poistui millisekunnissa "ketuttajan toimesta, mutta sanoma meni perille
hihi
aloitukseni ketuttaako
8
125
Vastaukset
- Anonyymi
tiesin sen kirjoittaissani jo, mutta 24,lta millisekunnissakin poistetun on jo ehditty lukia,,
hihi - Anonyymi
Ketutti se minuakin, kun oli nälkä ja metsästin kettuja.
Sitten kun tuli kylläiseksi ketuista, niin alkoi vitutus.
Ei siinä sitten muuta, kun vaimolta vaatteet pois ja hommiin!- Anonyymi
,, joo, vitutukseen poistoon on lääke, mene rantteele ja pilko lapeja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,, joo, vitutukseen poistoon on lääke, mene rantteele ja pilko lapeja
,,joo ja on toinenni, ripustaa navetan rehulatoon nahkapussi jota takoo ennen lypsyä-ja jälkeen,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,,joo ja on toinenni, ripustaa navetan rehulatoon nahkapussi jota takoo ennen lypsyä-ja jälkeen,,
,, ja onhan keskustalla as, tuntija kun kyseli, että "voiko vitutukseen kuolla,,no ei kuollut vaan perusti oman kirkkoseurakunnan saadakseen polittista nousua ppmaan maakunnan pääksi, ei onnanut ko ei seurakunassa ollunna kuin 153 kannattajaa ja TAAS Paavoa ketuttaa,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,, ja onhan keskustalla as, tuntija kun kyseli, että "voiko vitutukseen kuolla,,no ei kuollut vaan perusti oman kirkkoseurakunnan saadakseen polittista nousua ppmaan maakunnan pääksi, ei onnanut ko ei seurakunassa ollunna kuin 153 kannattajaa ja TAAS Paavoa ketuttaa,,
Elä Suomen ainoaa/viimeistä alkiokepua maalita. Kun ydinsota syttyy ja pöly laskeutuu se on Paavo joka ainoana elonjääneenä liimailee raunioiden seinille vaalimainoksia omalla kuvallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,, jaa niin olihan niitä uskollisia 157, no se 4 sopii virhemarginaaliin,,
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059533
- 494681
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421951- 241650
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131401Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,401319Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54927Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30913Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31912