Olen tässä miettinyt ja koittanut suggestoida..

Anonyymi

itseäni, jotta olen valmis kun satumme samalle kiertoradalle ja pystyn hillitsemään itseni...

49

844

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse taidan pyörtyä

• Anonyymi

Minä saan rytmihäiriön ja sydänkohtauksen. Ihan varmasti. Ne kiertoradat on niin voimakkaita.

• Anonyymi

Ne vasta on vie kuin pässiä narussa!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ei sitä pysty etukäteen harjoittelemaan. Kun se oikea kolahtaa kohdalle niin siinä menee täysin sekaisin oli kuinka valmistautunut siihen niin ei se auta.

• Anonyymi

Jos en olisi löytänyt sua, niin yksin olisin jatkanut, olen sanonut sen monesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos en olisi löytänyt sua, niin yksin olisin jatkanut, olen sanonut sen monesti.

Miten niin yksin? Ei me olla oltu koskaan yhdessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai sinä otit naisen sitten itsellesi koska löysit minut. Käyhän se näköjään niinkin.

• Anonyymi

Ap ei liity mitenkään aloituksen jälkeen annettuihin kommentteihin - Ap

• Anonyymi

Mikset pysty hillitseen ittees? Ei oo hyvä sun taitamattomuutesi, hillitä täytyy!

• Anonyymi

Tunteita on ja paljon, ja monenlaisia. Enkä tiedä missä järjestyksessä ne tulee ulos. Hänenä vapisin, kun olen se vaikea😉- Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunteita on ja paljon, ja monenlaisia. Enkä tiedä missä järjestyksessä ne tulee ulos. Hänenä vapisin, kun olen se vaikea😉- Ap

Tunteita on oltavakin. Turhaa pohtia tässä vaiheessa miten ne sinkoilee. Etukäteen ei oo järkevää kelata, etkä voi tietää millainen vastaanotto sulle on järkätty. Ei oo niin änkyrää ettet olisi muovattavissa oikeissa kätösissä vastaanottavaiseksi hänelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunteita on oltavakin. Turhaa pohtia tässä vaiheessa miten ne sinkoilee. Etukäteen ei oo järkevää kelata, etkä voi tietää millainen vastaanotto sulle on järkätty. Ei oo niin änkyrää ettet olisi muovattavissa oikeissa kätösissä vastaanottavaiseksi hänelle.

Tässä tapauksessa ei järjestelyillä ole mitään osuutta; se tulee olemaan joko onnekas tai onneton sattuma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko naapuri firmassa töissä S ? 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko naapuri firmassa töissä S ? 😊

Ei taida olla naapurifirmaa..🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä tapauksessa ei järjestelyillä ole mitään osuutta; se tulee olemaan joko onnekas tai onneton sattuma.

Sattuman varassa on hyvä olla ja katsoa, tuleeko kohdalle vai vilistääkö onnettomana ohi. Ole kuitenkin valmiina kaappausotteessa:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sattuman varassa on hyvä olla ja katsoa, tuleeko kohdalle vai vilistääkö onnettomana ohi. Ole kuitenkin valmiina kaappausotteessa:)

Aina😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taida olla naapurifirmaa..🤔

Sama tehdas alue , sama rakennus , viereiset yritykset ainakin ap kanssa 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina😄

Kiva.

• Anonyymi

Ei sitä jännitystä voi hallitamuuten kun menemällä siihen tilanteeseen mitä jännittää vaikka tärisit ja päässä takoisi ajatus et pakoon. Jossain vaiheessa huomaa ettei jännitä enään niin paljoa. Ja täytyy muistaa,et kaikki jännittää.🤪

• Anonyymi

Se on ihan luonnollista, ei siinä ole mitään erikoista.

• Anonyymi

Aivan, vaikka sellainen on vain osa narsismia.

• Anonyymi

En ymmärrä, miten narsismi tähän liittyy. Kannattaa ottaa asioista selvää, eikä vain toistaa hienoa uutta opittua sanaa - Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä, miten narsismi tähän liittyy. Kannattaa ottaa asioista selvää, eikä vain toistaa hienoa uutta opittua sanaa - Ap

Juu ei sitä hetimiten ymmärrä kun senkin voi saada kaupan päälle rahatta.

• Anonyymi

Ai niin että pystyt puhumaan etkä vaan hyökkää suoraan päälle?

• Anonyymi

Siis nyt oikeasti, tuo on kohtuutonta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis nyt oikeasti, tuo on kohtuutonta.

No ei se kyllä tapauksessa ole. Tätä vähän pelkään...mies parka. Onneksi hän raamikas ja kestää varmaan niin lempeän tuulen kuin myrskynkin. Todennäköisesti vain hymyilee et hassu ämmä😅🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei se kyllä tapauksessa ole. Tätä vähän pelkään...mies parka. Onneksi hän raamikas ja kestää varmaan niin lempeän tuulen kuin myrskynkin. Todennäköisesti vain hymyilee et hassu ämmä😅🥰

En sanoisi susta noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et kuitenkaan ole nainen…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et kuitenkaan ole nainen…

Lasten nukkumaanmeno aika 👉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lasten nukkumaanmeno aika 👉

Osui ja upposi siis. Tykkäät tupata muiden aloituksiin naista esittäen. En osaa sanoa, että onko aloitus oma käsialaasi vai ei tai onko se miehen vai naisen kirjoittama. Keskusteluista voisi päätellä, että ei ole sun aloitus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osui ja upposi siis. Tykkäät tupata muiden aloituksiin naista esittäen. En osaa sanoa, että onko aloitus oma käsialaasi vai ei tai onko se miehen vai naisen kirjoittama. Keskusteluista voisi päätellä, että ei ole sun aloitus.

Voi että, kyllä on ihan minun aloitus ja olen nainen. Ei jaksa sinulle todistella, kun tuskin edes tiedät muita naismalleja kuin oman äitisi. En viitsi edes provosoitua, olet vaan todella rasittava persoona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En sanoisi susta noin.

Mitenkäs sanoisit?

• Anonyymi

Narsismi (saks. Narzissmus < kr. Narkissos) tarkoittaa itserakkautta, -ihailua ja viettienergian kohdistumista omaan itseen. Terveessä narsismissa itsensä rakastaminen ei tapahdu muiden ihmisten kustannuksella tai heitä väheksyen. Narsismi voi olla myös sairasta, jolloin kyseessä on narsistinen persoonallisuushäiriö.

Aloituksesta en moista tunnista

• Anonyymi

Hyvin olet pystynyt tähänkin asti. Mikä nyt on muuttunut?

• Anonyymi

Emme ole koskaan osuneet samalle kiertoradalle hänen kanssaan. Joten kaikki muuttuu, jos harhaidumme..

• Anonyymi

Mua ei tässä tilanteessa kiinnosta tällaiset näkemykset ja kokemukset. Hanki tilannetajua ja järki.

• Pelkään kohtaamista. Jos niin käy, niin se on vahinko. Ei tarvitse ihmetellä jos näytän väsyneeltä, masentuneelta, taikka vihaiselta.
      En ominut aloitusta. Tällainen vain tuli mieleeni tuosta.

• Anonyymi

Et kai sä turhaan täällä loruttele

I suppose

• Anonyymi kirjoitti:

Et kai sä turhaan täällä loruttele

I suppose

En ole lorutellut enää vähään aikaan. Palsta koukutti, koska täällä tuli vietettyä aikaa 9kk ajan melkein joka päivä. Olin vain harhoissani koko tuon ajan, mitä ilmeisemmin. Joku onnistui ehkä vedättämään. Voit ehkä kuvitella kuinka harmittaa nyt. Onneksi olkoon, Onnistuitte tuhoamaan minut. Onko nyt hyvä mieli?

• Anonyymi

Kohtaaminenko vahinko, hmmm. Väsynyt, vihainen meitä piisaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kohtaaminenko vahinko, hmmm. Väsynyt, vihainen meitä piisaa.

Jos ei ole sovittua kohtaamista, niin silloin voi kuitenkin kohdata toisen vahingossa ja yllättäen... Olen törmännyt moniin tuttuihin ihan sattumalta, kuten niin moni muukin. En tarkoittanut kohtaamisella mitään sen ihmeellisempää.

• Anonyymi

Sen sijaan satisdronen azaleanvarvilla pistän tuleen.

• Anonyymi

Tämäkin ketju piti pilata. Että voit olla itsekäs ihminen. Surullista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämäkin ketju piti pilata. Että voit olla itsekäs ihminen. Surullista.

Syypäisyys on muotia.

• Anonyymi

Ehkä kannattaisi prosessoida liikaa - tämä kohtaaminen tuli viimeyönä uniin - näin hänet samassa lounaspaikassa missä olin asiakkaan kanssa lounaalla. Nappasin raamikkaasta miehestä kuvan ja kun poistuin paikalta lähetin kuvan hänelle hymiöllä🤭...sitten heräsin. HUIH!

• Anonyymi

Mulla ei toimi mitkään itsehillinnät viimeksi suu levisi hymyyn meinasi suupielet revetä eikä mikään pokkayritys auttanut vaikka kuinka yritin mutristaa suuta! Sitä edellisen kerran meinasin räjähtää niin hysteeriseen nauruun sillä kerralla yhtenä talvena sain kuitenkin pidettyä räjähdyksen aisoissa kun käänsin pään muualle kun ohi kuljin. Kolmas kerta voi olla katastrofi. Noloa olis vanhalta eukolta hihittää hysteerisesti varsinkin kun hän on älyllinen, mut voisko sellasenkin itsehillintä pettää 😅

• Anonyymi

Hieman erikoinen tilannehan tämä on, kun en tiedätilannettasi, enkä mikään laastarikaan haluaisi olla, kaveri voisin olla myös ei tämä niin pitkällä ole.

• Anonyymi

Naiselta tämä, miehelle mut aloitus taisi mennä n-m :/

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      174
      10168
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3425
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      49
      3163
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      64
      2835
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      203
      2189
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      116
      2163
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1993
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1608
    9. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1386
    10. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1356
    Aihe