Tiesittikö sen ettei ikävänne kohteella?

Anonyymi

Ole kaikki muumit laaksossa?

51

929

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole ikävän kohdetta, mutta huomannut todellakin ettei täällä kirjoittavilla miehillä ole kaikki hattivatit kanootissa.

      • Anonyymi

        Löitkö pääsi kun putosit kanootista?


      • Anonyymi

        Ei kannata yleistää, mutta yleisesti voi todeta, että parilla muullakin kuin massapostaajalla voi olla jotain käsittelemättömiä ongelmia.


    • Anonyymi

      Muumit ei ole laaksossa mutta pulla sentään uunissa.

      • Anonyymi

        Valkoinen taikina uunissa kohoamassa siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valkoinen taikina uunissa kohoamassa siis.

        Jotain sellaista, onnea nyt siitäkin. :)


      • Anonyymi

        Koskas on laskettu aika? Sille "pullalle."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koskas on laskettu aika? Sille "pullalle."

        Tammikuulle mennee.


    • Anonyymi

      Elämäntapaintiaanit vei yhden varmaan toteemilleen.

    • Anonyymi

      Tiedossa on!

    • Anonyymi

      Ei ole ikävän kohde..ja joo tiedän, ikävä kyllä!

    • Anonyymi

      Sivuseikka

      • Anonyymi

        Tää oli kyl söpö, mutta voin sanoa pitemmänpäälle se on kulkaa raskasta! Mä oon niin kui vangittuna sellaiseen väkisellä loppuelämän jossain muodossa.


    • Anonyymi

      Ei oo mullakaan, niin ei se haittaa. Koen että hänellä on kyllä ymmärrystä sen verran, että tietää mitä mielen sairaudet on ja tietää myös, ettei niille voi mitään.

      • Anonyymi

        Varmasti kun itsellänikin niitä on ollut ja on.


    • Anonyymi

      Ei oo mullakaan kaikki housut jalassa.

    • Anonyymi

      Minulla on vähemmän muumeja kuin hänellä.

      • Anonyymi

        Sit saa yhdessä kerättyä koko sarjan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sit saa yhdessä kerättyä koko sarjan.

        Niin. Yhdessä laakso tulee täyteen. Puuttuvat muumit voi olla hänellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sit saa yhdessä kerättyä koko sarjan.

        Mieleltään vähän poikkeavat ovat hirmu kiinnostavia ihmisiä ja mielellään heidän juttujaan kuuntelen.
        "Taikset" on tylsiä.

        Mutta, määritelkääpä tavikset "normaali" ihminen. Kukaan ei ole täysin normaali jos aletaan jokainen meistä tutkia. Toisaalta siihen perustuen kaikki sitten ovat normaaleja ja niin pitääkin. Emme ole robotteja ja täysin roboteiksi me emme voi tulla olkaamme siis ihmisiä ja omia persooniaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieleltään vähän poikkeavat ovat hirmu kiinnostavia ihmisiä ja mielellään heidän juttujaan kuuntelen.
        "Taikset" on tylsiä.

        Mutta, määritelkääpä tavikset "normaali" ihminen. Kukaan ei ole täysin normaali jos aletaan jokainen meistä tutkia. Toisaalta siihen perustuen kaikki sitten ovat normaaleja ja niin pitääkin. Emme ole robotteja ja täysin roboteiksi me emme voi tulla olkaamme siis ihmisiä ja omia persooniaan.

        Taikset, piti olla tavikset. Kirjoitan kiireessä. Sori painovirhepaholainen tuli väliin.


    • Anonyymi

      Entäs itselläsi?

    • Anonyymi

      Miksi niitä valkoisia virtahevon näköisiä kummajaisia pitäisi laaksossa edes olla?

      • Anonyymi

        Vaihda ne intiaaneihin. Vaihdossa pitää luovuttaa 100 000 aivosolua muumien lisäksi.


    • Anonyymi

      Minulla on vähiten muumeja ja hänellä miehellä eniten. Siksi olisimme erittäin outo yhdistelmä. Hän tietää näistä yhdistelmistäkin varmasti paremmin kuin minä. Hänellä oli mahdollisuus tulla minulle sanomaan viime vuonna jotain mutta ei sitä tehnyt. Ehkä ei halunnut.

      • Anonyymi

        Ei, vaan ei uskaltanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan ei uskaltanut.

        Mitä siinä olisi ollut pelottavaa? Eihän hänellä ja minulla mitään ollut eikä tunnetakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan ei uskaltanut.

        Taas väitetään jotain täällä ja ei anneta perusteluja. En usko tuota ennen kuin perustellaan miksi ei uskoltanut tulla puhumaan?


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei varmasti ole kaikki muumit laaksossa minullakaan.

    • Anonyymi

      Mistä sinä voit kaikkien palstalaisten muumeistä mitään tietää?
      Ei taida itselläsi olla kaikki intiaanit kanootissa.

    • Anonyymi

      Hölmölä niminen paikka ja ihmiset sen mukaan

      • Anonyymi

        Hölmölältä tämä saattaa vaikuttaa omalta osaltani, mutta muuten ei.


      • Anonyymi

        Kuten sinäkin. Täällähän sinäkin olet joka päivä.


      • Anonyymi

        Älä puhu tällaista


    • Anonyymi

      Liikuttaako se sinua jotenkin?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tuo muumien laakso ei ole tututtu paikka aloittajalle, että väärintodistaminen, tuo yleistäminen, mainostaminen toisen vahingoksi, koituu nyt noitarammaksellrensa, tuo leikkiminen lähimmäisen tuomitseminen, se on hu0ra terveydelle parhainta lähteä lenkilles.
      T.arvaa kuka?
      Rauhallista illanjatkoa, turvallista.
      https://m.youtube.com/watch?v=mopmeX6IzYg

    • Väitän, että aikuisissa ihmisissä, ei ole yhtäkään täysin ehjää ihmistä. Jokaisella viiraa päässä jollakin tavalla. Jokainen on traumatisoitunut jostakin.

      • Anonyymi

        Näinhän se on, olet oikeassa.


      • Anonyymi

        Olen valmis

        On muitakin

        Ole omissa oloissasi


      • Anonyymi

        Yhdyn väitteeseesi. Ympäristö ja feikkiystävät sekoittaa. Ei edes tarvitse traumatisoitua koska niitä määrätään ilman traumaakin.


    • Anonyymi

      Joo, ei varmasti ole, eikä kyllä itsellänikään ole kaikki muumit laaksossa. Lähellekään. Silti hän on huippu tyyppi ja värikäs persoona.

    • Anonyymi

      Suollan päivät pitkät palstat paskaa täyteen eikä minulla ei mene hyvin. En ole onnellinen niin kukaan muukaan ei saa olla, en voi hyväksyä sellaista! Tarvitsen sijaiskärsijöitä ja puran kiukkuani kaipaajiin ja kaivattuihin

    • Anonyymi

      Riittää kun on kaikki inkkarit edes kanootissa..

    • Anonyymi

      Riittää että on Haisuli pöksyissä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onko sitten inkkarit kanootissa?
      Ja oletkos itse penaalin terävin kynä?

      • Anonyymi

        Miksi toistat tätä inkkarit kanootissa -sanontaa? Onko häikkää ymmärryskyvyssä?


    • Anonyymi

      Ei sen väliä, itsellänihän on vintillä kova veto ja matot sekaisin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe