Ole kaikki muumit laaksossa?
Tiesittikö sen ettei ikävänne kohteella?
51
866
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole ikävän kohdetta, mutta huomannut todellakin ettei täällä kirjoittavilla miehillä ole kaikki hattivatit kanootissa.
- Anonyymi
Löitkö pääsi kun putosit kanootista?
- Anonyymi
Ei kannata yleistää, mutta yleisesti voi todeta, että parilla muullakin kuin massapostaajalla voi olla jotain käsittelemättömiä ongelmia.
- Anonyymi
Muumit ei ole laaksossa mutta pulla sentään uunissa.
- Anonyymi
Valkoinen taikina uunissa kohoamassa siis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valkoinen taikina uunissa kohoamassa siis.
Jotain sellaista, onnea nyt siitäkin. :)
- Anonyymi
Koskas on laskettu aika? Sille "pullalle."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskas on laskettu aika? Sille "pullalle."
Tammikuulle mennee.
- Anonyymi
Elämäntapaintiaanit vei yhden varmaan toteemilleen.
- Anonyymi
Tiedossa on!
- Anonyymi
Ei ole ikävän kohde..ja joo tiedän, ikävä kyllä!
- Anonyymi
Sivuseikka
- Anonyymi
Tää oli kyl söpö, mutta voin sanoa pitemmänpäälle se on kulkaa raskasta! Mä oon niin kui vangittuna sellaiseen väkisellä loppuelämän jossain muodossa.
- Anonyymi
Ei oo mullakaan, niin ei se haittaa. Koen että hänellä on kyllä ymmärrystä sen verran, että tietää mitä mielen sairaudet on ja tietää myös, ettei niille voi mitään.
- Anonyymi
Varmasti kun itsellänikin niitä on ollut ja on.
- Anonyymi
Ei oo mullakaan kaikki housut jalassa.
- Anonyymi
Minulla on vähemmän muumeja kuin hänellä.
- Anonyymi
Sit saa yhdessä kerättyä koko sarjan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Yhdessä laakso tulee täyteen. Puuttuvat muumit voi olla hänellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieleltään vähän poikkeavat ovat hirmu kiinnostavia ihmisiä ja mielellään heidän juttujaan kuuntelen.
"Taikset" on tylsiä.
Mutta, määritelkääpä tavikset "normaali" ihminen. Kukaan ei ole täysin normaali jos aletaan jokainen meistä tutkia. Toisaalta siihen perustuen kaikki sitten ovat normaaleja ja niin pitääkin. Emme ole robotteja ja täysin roboteiksi me emme voi tulla olkaamme siis ihmisiä ja omia persooniaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieleltään vähän poikkeavat ovat hirmu kiinnostavia ihmisiä ja mielellään heidän juttujaan kuuntelen.
"Taikset" on tylsiä.
Mutta, määritelkääpä tavikset "normaali" ihminen. Kukaan ei ole täysin normaali jos aletaan jokainen meistä tutkia. Toisaalta siihen perustuen kaikki sitten ovat normaaleja ja niin pitääkin. Emme ole robotteja ja täysin roboteiksi me emme voi tulla olkaamme siis ihmisiä ja omia persooniaan.Taikset, piti olla tavikset. Kirjoitan kiireessä. Sori painovirhepaholainen tuli väliin.
- Anonyymi
Entäs itselläsi?
- Anonyymi
Miksi niitä valkoisia virtahevon näköisiä kummajaisia pitäisi laaksossa edes olla?
- Anonyymi
Vaihda ne intiaaneihin. Vaihdossa pitää luovuttaa 100 000 aivosolua muumien lisäksi.
- Anonyymi
Minulla on vähiten muumeja ja hänellä miehellä eniten. Siksi olisimme erittäin outo yhdistelmä. Hän tietää näistä yhdistelmistäkin varmasti paremmin kuin minä. Hänellä oli mahdollisuus tulla minulle sanomaan viime vuonna jotain mutta ei sitä tehnyt. Ehkä ei halunnut.
- Anonyymi
Ei, vaan ei uskaltanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, vaan ei uskaltanut.
Mitä siinä olisi ollut pelottavaa? Eihän hänellä ja minulla mitään ollut eikä tunnetakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, vaan ei uskaltanut.
Taas väitetään jotain täällä ja ei anneta perusteluja. En usko tuota ennen kuin perustellaan miksi ei uskoltanut tulla puhumaan?
- Anonyymi
Me kaikki tiesimme sen sanoitta tavallista paremmin
https://youtu.be/NJfVub6VxW8 - Anonyymi
Ilmaa pitää olla matkalle https://www.is.fi/mainos/art-2000008887949.html
- Anonyymi
Ei varmasti ole kaikki muumit laaksossa minullakaan.
- Anonyymi
Mistä sinä voit kaikkien palstalaisten muumeistä mitään tietää?
Ei taida itselläsi olla kaikki intiaanit kanootissa. - Anonyymi
Hölmölä niminen paikka ja ihmiset sen mukaan
- Anonyymi
Hölmölältä tämä saattaa vaikuttaa omalta osaltani, mutta muuten ei.
- Anonyymi
Kuten sinäkin. Täällähän sinäkin olet joka päivä.
- Anonyymi
Älä puhu tällaista
- Anonyymi
Liikuttaako se sinua jotenkin?
- Anonyymi
Lähden lappiin poroksi ja tuleva nimeni on sortteri. https://www.mtvtekstikanava.fi/new2008/txt/112-01.htm
https://yle.fi/tekstitv/txt/108_0001.htm - Anonyymi
Tuo muumien laakso ei ole tututtu paikka aloittajalle, että väärintodistaminen, tuo yleistäminen, mainostaminen toisen vahingoksi, koituu nyt noitarammaksellrensa, tuo leikkiminen lähimmäisen tuomitseminen, se on hu0ra terveydelle parhainta lähteä lenkilles.
T.arvaa kuka?
Rauhallista illanjatkoa, turvallista.
https://m.youtube.com/watch?v=mopmeX6IzYg Väitän, että aikuisissa ihmisissä, ei ole yhtäkään täysin ehjää ihmistä. Jokaisella viiraa päässä jollakin tavalla. Jokainen on traumatisoitunut jostakin.
- Anonyymi
Näinhän se on, olet oikeassa.
- Anonyymi
Olen valmis
On muitakin
Ole omissa oloissasi - Anonyymi
Yhdyn väitteeseesi. Ympäristö ja feikkiystävät sekoittaa. Ei edes tarvitse traumatisoitua koska niitä määrätään ilman traumaakin.
- Anonyymi
Joo, ei varmasti ole, eikä kyllä itsellänikään ole kaikki muumit laaksossa. Lähellekään. Silti hän on huippu tyyppi ja värikäs persoona.
- Anonyymi
Suollan päivät pitkät palstat paskaa täyteen eikä minulla ei mene hyvin. En ole onnellinen niin kukaan muukaan ei saa olla, en voi hyväksyä sellaista! Tarvitsen sijaiskärsijöitä ja puran kiukkuani kaipaajiin ja kaivattuihin
- Anonyymi
Riittää kun on kaikki inkkarit edes kanootissa..
- Anonyymi
Riittää että on Haisuli pöksyissä.
- Anonyymi
Tuo muumien hyväksittäminen laaksosa, on lajikohtainen, äärimmäisen vihamielinen rasistilausunto, senkin hutsunpunkero.
Moroi. Moroi mmmoroi...
https://m.youtube.com/watch?v=tTao6LY05zw - Anonyymi
Onko sitten inkkarit kanootissa?
Ja oletkos itse penaalin terävin kynä?- Anonyymi
Miksi toistat tätä inkkarit kanootissa -sanontaa? Onko häikkää ymmärryskyvyssä?
- Anonyymi
Ei sen väliä, itsellänihän on vintillä kova veto ja matot sekaisin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663195
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272243Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681829Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251677Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161391- 281351
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61256Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281230Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101167Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631147