niin pitkään kun pystyy luotettavasti ennustamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Tokion typeryys on tasan 100% niin kauan kun liikenteessä ei ole yhtään sähköautoa.
Tai voisi sanoa että 200% kun ovat lisäksi tuhlanneet miljardeja vetyautoihin joita ei kukaan osta. Eikä voi ostaa vielä ainakaan 15 vuoteen kun ei ole vetyäjolla ajaa.
Täysin väärään paikkaan on laitettu Tokion rahat. VW myy miljoona sähköautoa vuodessa ja suunta on ylöspäin niin pitkään kun pystyy luotettavasti ennustamaan.Ei ollut matematiikka vielä luusereilla niin hallussa että olisi osannut laskea montako % 7miljoonaa on kymmenestä miljoonasta ja kuinka monta % on vikavagen lamaantunut? Niin vanha ja kauan jo tehnyt sähköautoja eikä kansa siltikään osta enempää. Miksi ostaa täyshybridejä kuin siimaa?
- Anonyymi
Onhan Tojolla jo Suomessakin 2 sähköautoa , ovat tosin ajokiellossa kun pyörät ei pysy kiinni !
- Anonyymi
Miljoonamyyntiin on tojolla monen vuoden matka. Puuttuu mallisto ja puuttuu valmistuskapasiteetti.
- Anonyymi
Kymmenen miljoonaa myi viime vuonnakin ja tänä vuonna myi jo neljännesvuonna miljoona autoa enemmän kuin Vilunkivagen. Aika tylysti on Toyota näyttänyt kaapin paikan kriminaalikonsernille joka yrittää vielä sätkiä hätäisesti kyhätyillä puolivalmisteisella patteriaautoilla ennen kuin loppu tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kymmenen miljoonaa myi viime vuonnakin ja tänä vuonna myi jo neljännesvuonna miljoona autoa enemmän kuin Vilunkivagen. Aika tylysti on Toyota näyttänyt kaapin paikan kriminaalikonsernille joka yrittää vielä sätkiä hätäisesti kyhätyillä puolivalmisteisella patteriaautoilla ennen kuin loppu tulee.
Ainoa jolle tässä loppu tulee on tojon latauskelvottomat. Sen on jo tojokin myöntänyt ja satsaa täysillä sähköautoihin.
Tokion typeryyden takia 10 vuotta Volsua jäljessä.
Siellä se pikkufisu yrittää saada VWn menoa kiinni mutta turhaa on työnsä. Moka mikä moka.
- Anonyymi
Volkswagen ei mitenkään pääse kuin ehkäpä puoleen Teslan myynnistä. Ei nyt, ei 2024, eikä varsinkaan 2030.
Volkswagenilta puuttuu sopimukset akkujen raaka-aineista, akkujen toimittajilta yms. Tesla on vienyt nämä sopimukset monien vuosien ajaksi, sen lisäksi että itsekin valmistaa akkuja.
Volkswagenin on siis paha ilman akkuja juuri kilpailla. 2021 Tesla valmisti sähköautoja n. kaksi kertaa sen mitä Volkswagen.- Anonyymi
Volkkarilla suurinta on luotettavuushaitta, mainehaitta ja uskottavuus haitta. Tällaisesta suuruuden ekonomiasta ei muut ole päässeet nauttimaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Volkkarilla suurinta on luotettavuushaitta, mainehaitta ja uskottavuus haitta. Tällaisesta suuruuden ekonomiasta ei muut ole päässeet nauttimaan.
Ilman komponenttipula-haittaa VW olisi edelleen maailman suurin autonvalmistaja. Se ottaa paikkansa takaisin heti kun tilanne normalisoituu.
- Anonyymi
Bloombergin pojat ovat kyllä selvillä näistä akkusopimuksista ja tietävät tilanteen.
VW on myös panostanut 50 miljardia omaan akkutuotantoon joten se ei ole täysin akkutoimittajien varassa.
VW:llä on niin suuri ja pitkäaikainen customer base ja paljon paukkuja laittaa tähän asiaan että Tesla jää väistämättä jalkoihin.
https://www.manganesexenergycorp.com/vw-announces-84-billion-investment-in-electric-cars-batteries/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman komponenttipula-haittaa VW olisi edelleen maailman suurin autonvalmistaja. Se ottaa paikkansa takaisin heti kun tilanne normalisoituu.
Onpas tukevalla pohjalla! Olisi sitä ja tätä jos olisi mutta kun ei ole. Toyotalla on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpas tukevalla pohjalla! Olisi sitä ja tätä jos olisi mutta kun ei ole. Toyotalla on!
Tilanne sähköautoissa tällä hetkellä on kirjaimellisesti
VW: 1.000.000
Toyota: 0
Kun tiedämme että sähköautot ovat se ainoa kasvava autosegmentti ja jonka merkitys kasvaa vuosi vuodelta niin jo pelkkä maalisjärki riiittää sanomaan että Toyota on kusessa tulevina vuosina.
Arvioipa itse kuinka kauan autovalmistajalta kestää rakentaa tehtaat miljoonan auton vuosittaiseen valmistukseen ja 30 uuden automallin suunnittelemiseen? Toyotan oma optimistinen toive on että se olisi siinä tilanteessa 2030. Siis siinä tilanteessa jossa VW on 2022.
Mietipä sitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bloombergin pojat ovat kyllä selvillä näistä akkusopimuksista ja tietävät tilanteen.
VW on myös panostanut 50 miljardia omaan akkutuotantoon joten se ei ole täysin akkutoimittajien varassa.
VW:llä on niin suuri ja pitkäaikainen customer base ja paljon paukkuja laittaa tähän asiaan että Tesla jää väistämättä jalkoihin.
https://www.manganesexenergycorp.com/vw-announces-84-billion-investment-in-electric-cars-batteries/Teslalla on käytännössä enemmän resursseja kuin Volkswagenilla. VW:llä painaa velka päälle, paha varsinkin, jos ja kun korot nousevat.
Teslalla taas ei ole velkaa lainkaan, ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Tesla ei kykene käyttämään niin paljon rahaa, kuin mitä autojen myynti tuottaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teslalla on käytännössä enemmän resursseja kuin Volkswagenilla. VW:llä painaa velka päälle, paha varsinkin, jos ja kun korot nousevat.
Teslalla taas ei ole velkaa lainkaan, ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Tesla ei kykene käyttämään niin paljon rahaa, kuin mitä autojen myynti tuottaa!... jatkoa
Katsoin tuon Bloombergin raportin läpi. Raportti olettaa, että Tesla (joka on kasvanut ainakin 80% vuositasolla vaikka miten kauan) lopettaa kasvun täysin ja että VW tuplaa vuosittain.
Eli anna mun nauraa. Ei mitään uskottavuutta raportilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
... jatkoa
Katsoin tuon Bloombergin raportin läpi. Raportti olettaa, että Tesla (joka on kasvanut ainakin 80% vuositasolla vaikka miten kauan) lopettaa kasvun täysin ja että VW tuplaa vuosittain.
Eli anna mun nauraa. Ei mitään uskottavuutta raportilla.Seuraavan parin vuoden kapasiteetti on helppo laskea. Sitä ei tarvitse ennustaa.
Kaikki tuotantolinjat jotka tuottavat autoja 18 kk päästä ovat joko olemassa tai niitä rakennetaan.
Uskon että Bloomberg tietää meneillään olevat projektit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
... jatkoa
Katsoin tuon Bloombergin raportin läpi. Raportti olettaa, että Tesla (joka on kasvanut ainakin 80% vuositasolla vaikka miten kauan) lopettaa kasvun täysin ja että VW tuplaa vuosittain.
Eli anna mun nauraa. Ei mitään uskottavuutta raportilla.Oikeastaan mulle on aivan sama mikä on Teslan ja VWn nokkimisjärjestys 18 kuukauden päästä.
Se oleellinen juttu on se että nämä kaksi firmaa ovat aivan omassa luokassaan kisassa tässä ainoassa kasvavassa segmentissä.
Tojo ymmärsi vasta hetki sitten että se on vetänyt aivan umpikujaan latauskelvottomillaan ja yrittää räpiköidä epätoivoisesti samalle ladulle Teslan ja VWn kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuraavan parin vuoden kapasiteetti on helppo laskea. Sitä ei tarvitse ennustaa.
Kaikki tuotantolinjat jotka tuottavat autoja 18 kk päästä ovat joko olemassa tai niitä rakennetaan.
Uskon että Bloomberg tietää meneillään olevat projektit.Bloomberg silti ennustaa Teslan valmistavan ainoastaan nykyisen tuotantokapasiteetin verran autoja, vaikka Teslalla on KAKSI tehdasta ramp-up vaiheessa ja kolmatta (Shanghai) laajennetaan tuplaksi.
2024 Tesla tuottaa 4 miljoonaa autoa vuodessa. Volkswagen saa olla tyytyväinen jos kykenee edes 2 miljoonaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bloomberg silti ennustaa Teslan valmistavan ainoastaan nykyisen tuotantokapasiteetin verran autoja, vaikka Teslalla on KAKSI tehdasta ramp-up vaiheessa ja kolmatta (Shanghai) laajennetaan tuplaksi.
2024 Tesla tuottaa 4 miljoonaa autoa vuodessa. Volkswagen saa olla tyytyväinen jos kykenee edes 2 miljoonaan....
Jatkoa. Olisikohan kuitenkin todennäköisempää, että joku on ostanut Bloombergin kirjoittamaan tällaisia satuja. Tiedän henkilökohtaisesta kokemuksesta, että tällainen onnistuu, kunhan rahaa tarjoaa riittävästi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...
Jatkoa. Olisikohan kuitenkin todennäköisempää, että joku on ostanut Bloombergin kirjoittamaan tällaisia satuja. Tiedän henkilökohtaisesta kokemuksesta, että tällainen onnistuu, kunhan rahaa tarjoaa riittävästi.Voi olla, mutta kukahan ulkopuolinen olisi halukas maksamaan tuollaisesta uutisesta? Volkkari itsehän se ei voi olla koska tiesit kertoa: "VW:llä painaa velka päälle, paha varsinkin, jos ja kun korot nousevat."
Ja kun muistaa että VW pystyy käyttämään vain puolet seuraavan viiden vuoden 150 miljardin tuotekehitysbudjetistaan sähköautoihin niin eihän sillä kummoisia tuloksia voi saada aikaan. 73 miljardia on naurettavan pieni summa.
https://www.volkswagen-newsroom.com/en/press-releases/volkswagen-group-raises-investments-in-future-technologies-to-eur-73-billion-6607 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bloomberg silti ennustaa Teslan valmistavan ainoastaan nykyisen tuotantokapasiteetin verran autoja, vaikka Teslalla on KAKSI tehdasta ramp-up vaiheessa ja kolmatta (Shanghai) laajennetaan tuplaksi.
2024 Tesla tuottaa 4 miljoonaa autoa vuodessa. Volkswagen saa olla tyytyväinen jos kykenee edes 2 miljoonaan."Bloomberg silti ennustaa Teslan valmistavan ainoastaan nykyisen tuotantokapasiteetin verran autoja,".
Oletko sokea? Bloombegin mukaan Tesla tuotti vuonna 2021 1.0 miljoonaa ja vuona 2024 2.4 miljoonaa.
Toteutunut tuotanto Q1/2022 on varmaan paras indikaatori kuvaamaan nykyistä kapasiteettia ja se kertoo että Tesla tuottaa tällä hetkellä autoja noin 1.5 miljoonan vuosivauhtia.
Miten kierot silmät pitää olla että pystyy noista luvuista sanomaan että vuoden 2024 ennuste on sama kuin nykyinen tuotantokapasiteetti. Minun silmiini 1.0, 1.5 ja 2.4 ovat eri lukuja. Ei sama.
https://www.theverge.com/2022/4/20/23031976/tesla-q1-earnings-profit-elon-musk - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Bloomberg silti ennustaa Teslan valmistavan ainoastaan nykyisen tuotantokapasiteetin verran autoja,".
Oletko sokea? Bloombegin mukaan Tesla tuotti vuonna 2021 1.0 miljoonaa ja vuona 2024 2.4 miljoonaa.
Toteutunut tuotanto Q1/2022 on varmaan paras indikaatori kuvaamaan nykyistä kapasiteettia ja se kertoo että Tesla tuottaa tällä hetkellä autoja noin 1.5 miljoonan vuosivauhtia.
Miten kierot silmät pitää olla että pystyy noista luvuista sanomaan että vuoden 2024 ennuste on sama kuin nykyinen tuotantokapasiteetti. Minun silmiini 1.0, 1.5 ja 2.4 ovat eri lukuja. Ei sama.
https://www.theverge.com/2022/4/20/23031976/tesla-q1-earnings-profit-elon-muskNäyttää siltä että 1,5 miljoonaa Teslaa vuonna 2022 jää vain haaveeksi.
"Tällä viikolla uutisoitiin Teslan tuotantovaikeuksista, joiden takia Musk on päättänyt irtisanoa 3,5 prosenttia työntekijöistä. Musk pohti yhtiön taloutta jo toukokuun lopussa antamassaan haastattelussa.
”Suurin huolenaiheemme on, miten pystymme pitämään tehtaat käynnissä, jotta voimme maksaa palkkaa ihmisille menemättä konkurssiin”, Musk sanoi tuolloin."
https://www.tivi.fi/uutiset/elon-musk-paljastaa-teslan-tehtaat-tuottavat-miljarditappioita/6401bc86-7e71-4927-bd14-1e349747d011 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Bloomberg silti ennustaa Teslan valmistavan ainoastaan nykyisen tuotantokapasiteetin verran autoja,".
Oletko sokea? Bloombegin mukaan Tesla tuotti vuonna 2021 1.0 miljoonaa ja vuona 2024 2.4 miljoonaa.
Toteutunut tuotanto Q1/2022 on varmaan paras indikaatori kuvaamaan nykyistä kapasiteettia ja se kertoo että Tesla tuottaa tällä hetkellä autoja noin 1.5 miljoonan vuosivauhtia.
Miten kierot silmät pitää olla että pystyy noista luvuista sanomaan että vuoden 2024 ennuste on sama kuin nykyinen tuotantokapasiteetti. Minun silmiini 1.0, 1.5 ja 2.4 ovat eri lukuja. Ei sama.
https://www.theverge.com/2022/4/20/23031976/tesla-q1-earnings-profit-elon-muskKokeillaan hieman yhteenlaskua, jos se ei sinulle ole liian vaikeaa.
Tilanne NYT, konservatiivisilla luvuilla:
Fremont: 600k
Shanghai: 1000k
Austin: 50k
Berliini: 50k
Yhteensä 1,7M/a kapasiteettia.
Eli tämänhetkinen kapasiteetti on VÄHINTÄÄN 1,7M/a autoa, luultavasti huomattavasti enemmän. Kiinan koronapelleily toki alensi Q2 tuotantoa jonkin verran.
Muuten, 2020 -> 2021 Teslan tuotanto muuten kasvoi 86%. Sanotaan, että Tesla jostain syystä alkaa kasvamaan huomattavasti hitaammin, vain 50% tahtia: 2023 kapasiteetti 2,55M/a autoa, 2024 3,8M/a.
Eli Bloomberg tosiaan ennustaa, että Tesla ei juuri kasva vuoteen 2024 mennessä aiempaan kasvutahtiin verrattuna. Todella naurettavaa. Epäilen, että VW:n yritys katkeaa kuin kanan lento akkujen riittämättömyyteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeillaan hieman yhteenlaskua, jos se ei sinulle ole liian vaikeaa.
Tilanne NYT, konservatiivisilla luvuilla:
Fremont: 600k
Shanghai: 1000k
Austin: 50k
Berliini: 50k
Yhteensä 1,7M/a kapasiteettia.
Eli tämänhetkinen kapasiteetti on VÄHINTÄÄN 1,7M/a autoa, luultavasti huomattavasti enemmän. Kiinan koronapelleily toki alensi Q2 tuotantoa jonkin verran.
Muuten, 2020 -> 2021 Teslan tuotanto muuten kasvoi 86%. Sanotaan, että Tesla jostain syystä alkaa kasvamaan huomattavasti hitaammin, vain 50% tahtia: 2023 kapasiteetti 2,55M/a autoa, 2024 3,8M/a.
Eli Bloomberg tosiaan ennustaa, että Tesla ei juuri kasva vuoteen 2024 mennessä aiempaan kasvutahtiin verrattuna. Todella naurettavaa. Epäilen, että VW:n yritys katkeaa kuin kanan lento akkujen riittämättömyyteen."Eli tämänhetkinen kapasiteetti on VÄHINTÄÄN 1,7M/a autoa, luultavasti huomattavasti enemmän."
Vain fanipojan unelmissa. Katso tästä toteutuneet luvut Q1/2022.
https://www.theverge.com/2022/4/20/23031976/tesla-q1-earnings-profit-elon-musk
310.000 kappaletta kolmessa kuukaudessa ja sen jälkeen on ollut tuotantokatkoksia. Pitää vetää todellisilla fanipoika-laseilla että tuosta saa tälle vuodelle yli 1,7 miljoonaa Teslaa kasaan.
Tulet petymään rajusti jos oikeasti odotat 1.7 miljoonaa.
Ps. Toki tiedän että tuo on vain rooli jota vedät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Eli tämänhetkinen kapasiteetti on VÄHINTÄÄN 1,7M/a autoa, luultavasti huomattavasti enemmän."
Vain fanipojan unelmissa. Katso tästä toteutuneet luvut Q1/2022.
https://www.theverge.com/2022/4/20/23031976/tesla-q1-earnings-profit-elon-musk
310.000 kappaletta kolmessa kuukaudessa ja sen jälkeen on ollut tuotantokatkoksia. Pitää vetää todellisilla fanipoika-laseilla että tuosta saa tälle vuodelle yli 1,7 miljoonaa Teslaa kasaan.
Tulet petymään rajusti jos oikeasti odotat 1.7 miljoonaa.
Ps. Toki tiedän että tuo on vain rooli jota vedät."Kokeillaan hieman yhteenlaskua, jos se ei sinulle ole liian vaikeaa."
Yhteenlasku paperilla on helppoa. Sen osaa jokainen.
Mutta kun aletaan yhdistämään niitä paperilla olevia lukuja todellisuuteen ja miettimään syitä miksi paperilla olevat luvut ja todellisuus ei täsmää niin siinä tarvitaan vähän enemmän älliä. Ne tyhmimmät käpertyvät paperilukujen maailmaan kun se on se helpoin tapa. Heillä on tulevaisuus akateemisessa maailmassa.
Ja sitten nämä todellisten lukujen kanssa painijat. Heitä kutsutaan yrittäjiksi, insinööreiksi, controllereiksi, asentajiksi, rekkakuskeiksi jne.
He tekevät maailman jota akateemikot ihmetelevät vierestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kokeillaan hieman yhteenlaskua, jos se ei sinulle ole liian vaikeaa."
Yhteenlasku paperilla on helppoa. Sen osaa jokainen.
Mutta kun aletaan yhdistämään niitä paperilla olevia lukuja todellisuuteen ja miettimään syitä miksi paperilla olevat luvut ja todellisuus ei täsmää niin siinä tarvitaan vähän enemmän älliä. Ne tyhmimmät käpertyvät paperilukujen maailmaan kun se on se helpoin tapa. Heillä on tulevaisuus akateemisessa maailmassa.
Ja sitten nämä todellisten lukujen kanssa painijat. Heitä kutsutaan yrittäjiksi, insinööreiksi, controllereiksi, asentajiksi, rekkakuskeiksi jne.
He tekevät maailman jota akateemikot ihmetelevät vierestä.1,7 miljoonaa on siis nerokkaan yhteislaskuharjoituksen tulos. Olet syystäkin ylpeä kun osasit. Jippii.
Mut sitten toteutunut Q1 on 310.000. kolme kuukautta vuodesta mennyt ja pitäisi saada aikaan 1,4 miljoonaa autoa yhdeksäsä kuukaudessa.
Tarvitsee siis tehdä 465.000 tulevina neljänneksinä eli nostaa tuotantoa noi 50%.
Unohdinko mainita että Q2 meni aivan munilleen tuotantokatkoksien takia?
Haluatko kommentoida uudestaan mikä on Teslan "kapasiteetti" vuonna 2022 ja miten sinun pilvilinnasi poikkeaa todellisesta maailmasta. Kun se Tesla oikeasti joutuu elämään todellisessa maailmassa. Ei sun laskuharjoituksissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Eli tämänhetkinen kapasiteetti on VÄHINTÄÄN 1,7M/a autoa, luultavasti huomattavasti enemmän."
Vain fanipojan unelmissa. Katso tästä toteutuneet luvut Q1/2022.
https://www.theverge.com/2022/4/20/23031976/tesla-q1-earnings-profit-elon-musk
310.000 kappaletta kolmessa kuukaudessa ja sen jälkeen on ollut tuotantokatkoksia. Pitää vetää todellisilla fanipoika-laseilla että tuosta saa tälle vuodelle yli 1,7 miljoonaa Teslaa kasaan.
Tulet petymään rajusti jos oikeasti odotat 1.7 miljoonaa.
Ps. Toki tiedän että tuo on vain rooli jota vedät."Tulet petymään rajusti jos oikeasti odotat 1.7 miljoonaa."
Luetun ymmärtäminen vaikeaa? En sanonut, että tänä vuonna Tesla valmistaa 1,7 miljoonaa autoa. Sanoin sen tämänhetkinen VUOSIKAPASITEETTI on vähintään sen verran (todennäköisesti enemmän). 2022 tuotantomääräksi veikkaan n. 1,5 miljoonaa autoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tulet petymään rajusti jos oikeasti odotat 1.7 miljoonaa."
Luetun ymmärtäminen vaikeaa? En sanonut, että tänä vuonna Tesla valmistaa 1,7 miljoonaa autoa. Sanoin sen tämänhetkinen VUOSIKAPASITEETTI on vähintään sen verran (todennäköisesti enemmän). 2022 tuotantomääräksi veikkaan n. 1,5 miljoonaa autoa.Tesla tulee valmistamaan 2024 sellaiset 4 miljoonaa autoa, ja Volkswagen saa olla tyytyväinen jos pääsee siitä puoleen, 2 miljoonaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tulet petymään rajusti jos oikeasti odotat 1.7 miljoonaa."
Luetun ymmärtäminen vaikeaa? En sanonut, että tänä vuonna Tesla valmistaa 1,7 miljoonaa autoa. Sanoin sen tämänhetkinen VUOSIKAPASITEETTI on vähintään sen verran (todennäköisesti enemmän). 2022 tuotantomääräksi veikkaan n. 1,5 miljoonaa autoa.Eihän tuo Bloomberg ennusta kapasiteettia vaan tuotantomääriä. Pysy topicissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tuo Bloomberg ennusta kapasiteettia vaan tuotantomääriä. Pysy topicissa.
Kapasiteetti ei tuo tuloja. Vain valmistetuista autoista saa rahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tesla tulee valmistamaan 2024 sellaiset 4 miljoonaa autoa, ja Volkswagen saa olla tyytyväinen jos pääsee siitä puoleen, 2 miljoonaan.
Vuonna 2024 tuotannossa olevat tehtaat pitää olla jo hyvin pitkälle rakennettu 2022. Nimeä Teslan te
Hdasptrojektit 2.3 miljoonan auton edestä joka tarvitaan nimeämäsi 1.7 miljoonan kapasiteetin lisäksi. Raakennustöiden pitää olla jo hyvin pitkällä jos pitää sadaa täysi tuotantovuosi 2024. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuonna 2024 tuotannossa olevat tehtaat pitää olla jo hyvin pitkälle rakennettu 2022. Nimeä Teslan te
Hdasptrojektit 2.3 miljoonan auton edestä joka tarvitaan nimeämäsi 1.7 miljoonan kapasiteetin lisäksi. Raakennustöiden pitää olla jo hyvin pitkällä jos pitää sadaa täysi tuotantovuosi 2024.Berliinin ja Austinin ramp-up laajennokset.
Kiinankin tuotanto alkoi pienestä, 50k/a, mutta nyt, pari vuotta myöhemmin sieltä tulee miljoona vuodessa. Pian sama toistuu Berliinissä ja Austinissa.
- Anonyymi
Minäkin voisin valmistaa eniten sähköautoja, mutta pitäisi löytää myös asiakkaat jotka ostais niitä.
Varastot täynnä, mitäa VW uskovaiset tästä 😁- Anonyymi
VWn sähköautot on myyty loppuun jo tämän vuoden osalta. Nyt myydään ensi vuoden kevään tuotantoa.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/autokauppiaat-nailla-sahkoautoilla-pisimmat-toimitusajat-uuden-auton-odotusaika-pahimmillaan-1-5-vuotta/93e73005-1392-4605-a8a5-2222258b05f0
- Anonyymi
volkkari, eli folks-wagon, kansankulkuneuvo.
- Anonyymi
Näinhän se on aina ollut.
VW tekee sähköautoja miljoonille. Ei miljonääreille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän se on aina ollut.
VW tekee sähköautoja miljoonille. Ei miljonääreille.Harmi vaan että pitää olla miljonäärä hoitaakseen omalla rahalla niitä tehtaa "ominaisuuksia" kuten DSG, jakopää, öljyn syönti, tukivarret jne..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi vaan että pitää olla miljonäärä hoitaakseen omalla rahalla niitä tehtaa "ominaisuuksia" kuten DSG, jakopää, öljyn syönti, tukivarret jne..
Eipä taida olla sähkövolsussa dsg-jakopää-öljynsyöntiä. Kun ei ole polttista lainkaan.
- Anonyymi
Onko ylläri et maalivikaset, lämpimiin maihihin valmistetut teslat syrjäytyy? ei.
- Anonyymi
Toyotallakin on enemmän autotietoa insinööreillään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotallakin on enemmän autotietoa insinööreillään.
Vw mainostaa: "Useita malleja nopeaan toimitukseen"? Eiko ole ostajia? Kuka haluaisi ukrainalaisista osista kasatun poksvagenin kahden vuoden takuulla kun paremmat merkit tarjoaa jo kymmentä vuotta ja huolehtivat asiakkaistaan jo pienempienkin vikojen mahdollisesta syntymisestä kutsumalla tarkistukseen ja tarvittaessa ilmaiseen korjaukseen. Reilu meininki! Toki volkkarikin on ilmoittanut ilmaisesta virallisesta öljyn kulutus mittauksesta jotta voi päästä nauttimaan jostain "vastaan tuloista ja diileistä" tehdasvikojen korjauksissa. Kummankohan valitsisisin? Useimmille on tuo ensimmäinen vaihtoehto ollut kyllä huomattavan paljon kiinnostavampi. Ei oikein ole avautunut, miten tuo saksalainen laatu pitäisi ymmärtää noilla konsernimerkeillä?
- Anonyymi
Teslan tuotanto ja myynti kasvaa vain 86% vuodessa. Selkeästi syrjäytymässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vw mainostaa: "Useita malleja nopeaan toimitukseen"? Eiko ole ostajia? Kuka haluaisi ukrainalaisista osista kasatun poksvagenin kahden vuoden takuulla kun paremmat merkit tarjoaa jo kymmentä vuotta ja huolehtivat asiakkaistaan jo pienempienkin vikojen mahdollisesta syntymisestä kutsumalla tarkistukseen ja tarvittaessa ilmaiseen korjaukseen. Reilu meininki! Toki volkkarikin on ilmoittanut ilmaisesta virallisesta öljyn kulutus mittauksesta jotta voi päästä nauttimaan jostain "vastaan tuloista ja diileistä" tehdasvikojen korjauksissa. Kummankohan valitsisisin? Useimmille on tuo ensimmäinen vaihtoehto ollut kyllä huomattavan paljon kiinnostavampi. Ei oikein ole avautunut, miten tuo saksalainen laatu pitäisi ymmärtää noilla konsernimerkeillä?
VW:n sähköautoja on ostettu ja toimitettu jo miljoonia ja niitä tulee vastaan liikenteessä joka päivä.
Tojon tilanne on erittäin nolo. Tojo on saanut toimitettua tasan yhden sähkötojon asiakkaalle koko Euroopassa. Tasan yhden ja sillekin tuli takaisinkutsu kun pyörät voivat irrota. Varsinaista pelletouhua.
"Koko Euroopassa kampanjan piiriin kuuluvia autoja on noin 2 700 kappaletta, mutta ainoastaan yksi ajoneuvo on ehditty luovuttaa asiakkaalle."
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/toyotalta-erikoinen-takaisinkutsu-pyoranpultit-voivat-loystya-nain-monta-autoa-suomessa-tarkastetaan/6f5d5f13-4bcf-48bb-86e2-e6171b74fb93
- Anonyymi
Hintojen täytyy tippua..Käytettyjä ei voi itse korjata eikä saakkaan... Siksi ostin pienen bensakotteron takuulla... Halpaa ajoa.. 15.000 kotteroll ajaa 15v ja paaliin..
- Anonyymi
Ei oikein terve mielikuvitus riitä siihen että maailman velkaisimmalla konsernilla joka huijaamalla ja petoksella on maineensa ansainnut olisi muuta edessä kuin konkurssi tai allianssi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oikein terve mielikuvitus riitä siihen että maailman velkaisimmalla konsernilla joka huijaamalla ja petoksella on maineensa ansainnut olisi muuta edessä kuin konkurssi tai allianssi
En nyt sulkisi pois sitäkään mahdollisuutta että kiinalaiset saattaisivat ostaa ja jättivelat siirrettäisi EU:n piikkiin jos saksa niin haluaa.
Eikö olisi hienoa päästä maksamaan näin ison konsernin velkoja?
- Anonyymi
VW porskuttaa.
- Anonyymi
Hyvää businesta. Päivitykset hoidetaan marmorilla letkun päässä. Ja niitähän riittää tylevaisuudessa. Ainakin akun lämmitys lähestyessä latureita tulee jossain vaiheessa saataville. Tärkeä ominaisuus talvella.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391