itseäni, jotta olen valmis kun satumme samalle kiertoradalle ja pystyn hillitsemään itseni...
Olen tässä miettinyt ja koittanut suggestoida..
49
844
Vastaukset
- Anonyymi
Itse taidan pyörtyä
- Anonyymi
Minä saan rytmihäiriön ja sydänkohtauksen. Ihan varmasti. Ne kiertoradat on niin voimakkaita.
- Anonyymi
Ne vasta on vie kuin pässiä narussa!
- Anonyymi
Magic stone https://m.youtube.com/watch?v=s_BFseA11H4
- Anonyymi
Ei sitä pysty etukäteen harjoittelemaan. Kun se oikea kolahtaa kohdalle niin siinä menee täysin sekaisin oli kuinka valmistautunut siihen niin ei se auta.
- Anonyymi
Jos en olisi löytänyt sua, niin yksin olisin jatkanut, olen sanonut sen monesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos en olisi löytänyt sua, niin yksin olisin jatkanut, olen sanonut sen monesti.
Miten niin yksin? Ei me olla oltu koskaan yhdessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sinä otit naisen sitten itsellesi koska löysit minut. Käyhän se näköjään niinkin.
- Anonyymi
Ap ei liity mitenkään aloituksen jälkeen annettuihin kommentteihin - Ap
- Anonyymi
Mikset pysty hillitseen ittees? Ei oo hyvä sun taitamattomuutesi, hillitä täytyy!
- Anonyymi
Tunteita on ja paljon, ja monenlaisia. Enkä tiedä missä järjestyksessä ne tulee ulos. Hänenä vapisin, kun olen se vaikea😉- Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunteita on ja paljon, ja monenlaisia. Enkä tiedä missä järjestyksessä ne tulee ulos. Hänenä vapisin, kun olen se vaikea😉- Ap
Tunteita on oltavakin. Turhaa pohtia tässä vaiheessa miten ne sinkoilee. Etukäteen ei oo järkevää kelata, etkä voi tietää millainen vastaanotto sulle on järkätty. Ei oo niin änkyrää ettet olisi muovattavissa oikeissa kätösissä vastaanottavaiseksi hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunteita on oltavakin. Turhaa pohtia tässä vaiheessa miten ne sinkoilee. Etukäteen ei oo järkevää kelata, etkä voi tietää millainen vastaanotto sulle on järkätty. Ei oo niin änkyrää ettet olisi muovattavissa oikeissa kätösissä vastaanottavaiseksi hänelle.
Tässä tapauksessa ei järjestelyillä ole mitään osuutta; se tulee olemaan joko onnekas tai onneton sattuma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko naapuri firmassa töissä S ? 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko naapuri firmassa töissä S ? 😊
Ei taida olla naapurifirmaa..🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä tapauksessa ei järjestelyillä ole mitään osuutta; se tulee olemaan joko onnekas tai onneton sattuma.
Sattuman varassa on hyvä olla ja katsoa, tuleeko kohdalle vai vilistääkö onnettomana ohi. Ole kuitenkin valmiina kaappausotteessa:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sattuman varassa on hyvä olla ja katsoa, tuleeko kohdalle vai vilistääkö onnettomana ohi. Ole kuitenkin valmiina kaappausotteessa:)
Aina😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida olla naapurifirmaa..🤔
Sama tehdas alue , sama rakennus , viereiset yritykset ainakin ap kanssa 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina😄
Kiva.
- Anonyymi
Ei sitä jännitystä voi hallitamuuten kun menemällä siihen tilanteeseen mitä jännittää vaikka tärisit ja päässä takoisi ajatus et pakoon. Jossain vaiheessa huomaa ettei jännitä enään niin paljoa. Ja täytyy muistaa,et kaikki jännittää.🤪
- Anonyymi
Se on ihan luonnollista, ei siinä ole mitään erikoista.
- Anonyymi
Aivan, vaikka sellainen on vain osa narsismia.
- Anonyymi
En ymmärrä, miten narsismi tähän liittyy. Kannattaa ottaa asioista selvää, eikä vain toistaa hienoa uutta opittua sanaa - Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä, miten narsismi tähän liittyy. Kannattaa ottaa asioista selvää, eikä vain toistaa hienoa uutta opittua sanaa - Ap
Juu ei sitä hetimiten ymmärrä kun senkin voi saada kaupan päälle rahatta.
- Anonyymi
Ai niin että pystyt puhumaan etkä vaan hyökkää suoraan päälle?
- Anonyymi
Siis nyt oikeasti, tuo on kohtuutonta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis nyt oikeasti, tuo on kohtuutonta.
No ei se kyllä tapauksessa ole. Tätä vähän pelkään...mies parka. Onneksi hän raamikas ja kestää varmaan niin lempeän tuulen kuin myrskynkin. Todennäköisesti vain hymyilee et hassu ämmä😅🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei se kyllä tapauksessa ole. Tätä vähän pelkään...mies parka. Onneksi hän raamikas ja kestää varmaan niin lempeän tuulen kuin myrskynkin. Todennäköisesti vain hymyilee et hassu ämmä😅🥰
En sanoisi susta noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et kuitenkaan ole nainen…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et kuitenkaan ole nainen…
Lasten nukkumaanmeno aika 👉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lasten nukkumaanmeno aika 👉
Osui ja upposi siis. Tykkäät tupata muiden aloituksiin naista esittäen. En osaa sanoa, että onko aloitus oma käsialaasi vai ei tai onko se miehen vai naisen kirjoittama. Keskusteluista voisi päätellä, että ei ole sun aloitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osui ja upposi siis. Tykkäät tupata muiden aloituksiin naista esittäen. En osaa sanoa, että onko aloitus oma käsialaasi vai ei tai onko se miehen vai naisen kirjoittama. Keskusteluista voisi päätellä, että ei ole sun aloitus.
Voi että, kyllä on ihan minun aloitus ja olen nainen. Ei jaksa sinulle todistella, kun tuskin edes tiedät muita naismalleja kuin oman äitisi. En viitsi edes provosoitua, olet vaan todella rasittava persoona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En sanoisi susta noin.
Mitenkäs sanoisit?
- Anonyymi
Narsismi (saks. Narzissmus < kr. Narkissos) tarkoittaa itserakkautta, -ihailua ja viettienergian kohdistumista omaan itseen. Terveessä narsismissa itsensä rakastaminen ei tapahdu muiden ihmisten kustannuksella tai heitä väheksyen. Narsismi voi olla myös sairasta, jolloin kyseessä on narsistinen persoonallisuushäiriö.
Aloituksesta en moista tunnista - Anonyymi
Hyvin olet pystynyt tähänkin asti. Mikä nyt on muuttunut?
- Anonyymi
Emme ole koskaan osuneet samalle kiertoradalle hänen kanssaan. Joten kaikki muuttuu, jos harhaidumme..
- Anonyymi
Mua ei tässä tilanteessa kiinnosta tällaiset näkemykset ja kokemukset. Hanki tilannetajua ja järki.
Pelkään kohtaamista. Jos niin käy, niin se on vahinko. Ei tarvitse ihmetellä jos näytän väsyneeltä, masentuneelta, taikka vihaiselta.
En ominut aloitusta. Tällainen vain tuli mieleeni tuosta.- Anonyymi
Et kai sä turhaan täällä loruttele
I suppose Anonyymi kirjoitti:
Et kai sä turhaan täällä loruttele
I supposeEn ole lorutellut enää vähään aikaan. Palsta koukutti, koska täällä tuli vietettyä aikaa 9kk ajan melkein joka päivä. Olin vain harhoissani koko tuon ajan, mitä ilmeisemmin. Joku onnistui ehkä vedättämään. Voit ehkä kuvitella kuinka harmittaa nyt. Onneksi olkoon, Onnistuitte tuhoamaan minut. Onko nyt hyvä mieli?
- Anonyymi
Kohtaaminenko vahinko, hmmm. Väsynyt, vihainen meitä piisaa.
Anonyymi kirjoitti:
Kohtaaminenko vahinko, hmmm. Väsynyt, vihainen meitä piisaa.
Jos ei ole sovittua kohtaamista, niin silloin voi kuitenkin kohdata toisen vahingossa ja yllättäen... Olen törmännyt moniin tuttuihin ihan sattumalta, kuten niin moni muukin. En tarkoittanut kohtaamisella mitään sen ihmeellisempää.
- Anonyymi
Sen sijaan satisdronen azaleanvarvilla pistän tuleen.
- Anonyymi
Tämäkin ketju piti pilata. Että voit olla itsekäs ihminen. Surullista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämäkin ketju piti pilata. Että voit olla itsekäs ihminen. Surullista.
Syypäisyys on muotia.
- Anonyymi
Ehkä kannattaisi prosessoida liikaa - tämä kohtaaminen tuli viimeyönä uniin - näin hänet samassa lounaspaikassa missä olin asiakkaan kanssa lounaalla. Nappasin raamikkaasta miehestä kuvan ja kun poistuin paikalta lähetin kuvan hänelle hymiöllä🤭...sitten heräsin. HUIH!
- Anonyymi
Mulla ei toimi mitkään itsehillinnät viimeksi suu levisi hymyyn meinasi suupielet revetä eikä mikään pokkayritys auttanut vaikka kuinka yritin mutristaa suuta! Sitä edellisen kerran meinasin räjähtää niin hysteeriseen nauruun sillä kerralla yhtenä talvena sain kuitenkin pidettyä räjähdyksen aisoissa kun käänsin pään muualle kun ohi kuljin. Kolmas kerta voi olla katastrofi. Noloa olis vanhalta eukolta hihittää hysteerisesti varsinkin kun hän on älyllinen, mut voisko sellasenkin itsehillintä pettää 😅
- Anonyymi
Hieman erikoinen tilannehan tämä on, kun en tiedätilannettasi, enkä mikään laastarikaan haluaisi olla, kaveri voisin olla myös ei tämä niin pitkällä ole.
- Anonyymi
Naiselta tämä, miehelle mut aloitus taisi mennä n-m :/
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 652937
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252073Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671668Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241510- 281281
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian151241Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61186Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281150Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101107Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu62991