Kaikkien aikojen heippalaputtajat Niiralan kulumassa! Onnea!
Minna Tuoma muutti pahaa-aavistamatta ”leppoisaan taloyhtiöön” – Siitä alkoi ennen näkemätön heippa laputtamisen sarja
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008882375.html?share=e0442f1b0c3982b5874a3521ef3f7153
Kaikkien aikojen kerrostalokyttääjät Kuopijossa!
10
767
Vastaukset
- Anonyymi
Kato Niuvanniemessä on aamulääkkeiden jälkeen luettu päivän lehdet.
- Anonyymi
Kertokaa, jotka tunnistatte talon missä se on ja mikä?
Minulle tulee digihesari ja luin äsken jutun. Olen joskus asunut Nikun talossa ja siellä ei ollut mitään tuollaista. On kummallista, että yhteen taloon kasaantuu outoja pilkunviilaajia. - Anonyymi
Minua ei kyttää kukaan. Johtunee siitä, että noudatan taloyhtiön järjestyssääntöjä. Ne ovat sitä varten, että kaikilla oli miellyttävää ja rauhallista asua. Jos ei halua tai pysty asumaan talon järjestyssääntöjä noudattaen on paras etsiä asuinpaikka, jossa ei ole kerrostaloasumiseen liittyviä rajoituksia.
- Anonyymi
Kyttääjistä valittajat lienevät niitä, joiden mielestä taloyhtiön järjestyssäännöt eivä koske heitä. Olen asunut 40 vuotta kerrostalosunnoissa järjestyssääntöjä noudattaen enkä ole havainnut minkäänlaista kyttäämistä eikä mitään lappuja ole koskaan ilmestynyt.
- Anonyymi
Kyllä ainakin kytätään mutta yleisesti kyttääjät kirjoittaa ruutuvihkoon sinusta kommentin: "Harmiton tapaus", kyttääjä-slangilla harmaa hiiri.
- Anonyymi
Miten ihmeessä tuo Minna on tuohon taloon yleensäkään päässyt, sillä talon asunnot ovat tarkoitettu ainoastaan Niuvanniemen avohoidokeille?
- Anonyymi
Myö ollaan kaekki vähän outoja ei meistä pie välittöö.
- Anonyymi
Jep!
- Anonyymi
Kelloniemessä asuu kerrostalokyttääjiä. Kuunnellaan ihmisten tekemisiä ja tekemättä jättämisiä, varsinkin aamuyöllä.
- Anonyymi
Onko kokemuksia Kuopiossa kyttääjistä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622572
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251096