Vieläkö pääsee ihastelemaan maisemia orjapaadelle, kuten vielä mun nuoruudessa ja varhaisaikuusuudessa -80 -luvulta 2000 -lukuun?
Orjapaaden kalliot
1
324
Vastaukset
- Anonyymi
Ei pääse, kallio louhittiin ratasepeliksi, kun Rauma rataa parannettiin, rata oli pakko korjata kun Pendoliini alkaa tuomaan Raumalaisia työläisiä Kokemäen akkutehtaalle. Kokemäkeläisten ei tartte töitä tehdä, koska akkutehtaan maksamille kiinteistö veroilla ja yhteisö veroilla kunta kustantaa kaikkirn elämisen. Kokemäki on vähän kuin Saudi-Arabia, siirtotyöläiset tekevät kaiken työn. Uusi päiväkotikin jää ihan tyhjäksi, kun Kokemäen Mammat lellivät jälkikasvuaan kotona ja lomareissuillaan. Ja jos Mamma kyllästyy pikku taaperon kitinään, palkataan Köyliöstä piika tai pari. Kotiopettajat taidetaan palkata Porista, ihan siitä syystä kun se kuulostaa vähän hienommalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961555- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403961- 164913
- 57762
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
- 57651
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 76642