Kerran...naurattaa😂...
Miljoonan tuhannen sadan
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä nyt noin naurattaa ?
- Anonyymi
Jep! Oothan sä aika hauska.
- Anonyymi
Voi sattua itelle, kun muille nauraa.
- Anonyymi
Se on sattunut jo..
- Anonyymi
Ei ole kenellekään reaktiollasi merkitystä.
- Anonyymi
No kai nyt jollekin on kaikista maailman elävistä.
- Anonyymi
Varsinkaan jos se perustuu palstan trollauksiin tai provoihin. Niistä kun ei riitä materiaaliksi IRL:n juttuihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkaan jos se perustuu palstan trollauksiin tai provoihin. Niistä kun ei riitä materiaaliksi IRL:n juttuihin
Ellei sitten ole jostain hyvästä lohkaisusta kyse. On niitäkin täällä hubbabuban seasssa
- Anonyymi
Lääketieteen opiskelija kysyy lehtorilta:
- Ihmettelen, kumpi on parempi kahdesta pahasta - hulluus vai dementia?
- Dementia, ehdottomasti.
- Miksi?
- Koska dementiassa unohdat hulluuden...- Anonyymi
Oletko valmis ottamaan hänet seksuaalisesti ja hurmaamaan hänet voimallasi ja maskuliinisuudellasi👍. No et🤣.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko valmis ottamaan hänet seksuaalisesti ja hurmaamaan hänet voimallasi ja maskuliinisuudellasi👍. No et🤣.
Voi pyhä yksinkertaisuus! Etkö mitään muuta osaa ajatella? En ole maskuliininen, enkä voimakas. Olen naisellinen nainen! Menehän siitä muualle haaveilemaan miehestäsi.
- Anonyymi
Hulluus ehdottomasti! Dementia on armollinen..
- Anonyymi
Armentia on myös pieni osa demonauhaa.
Minua ei naurata enää yhtään.
- Anonyymi
No mikä on?
Anonyymi kirjoitti:
No mikä on?
Riittää tunteillani leikkiminen. Sille saa tulla nyt loppu.
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Riittää tunteillani leikkiminen. Sille saa tulla nyt loppu.
Nii, sellaista ei saisi kukaan tehdä, ihmiset on sikoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943692
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453084Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.912661Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572390- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172327- 1232266
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212244Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212193- 642070