Kyllä mua niin masentaa. ..
En kerro sitä, mutta jotenkin toivoisin, että filosofian maisterin papereitani ja opettajan tutkintoani jotenkin kunnioitettaisiin. En tosin ole enää töissä, vaan työkyvyttömyyseläkkeellä. Kuitenkin olen aidosti tehnyt paperini ja myös opettanut. Olen ehkä sairas, en heikkolahjainen.
Voiko opiskelua edes suositella nuorille, kun sillä ei mitään saa?
Arvostetaanko koulutusta?
5
120
Vastaukset
- Anonyymi
eiköhän se arvostus tule ensisijassa oppilailtasi jos olet ollut hyvä opettaja. Eivät he niinkään arvosta maisterin papareitasi tai tutkintoasi. Enenpikin arvostus on sitä jos tunneillesi on ollut kiva tulla ja että opetuksesi ja ohjauksesi on tuottanut tulosta. On niitäkin opettajia joilla on hyvät kiiltävät excellent maisterin paperit mutta ovat opettajina surkeita.
- Anonyymi
En koe olleeni hyvä opettaja... Varmaan en sopinut alalle. Tämä on ehkä vähän väärä ryhmä valittaa tällaista... Haluaisin vain niin kovin, että minua pidettäisiin TÄYSIJÄRKISENÄ!!!😳😳 (Kun ihan tuntuu, että joku sitä epäilee.) Eikö sitä voi osoittaa papereilla?😅🤣
- Anonyymi
Ainakaan lapissa koulutuksella ei oo suurta arvoo vaan mitä pienemmällä palkalla suostut tekemään töitä aina parempi!!Koskee etenki yksityisaloja.
- Anonyymi
asioilla on tietenkin puolensa. Etelästä houkutellaan Lappiin sesonlityöläisiä rahalla. Tosin Lapissa on kallimpaa kaupassa ostellla kaupoissa. Lapinlisä syö paremman palkan. https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-lappiin-houkutellaan-kokkeja-jopa-4000-euron-palkalla/#1534c36d
- Anonyymi
Ehkä on turha yleistää sopiiko koulutus, mutta ainakin palkka on vähän parempi. Se miten jaksaa työelämässä on toinen asia. Minusta kouluissa on eroja. Joissain kouluissa on kollegoita, jotka arvostelevat suoraan mutta nykyisessä koulussa olen saanut tukea vaikeissa tilanteissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123760MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar761980Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421608Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin831267Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671077Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3788