kun nähdään taas läheltä, kaupassa, apteekissa jne. Ajan kysymys. Mennäänkö lärvit peruslukemilla ohi kuten aina, moikataanko, mitähän? Apuva.
T
Se hetki tulee vielä
54
973
Vastaukset
- Anonyymi
Lärvit peruslukemilla kuten ennen, kävellään katse suoraan maahan äänettömästi.
- Anonyymi
Kyllä ja kierretään mahdollisimman kaukaa, vältellään viimeiseen asti.
T - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ja kierretään mahdollisimman kaukaa, vältellään viimeiseen asti.
TEikä unohdeta sitä kättä silmien edestä🫣piiloon vaan nopeasti.
T
- Anonyymi
En tiedä tapaustanne, mutta hyviin käytöstapoihin kuuluu, että mies tervehtii ensin naista.
- terveisin tapakouluttajaJa nainen mulkaisee nenänvartta pitkin eikä tervehdi takaisin. Kääntää päänsä pois päin. Saattaa naureskella itsekseen omahyväisen ilkeästi.
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Ja nainen mulkaisee nenänvartta pitkin eikä tervehdi takaisin. Kääntää päänsä pois päin. Saattaa naureskella itsekseen omahyväisen ilkeästi.
Vau. Kuvauksen perusteella voisin väittää, et meillä on ollu (epä)onni tuntea sama nainen. Ilmeisesti sitten se ei ollu uniikki edes siinä mielessä. 🤔
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Ja nainen mulkaisee nenänvartta pitkin eikä tervehdi takaisin. Kääntää päänsä pois päin. Saattaa naureskella itsekseen omahyväisen ilkeästi.
Naureskelee ivallisesti, että siinä se ukko menee;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vau. Kuvauksen perusteella voisin väittää, et meillä on ollu (epä)onni tuntea sama nainen. Ilmeisesti sitten se ei ollu uniikki edes siinä mielessä. 🤔
Elastinen, jvg, spekti, joumään..
Anonyymi kirjoitti:
Naureskelee ivallisesti, että siinä se ukko menee;)
Niin just sillein, että siinä se paska menee.
Anonyymi kirjoitti:
Puhuin kyllä yleisesti, en kenestäkään tietystä.
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
No ei..😂
T - Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Hei ei se noin mene! Se menee niin , että nainen ilahtuu, kun mies tervehtii ja nainen tervehtii takaisin.
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Niin just sillein, että siinä se paska menee.
Ei ei EI.
T Anonyymi kirjoitti:
Hei ei se noin mene! Se menee niin , että nainen ilahtuu, kun mies tervehtii ja nainen tervehtii takaisin.
Ei mene omalla kohdallani.
- Anonyymi
Vai että tapakouluttaja ;D
Nyhverö nainen sinä vain olet, joka haluaa sysätä miehille kaikki epämieluisat roolit, jotta itse pääsee helpommalla ja voi poimia rusinat pullasta.
Varokaa miehet tuollaisia naisia, saatte vain harmeja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyhverö nainen sinä vain olet, joka haluaa sysätä miehille kaikki epämieluisat roolit, jotta itse pääsee helpommalla ja voi poimia rusinat pullasta.
Varokaa miehet tuollaisia naisia, saatte vain harmeja.Kiinnostava miehen yksinpuhelu taas alusta loppuun. Oikeen rendaaviin noussut. Fantasistista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostava miehen yksinpuhelu taas alusta loppuun. Oikeen rendaaviin noussut. Fantasistista.
Luonnollisesti myös aloitus mukaan lukien. Että sellainen viimeinen valssi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varokaa miehet tuollaisia naisia, saatte vain harmeja.Kuules nössykkä siellä, minä sulle hyvät tavat vielä opetan 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostava miehen yksinpuhelu taas alusta loppuun. Oikeen rendaaviin noussut. Fantasistista.
Kiitos pöljäke että olet omalta osaltas noiden hullujen juttujes kanssa nostamassa👍
T - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos pöljäke että olet omalta osaltas noiden hullujen juttujes kanssa nostamassa👍
TEli asia taitaa olla juuri niinkuin mainitsinkin.👍
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Oletko varma että nainen edes tunnisti sua?
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varma että nainen edes tunnisti sua?
Siis yleisesti, ihan vaan missä kuljenkin, reaktiot on samat. Harva moikkailee työpaikallakin. Aivan kuin olisin tehnyt jotain pahaa. Oli pakko avautua.
- Anonyymi
Tervehditään ja jotain jutellaankin, jos jännitys ei lyö suuta jumiin😊
- Anonyymi
Lukitaan pakoon kuset housuissa
- Anonyymi
Toivottavasti ei😧😓
T
- Anonyymi
Ei kiinnosta.
- Anonyymi
Kiinnostaa.
- Anonyymi
Jos olet hän, niin aion kyllä seisoa suoraselkäisenä ja tervehtiä sinua luontevasti, samalla näyttäen minkä pakkauksen menetit...aion näyttää siis hyvältä ulkoisesti sekä myös käytöstavoista ni. Odotan samaa sinulta.
- Anonyymi
Pakkaus sisältää lisäaineita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi olenkin niin hyvin säilynyt, vaikka päiväys on mennyt vanhaksi ajat sitten😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi olenkin niin hyvin säilynyt, vaikka päiväys on mennyt vanhaksi ajat sitten😉
😂…
T - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reps :D
- Anonyymi
Aika epäkohteliasta sanoa naisen/miehen naamaa lärviksi. Kaupoilla tms asioilla liikkuessa helposti ajatuksissaan meneekin ohi toista huomaamatta. Siksi itse olen käynyt uimahallilla ahkerasti koko kevättalven toivoen Hänen joskus sattuvan sinne samaan aikaan.
- Anonyymi
Et taida enää tykätä..noh ei se mitään.
- Anonyymi
Kyllä mä tykkään ja paljon💖🔥mutta että susta?🤷🏻♀️
T - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TT on nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T on nainen?
Ei ole…koita nyt ryhdistäytyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TKenestä tykkäät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TMinä siinä Ässässä viehättää? Peppu vai tissit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T on nainen?
On ja kaipauksen kohde M..a, iso mies💖
T - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole…koita nyt ryhdistäytyä
Sä se jaksat, kade, typerä pahanilmanlintu. Ootko vähän jääny rakkautta vaille? Sisus silkkaa💩 niin miltähän näytät ulkopuolelta? Läjä lehmänlantaa on takuulla kauniimpaa katseltavaa kuin sinä😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä se jaksat, kade, typerä pahanilmanlintu. Ootko vähän jääny rakkautta vaille? Sisus silkkaa💩 niin miltähän näytät ulkopuolelta? Läjä lehmänlantaa on takuulla kauniimpaa katseltavaa kuin sinä😂
Eli perinteinen känkkäränkkä tuli naista esittävällä. Tsemppiä ny.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ja kaipauksen kohde M..a, iso mies💖
TMinäkin tykkään susta T...i, sinä iso ihana nainen❤️.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin tykkään susta T...i, sinä iso ihana nainen❤️.
Eeeeei..😂🙈
T
- Anonyymi
Niin, olen ajatellut, että mekin vielä tulevaisuudessa kohtaamme m - - n:lle. Mutta olen luvannut naisen vaatimuksesta, että emme millään tavoin reagoi kohtaamiseen. Ehkä normaali tervehdys, mutta ei mitään muuta ja matka jatkuu.
- Anonyymi
Mitä merkitystä on tervehtimisillä, jos joutuu miettimmään sitä, eikä se tule aidosta näkemisen ilosta.
Ketään ennestään tuntemattomia, tai vain ns. naamatuttuja naisia ei pidä tervehtiä, se täyttää nykypäivänä jo ahdistelun tuntomerkit, siksi nainen on epävarmoissa tapauksissa se, joka tervehtii ensin.- Anonyymi
Ihmeellisiä sääntöjä teillä täällä🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole asunut täällä kovinkaan pitkään, kuten tiedät, lähimmällä paikkakunnalla olen asunut pisimpään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa on todellakin ihmeellisiä sääntöjä, mutta tämä onkin feministinen maa, jossa naisia pitää varoa. Feministit vihaavat miehiä ja siksi on käynnissä jonkinlainen sukupuolten sota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa on todellakin ihmeellisiä sääntöjä, mutta tämä onkin feministinen maa, jossa naisia pitää varoa. Feministit vihaavat miehiä ja siksi on käynnissä jonkinlainen sukupuolten sota.
Sama käynyt mielessä ja havainnut myös tällaista käytöstä.
- Anonyymi
Tämä ei sitten ollut multa, siis minulta joka poikkeilee, toivoo näkevänsä ja tervehtii kohdatessa ja toivoo tervehdystä, ja viime aikoina on saanutkin häneltä tervehdyksiä ja huomioita.. Toinen Tee
- Anonyymi
Ihmisestä kertoo paljon se, jos hänellä on hyvät käytöstavat.
Ahdistelu tarkoittaa aivan jotain muuta. - Anonyymi
Mehän nähtäisi huomenna jos olisin likkakaverin tykönä juhlistamassa ja liikekannalla. En vaan taida olla. Ehkä hyväkin🤷🏻♀️ Teenainen
- Anonyymi
…..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252103Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241540- 281291
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161287Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61206Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001