Kyllä mua niin masentaa. ..
En kerro sitä, mutta jotenkin toivoisin, että filosofian maisterin papereitani ja opettajan tutkintoani jotenkin kunnioitettaisiin. En tosin ole enää töissä, vaan työkyvyttömyyseläkkeellä. Kuitenkin olen aidosti tehnyt paperini ja myös opettanut. Olen ehkä sairas, en heikkolahjainen.
Voiko opiskelua edes suositella nuorille, kun sillä ei mitään saa?
Arvostetaanko koulutusta?
5
137
Vastaukset
- Anonyymi
eiköhän se arvostus tule ensisijassa oppilailtasi jos olet ollut hyvä opettaja. Eivät he niinkään arvosta maisterin papareitasi tai tutkintoasi. Enenpikin arvostus on sitä jos tunneillesi on ollut kiva tulla ja että opetuksesi ja ohjauksesi on tuottanut tulosta. On niitäkin opettajia joilla on hyvät kiiltävät excellent maisterin paperit mutta ovat opettajina surkeita.
- Anonyymi
En koe olleeni hyvä opettaja... Varmaan en sopinut alalle. Tämä on ehkä vähän väärä ryhmä valittaa tällaista... Haluaisin vain niin kovin, että minua pidettäisiin TÄYSIJÄRKISENÄ!!!😳😳 (Kun ihan tuntuu, että joku sitä epäilee.) Eikö sitä voi osoittaa papereilla?😅🤣
- Anonyymi
Ainakaan lapissa koulutuksella ei oo suurta arvoo vaan mitä pienemmällä palkalla suostut tekemään töitä aina parempi!!Koskee etenki yksityisaloja.
- Anonyymi
asioilla on tietenkin puolensa. Etelästä houkutellaan Lappiin sesonlityöläisiä rahalla. Tosin Lapissa on kallimpaa kaupassa ostellla kaupoissa. Lapinlisä syö paremman palkan. https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-lappiin-houkutellaan-kokkeja-jopa-4000-euron-palkalla/#1534c36d
- Anonyymi
Ehkä on turha yleistää sopiiko koulutus, mutta ainakin palkka on vähän parempi. Se miten jaksaa työelämässä on toinen asia. Minusta kouluissa on eroja. Joissain kouluissa on kollegoita, jotka arvostelevat suoraan mutta nykyisessä koulussa olen saanut tukea vaikeissa tilanteissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708