kun nähdään taas läheltä, kaupassa, apteekissa jne. Ajan kysymys. Mennäänkö lärvit peruslukemilla ohi kuten aina, moikataanko, mitähän? Apuva.
T
Se hetki tulee vielä
54
1025
Vastaukset
- Anonyymi
Lärvit peruslukemilla kuten ennen, kävellään katse suoraan maahan äänettömästi.
- Anonyymi
Kyllä ja kierretään mahdollisimman kaukaa, vältellään viimeiseen asti.
T - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ja kierretään mahdollisimman kaukaa, vältellään viimeiseen asti.
TEikä unohdeta sitä kättä silmien edestä🫣piiloon vaan nopeasti.
T
- Anonyymi
En tiedä tapaustanne, mutta hyviin käytöstapoihin kuuluu, että mies tervehtii ensin naista.
- terveisin tapakouluttajaJa nainen mulkaisee nenänvartta pitkin eikä tervehdi takaisin. Kääntää päänsä pois päin. Saattaa naureskella itsekseen omahyväisen ilkeästi.
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Ja nainen mulkaisee nenänvartta pitkin eikä tervehdi takaisin. Kääntää päänsä pois päin. Saattaa naureskella itsekseen omahyväisen ilkeästi.
Vau. Kuvauksen perusteella voisin väittää, et meillä on ollu (epä)onni tuntea sama nainen. Ilmeisesti sitten se ei ollu uniikki edes siinä mielessä. 🤔
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Ja nainen mulkaisee nenänvartta pitkin eikä tervehdi takaisin. Kääntää päänsä pois päin. Saattaa naureskella itsekseen omahyväisen ilkeästi.
Naureskelee ivallisesti, että siinä se ukko menee;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vau. Kuvauksen perusteella voisin väittää, et meillä on ollu (epä)onni tuntea sama nainen. Ilmeisesti sitten se ei ollu uniikki edes siinä mielessä. 🤔
Elastinen, jvg, spekti, joumään..
Anonyymi kirjoitti:
Naureskelee ivallisesti, että siinä se ukko menee;)
Niin just sillein, että siinä se paska menee.
Anonyymi kirjoitti:
Vau. Kuvauksen perusteella voisin väittää, et meillä on ollu (epä)onni tuntea sama nainen. Ilmeisesti sitten se ei ollu uniikki edes siinä mielessä. 🤔
Puhuin kyllä yleisesti, en kenestäkään tietystä.
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Ja nainen mulkaisee nenänvartta pitkin eikä tervehdi takaisin. Kääntää päänsä pois päin. Saattaa naureskella itsekseen omahyväisen ilkeästi.
No ei..😂
T - Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Ja nainen mulkaisee nenänvartta pitkin eikä tervehdi takaisin. Kääntää päänsä pois päin. Saattaa naureskella itsekseen omahyväisen ilkeästi.
Hei ei se noin mene! Se menee niin , että nainen ilahtuu, kun mies tervehtii ja nainen tervehtii takaisin.
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Niin just sillein, että siinä se paska menee.
Ei ei EI.
T Anonyymi kirjoitti:
Hei ei se noin mene! Se menee niin , että nainen ilahtuu, kun mies tervehtii ja nainen tervehtii takaisin.
Ei mene omalla kohdallani.
- Anonyymi
Vai että tapakouluttaja ;D
Nyhverö nainen sinä vain olet, joka haluaa sysätä miehille kaikki epämieluisat roolit, jotta itse pääsee helpommalla ja voi poimia rusinat pullasta.
Varokaa miehet tuollaisia naisia, saatte vain harmeja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai että tapakouluttaja ;D
Nyhverö nainen sinä vain olet, joka haluaa sysätä miehille kaikki epämieluisat roolit, jotta itse pääsee helpommalla ja voi poimia rusinat pullasta.
Varokaa miehet tuollaisia naisia, saatte vain harmeja.Kiinnostava miehen yksinpuhelu taas alusta loppuun. Oikeen rendaaviin noussut. Fantasistista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostava miehen yksinpuhelu taas alusta loppuun. Oikeen rendaaviin noussut. Fantasistista.
Luonnollisesti myös aloitus mukaan lukien. Että sellainen viimeinen valssi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai että tapakouluttaja ;D
Nyhverö nainen sinä vain olet, joka haluaa sysätä miehille kaikki epämieluisat roolit, jotta itse pääsee helpommalla ja voi poimia rusinat pullasta.
Varokaa miehet tuollaisia naisia, saatte vain harmeja.Kuules nössykkä siellä, minä sulle hyvät tavat vielä opetan 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostava miehen yksinpuhelu taas alusta loppuun. Oikeen rendaaviin noussut. Fantasistista.
Kiitos pöljäke että olet omalta osaltas noiden hullujen juttujes kanssa nostamassa👍
T - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos pöljäke että olet omalta osaltas noiden hullujen juttujes kanssa nostamassa👍
TEli asia taitaa olla juuri niinkuin mainitsinkin.👍
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Ja nainen mulkaisee nenänvartta pitkin eikä tervehdi takaisin. Kääntää päänsä pois päin. Saattaa naureskella itsekseen omahyväisen ilkeästi.
Oletko varma että nainen edes tunnisti sua?
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varma että nainen edes tunnisti sua?
Siis yleisesti, ihan vaan missä kuljenkin, reaktiot on samat. Harva moikkailee työpaikallakin. Aivan kuin olisin tehnyt jotain pahaa. Oli pakko avautua.
- Anonyymi
Tervehditään ja jotain jutellaankin, jos jännitys ei lyö suuta jumiin😊
- Anonyymi
Lukitaan pakoon kuset housuissa
- Anonyymi
Toivottavasti ei😧😓
T
- Anonyymi
Ei kiinnosta.
- Anonyymi
Kiinnostaa.
- Anonyymi
Jos olet hän, niin aion kyllä seisoa suoraselkäisenä ja tervehtiä sinua luontevasti, samalla näyttäen minkä pakkauksen menetit...aion näyttää siis hyvältä ulkoisesti sekä myös käytöstavoista ni. Odotan samaa sinulta.
- Anonyymi
Pakkaus sisältää lisäaineita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkaus sisältää lisäaineita
Siksi olenkin niin hyvin säilynyt, vaikka päiväys on mennyt vanhaksi ajat sitten😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi olenkin niin hyvin säilynyt, vaikka päiväys on mennyt vanhaksi ajat sitten😉
😂…
T - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkaus sisältää lisäaineita
Reps :D
- Anonyymi
Aika epäkohteliasta sanoa naisen/miehen naamaa lärviksi. Kaupoilla tms asioilla liikkuessa helposti ajatuksissaan meneekin ohi toista huomaamatta. Siksi itse olen käynyt uimahallilla ahkerasti koko kevättalven toivoen Hänen joskus sattuvan sinne samaan aikaan.
- Anonyymi
Et taida enää tykätä..noh ei se mitään.
- Anonyymi
Kyllä mä tykkään ja paljon💖🔥mutta että susta?🤷🏻♀️
T - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä tykkään ja paljon💖🔥mutta että susta?🤷🏻♀️
TT on nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T on nainen?
Ei ole…koita nyt ryhdistäytyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä tykkään ja paljon💖🔥mutta että susta?🤷🏻♀️
TKenestä tykkäät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä tykkään ja paljon💖🔥mutta että susta?🤷🏻♀️
TMinä siinä Ässässä viehättää? Peppu vai tissit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T on nainen?
On ja kaipauksen kohde M..a, iso mies💖
T - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole…koita nyt ryhdistäytyä
Sä se jaksat, kade, typerä pahanilmanlintu. Ootko vähän jääny rakkautta vaille? Sisus silkkaa💩 niin miltähän näytät ulkopuolelta? Läjä lehmänlantaa on takuulla kauniimpaa katseltavaa kuin sinä😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä se jaksat, kade, typerä pahanilmanlintu. Ootko vähän jääny rakkautta vaille? Sisus silkkaa💩 niin miltähän näytät ulkopuolelta? Läjä lehmänlantaa on takuulla kauniimpaa katseltavaa kuin sinä😂
Eli perinteinen känkkäränkkä tuli naista esittävällä. Tsemppiä ny.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ja kaipauksen kohde M..a, iso mies💖
TMinäkin tykkään susta T...i, sinä iso ihana nainen❤️.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin tykkään susta T...i, sinä iso ihana nainen❤️.
Eeeeei..😂🙈
T
- Anonyymi
Niin, olen ajatellut, että mekin vielä tulevaisuudessa kohtaamme m - - n:lle. Mutta olen luvannut naisen vaatimuksesta, että emme millään tavoin reagoi kohtaamiseen. Ehkä normaali tervehdys, mutta ei mitään muuta ja matka jatkuu.
- Anonyymi
Mitä merkitystä on tervehtimisillä, jos joutuu miettimmään sitä, eikä se tule aidosta näkemisen ilosta.
Ketään ennestään tuntemattomia, tai vain ns. naamatuttuja naisia ei pidä tervehtiä, se täyttää nykypäivänä jo ahdistelun tuntomerkit, siksi nainen on epävarmoissa tapauksissa se, joka tervehtii ensin.- Anonyymi
Ihmeellisiä sääntöjä teillä täällä🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmeellisiä sääntöjä teillä täällä🤣
En ole asunut täällä kovinkaan pitkään, kuten tiedät, lähimmällä paikkakunnalla olen asunut pisimpään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmeellisiä sääntöjä teillä täällä🤣
Suomessa on todellakin ihmeellisiä sääntöjä, mutta tämä onkin feministinen maa, jossa naisia pitää varoa. Feministit vihaavat miehiä ja siksi on käynnissä jonkinlainen sukupuolten sota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa on todellakin ihmeellisiä sääntöjä, mutta tämä onkin feministinen maa, jossa naisia pitää varoa. Feministit vihaavat miehiä ja siksi on käynnissä jonkinlainen sukupuolten sota.
Sama käynyt mielessä ja havainnut myös tällaista käytöstä.
- Anonyymi
Tämä ei sitten ollut multa, siis minulta joka poikkeilee, toivoo näkevänsä ja tervehtii kohdatessa ja toivoo tervehdystä, ja viime aikoina on saanutkin häneltä tervehdyksiä ja huomioita.. Toinen Tee
- Anonyymi
Ihmisestä kertoo paljon se, jos hänellä on hyvät käytöstavat.
Ahdistelu tarkoittaa aivan jotain muuta. - Anonyymi
Mehän nähtäisi huomenna jos olisin likkakaverin tykönä juhlistamassa ja liikekannalla. En vaan taida olla. Ehkä hyväkin🤷🏻♀️ Teenainen
- Anonyymi
…..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372