Koko aikuiselämäni oon vaan passannut muita ja huolehtinut kaikista arkiaskareista muiden puolesta. Jeeh ja oon yllätys yllätys lähihoitaja. Koskaan ei edes kotona kukaan edes keitä mulle esim. Kahvia tai että laittaisi valmiiksi ruokaa. Kaikkien pyykit huolehdin valmiiksi kaappiin puhtaina. Vituttaa
kun ei oo koskaan vapaapäivää
että vois vaan levyttää...
Jatkuva stressi että arki pyörii...
Sydänvalvonnassa pari kuukautta sitten olin rytmihäiriöiden takia olin osastolla. Lisälyöntejä oli joka toinen lyönti. Lekuri kirjoitti ,ensiavussa sydänosastolle valvontaan.
Eli lyönti sinkoili muualta kuin sinussolmukkeesta, mistä sen pitäisi lähteä.
Aamulla osaston lääkäri tuli sanomaan, että mee kotiin ja opettele tulemaan toimeen oireiden kanssa. ( voimat lähtee, pulssi laskee yhtäkkiä 35 lyöntiin minuutissa. Pakko päästä pötkölleen kun ei jalat kanna. Sydämen rakenneultraa pyysin kun edellisestä on jo melkein 6v. Lääkäri sanoi että ei tarvitse kun on vasta otettu. Niin että pärjäilkää vaan ihan oman onnenne nojassa. Näin Savonlinnassa.
Lääkäri ei uskaltanut koko aikana tulla 2 metriä lähemmäksi, ei edes että olisi kuunnellut sen sivuäänen mikä on siellä jatkuvasti.
Ei paljon kiinnostanut uutta osastonlääkäriä potilaan hyvinvointi.
Vituttaa koko elämä
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
Kuulostaa kyllä raskaalta. Koita ottaa lomaa kaikesta ja keskity itseesi.
- Anonyymi
Raskaalta vaikuttaa. Tämä aikakin on ollut rakasta useille, etenkin hoitajille. Kun ei heitä ole riittävästi. Lepoa ihminen vaatii, että jaksaa motivoitua taas töihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663255
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272313Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681869Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281795Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161421- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281271Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631187Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187