Eli siis ihan random kysymys tietääks kukaan hyviä nintendo switch pelejä? Mieluiten jotain k13 juttuja kun ei vanhemmat mitään k16 pelejä anna ostaa :|
Tietääkö kukaan mitään hyviä nintendo switch pelejä?
Anonyymi
4
308
Vastaukset
- Anonyymi
Ja tohon vielä lisätäkseni että en hirveesti pokemon jutuista välitä
- Anonyymi
Ite oon saanu just nintendo switchin syntymäpäivä lahjaksi, mut en tiiä mitä sillä oikeen pelais? Oisko jotain pelejä mitä suosittelisitte?
- Mariomaker 2
- Mariokart 8 Deluxe
- Splatoon 3
- The Legend of zelda tears of the kingdom
- Mario 3d World
- AnimalCrossing New Horizons
Siin on jotai
- Anonyymi
Kirby pelit on tosi hyviä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219