Toivottavasti voit hyvin nainen

Anonyymi

Tajuutko että rakastan sua oikeesti oon yrittäny antaa sulle merkkejä tuu mua vastaan jossain ja anna joku merkki jos säkin haluut hyväksyn sut kaikkine huonoine puoline myös koska oot mulle täydellinen kaunis seksikäs ja kaikkea muutakin ihmeellistä kunpa näkisit ittes niiku mä nään sut haluun rakastella sun kaa auringonnousuun ja tehä sulle aamupalaa ja olla sulle tuki ja turva haluun vaa olla sun kaa ja tehä ihan mitä vaan juttuja enkä haluu ketää muuta haluun lapsia sun kans haluun et oisit onnellinen jokainen huono hetkikin sun kaa ois sydäntä hoivaava ja vaalisin jokaista hetkeä oot mun kohtalo ja aion näyttää sen sulle antaisin sulle kaikkeni mitä mulla on tarjota tuu mun luo jo 💕

71

2778

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ohhoh..

    • Anonyymi

      Kaunista kirjoitusta.. saatko jotenkin välitettyä tätä hänelle vai oletko kohdatessa hiljaa?

      • Anonyymi

        Miksi ihmeessä koet oikeudeksesi puuttua toisen asioihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä koet oikeudeksesi puuttua toisen asioihin?

        Ihan selkeä kysymys kun tuntuu kirjoituksen perusteella että ei ole saannut ilmaistua tunteitaan


      • Anonyymi

        Hienosti kirjoitettu yhteen😂.
        Omg👍


    • Anonyymi

      You make my heart smile. 🥰

    • Anonyymi

      Sanna Sandeli Sannuli Söpis Sulonenko

      • Anonyymi

        Onko M vai Jii ap vai mikä kuka häh?


    • Anonyymi

      Aivan mielettömän ihana kirjotus. Olispa mun oma mies kirjottanu tän mulle. :) t.J

    • Anonyymi

      Hyvä täällä palstalla huudelka

    • Anonyymi

      Mutta kun mä en aio enää lisääntyä.

    • Anonyymi

      Hyvää huomenta sille naiselle🙂 Kunpa olisin herännyt vierestäsi 💕 Olis mukavaa tuua sulle kukkia ja kertoo kuin paljon rakastan mut en voi... 💕

      • Anonyymi

        No eikö sulla ole se oma nainen siellä vieressä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikö sulla ole se oma nainen siellä vieressä

        Eipä oo vaan sil naisel ontoine mies vieres 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä oo vaan sil naisel ontoine mies vieres 😔

        Herran jumala mikä leikki tää on. Sairaita ihmisiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä oo vaan sil naisel ontoine mies vieres 😔

        Mul ei ollu vieres kun koira ja sekin tyttö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herran jumala mikä leikki tää on. Sairaita ihmisiä

        Trollidialogia…mies kirjoittelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herran jumala mikä leikki tää on. Sairaita ihmisiä

        Ehkä siksi lupaa kuun taivaalta toiselle? Ei ole kokenut vielä sitä, et mielikin voi muuttua, kun toisen oppii tuntemaan paremmin. Alussa kaikki näyttää monesti niin ihanalta ja valoisalta, et uskoo vain hyviä asioita toisesta. Pahat tuntuisi valheilta niin se monilla menee.

        Kunnes.... elämä opettaa realiteettia. itsellä vaikea uskoa hyvän osuvan enää kohdalle, toki toivossa voi aina elää. Myönteisellä ajattelulla saa ainakin hetken hyvän olon tunteita. Mut mennyt jättänyt jälkensä ja pessimismi nostaa silloin enempi päätään.

        Toivon kaikille onnistumisia elämässä, myös aloittajalle 👈 vaikka en hyväksy sitä, että haikailee suhteessa olevien perään, sellaisella yleensä on huonot edellytykset hyvään, vaikka onnistuisiko toiveissaan 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä siksi lupaa kuun taivaalta toiselle? Ei ole kokenut vielä sitä, et mielikin voi muuttua, kun toisen oppii tuntemaan paremmin. Alussa kaikki näyttää monesti niin ihanalta ja valoisalta, et uskoo vain hyviä asioita toisesta. Pahat tuntuisi valheilta niin se monilla menee.

        Kunnes.... elämä opettaa realiteettia. itsellä vaikea uskoa hyvän osuvan enää kohdalle, toki toivossa voi aina elää. Myönteisellä ajattelulla saa ainakin hetken hyvän olon tunteita. Mut mennyt jättänyt jälkensä ja pessimismi nostaa silloin enempi päätään.

        Toivon kaikille onnistumisia elämässä, myös aloittajalle 👈 vaikka en hyväksy sitä, että haikailee suhteessa olevien perään, sellaisella yleensä on huonot edellytykset hyvään, vaikka onnistuisiko toiveissaan 👍

        Toiset nyt kuvittelee suhteeksi kaikki jos sattuu olemaan vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä tai sisaruksia kenen kanssa on tekemisissä.
        Kannattaisi kysyä irl suhde status jos on kiinnostunut.


      • Anonyymi

        Totta kai voit 🥰😘


    • Anonyymi

      That is very generous of you amigo. Ihan oikeasti en voi olla suhtautumatta sarkastisesti näihin ”hyväksyn sut huonoine puolineen kaikkineen” Minun mielestä tämmöinen myönnytysretoriikka on se huono puoli miehissä, jos niikseen tulee

      • Anonyymi

        Höpö höpö, näin se pitäisi mennäkin. Hyväksyä huonot ja hakea kompromisseja. Hyvät puolet hyväksyy automaattisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö, näin se pitäisi mennäkin. Hyväksyä huonot ja hakea kompromisseja. Hyvät puolet hyväksyy automaattisesti.

        Miten näitä mainitsemisi kompromisseja sitten lähetään hakemaan? Eritellään ne toisen ihmisen huonot puolet ja kerrotaan ylhäältä alas, että miten ja kuinka jalosti ollaan valmiita joustamaan...kärjistys on intentionaalista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten näitä mainitsemisi kompromisseja sitten lähetään hakemaan? Eritellään ne toisen ihmisen huonot puolet ja kerrotaan ylhäältä alas, että miten ja kuinka jalosti ollaan valmiita joustamaan...kärjistys on intentionaalista

        Totta, hyvä aloittaa huonoista puolista niin ehkä joskus saa muokattua toisesta mieleisensä, kun saa epäilemään itseään. Vanha kikka hallita, persoonan kautta, mikä on lähtökohtaisesti väärin ja kömpelö keino ratkaista mitään


    • Anonyymi

      Melko pitkä lause. On muuten epämiellyttävää lukee tekstiä ilman välimerkkejä.

    • Anonyymi

      Aloitus oli naiselle jolla on synttärit ystävänpäivänä mut on se vaan yritettävä unohtaa 💕

      • Anonyymi

        No ny o


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ny o

        Niin on aika jännä ;)


      • Anonyymi

        Ei ihan tärpänny muhun, kun synttärit on ystävänpäivää edeltävänä päivänä.

        Sivusta
        L.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihan tärpänny muhun, kun synttärit on ystävänpäivää edeltävänä päivänä.

        Sivusta
        L.

        Älä nyt kuitenkaan lannistu, jos hän muisti väärin.
        -Perältä huutelija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt kuitenkaan lannistu, jos hän muisti väärin.
        -Perältä huutelija

        Who knows. Tosin mun synttäripäivä on helppo löytää, jos tietää nimen. En oo sitä salaillut.

        L.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tiiän naine et käyt välil lukee näitä 💕

      • Anonyymi

        Mistä sen voit tietää? Asiahan ei kuulu sulle millään tavalla jos mukana ei ole kommunikaatiota, koska et voi tietää miksi kukaan käy lukemassa yhtään mitään.


      • Anonyymi

        Näitä lukee aina monikin, tiiät varmaan tauno.


      • Anonyymi

        Minäkin tiedän että joku kirjoittaa tänne


    • Anonyymi

      Millon tämän ihanuuden näit viimeksi?

    • Anonyymi

      Näihin ei lähdetä porukalla.

      • Anonyymi

        No se voi olla vaikka viisauden alku monesti


    • Anonyymi

      Ihana kirjoitus. Kuulostaa vaan hyvin pitkälti läheisriippuvuudelta,nimimerkillä kokemusta on... kannattaa kääntyä itseensä,hän tulee kyllä takaisin jos se on niin tarkoitettu:)

      • Anonyymi

        Ei hän tuu takas siitä on nii kauan aikaa et oomme jo tuntemattomia toisillemme aloin vaan taas miettimään häntä jokuvuos sitte eikä hän lähde mielestä vaikka kuinka yritän 💕 Pitäis päästää irti mut jokin ääni sisällä sanoo et rakastan vaik tiiän et se on ykspuolista se naine ei ees muista mua 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän tuu takas siitä on nii kauan aikaa et oomme jo tuntemattomia toisillemme aloin vaan taas miettimään häntä jokuvuos sitte eikä hän lähde mielestä vaikka kuinka yritän 💕 Pitäis päästää irti mut jokin ääni sisällä sanoo et rakastan vaik tiiän et se on ykspuolista se naine ei ees muista mua 😔

        Ette ole nähneet tai olleet yhteydessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ette ole nähneet tai olleet yhteydessä?

        Peli on jo pelattu niin se vaa o


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peli on jo pelattu niin se vaa o

        Se on pelattu kun molemmat pelaajat luovuttaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on pelattu kun molemmat pelaajat luovuttaa

        Pelaat yksin. Toinen ihminen ei sellaiseen suostu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelaat yksin. Toinen ihminen ei sellaiseen suostu.

        Sun kans en pelais ees nintendoo


    • Anonyymi

      hae terapiaa.

    • Anonyymi

      Moni lupaa vaikka maan ja taivaan kun himoissansa miettii. Tuollasii ne huorapukit on yleensä.

      • Anonyymi

        Ettäkö ihan täys sus lammastenvaatteissa?....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettäkö ihan täys sus lammastenvaatteissa?....

        Valheet on pahinta. Luottamus viedään. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valheet on pahinta. Luottamus viedään. Sivusta.

        Mikä o ku haukutte


    • Anonyymi

      Siis eikö tän tyyppiset viestit oo yleensä jotain vankien huumekauppa-salakieltä? Kovasti L ja J pyörii myös kommenteissa.

    • Anonyymi

      Puhelin käteen ja laitat viestin. Keinoja on vaikka numeroa hänelle ei ole. Se löytyy varmasti ja jos numeroa ei löydy löytyy jokin muu keino saada yhteyttä. Tee jotain että pääset irti tuosta tunteesta.. joko hän tuntee samoin tai sitten ei mutta saat selvyyden.

      • Anonyymi

        En laita olkoot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En laita olkoot

        Laitathan kun siitä oli puhe..


    • Anonyymi

      Joo-joo, mä en usko enää tuollaista höpinää.... Kun 20 vuotta kului ja hohto noista höpinöistä katosi, ymmärsin olleeni pelkkä reiän ympärys. Kiitos, mutta ei kiitos enää. Katteettomat lupaukset on kuultu ja nähty.

      • Anonyymi

        Tämä aloitus oli 30 vuotiaalle naiselle eli ei sulle t. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä aloitus oli 30 vuotiaalle naiselle eli ei sulle t. Aloittaja

        Mikä hänet erottaa ns. muista naisista?


    • Anonyymi

      Mulla rupee ståndaan.

      • Anonyymi

        Onneksi vaimo on vieressä.


    • Anonyymi

      Tämä on muuten oikein lupaava aloitus. Mutta jälkikasvua ei tämä nainen enää tee.

    • Anonyymi

      Voi voi, rohkeus ei riittänyt sulla. Kai hänkin rakastaa etäältä sua jos noin varma olet

      • Anonyymi

        Miksi ihmeessä rakastaisi tälläistä rupikonnaaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä rakastaisi tälläistä rupikonnaaa?

        Onko rupikonna ja nainen samanikäisiä vai löytyykö ikäeroa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko rupikonna ja nainen samanikäisiä vai löytyykö ikäeroa?

        Eivät ole kumpikaan rupikonnia :D ihan söpöjä ovat, mies vain vähän naista vanhempi oliko näin?
        Ninja turtles vois olla kova hah


    • Anonyymi

      Toivottavasti voit hyvin mies. Ei kukaan minulle näin kauniisti kirjoittaisi mutta olet varmasti tämän toivotuksen ansainnut. Toivotaan myös että tulevaisuudessa hänet josta kirjoitat.

    • Anonyymi

      Voi luoja! Mene takaisin kouluun jotta opit kirjoittamaan.

      • Anonyymi

        Eikö pololle kukaan kirjota?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö pololle kukaan kirjota?

        Hakeudu hoitoon


    • Anonyymi

      Tais nainen tulla vastaan ja ap kykeni poistumaan palstalta. The end.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe