Onko joku vertaillut parvekelasihuoltojen hintatarjouksia, esim. Lumon ja Balkonser?
En ihan vielä tarvitse huoltoa, mutta etukäteen olisi hyvä asiaa jo suunnitella. Jos on näistä omakohtaista tietoa ja/tai kokemusta, niin kerro.
Parvekelasihuoltojen vertailua?
3
1238
Vastaukset
- Anonyymi
Balkonserin Tampereen myyjä on ainakin niin raskas että en ikinä tuu noin hyökkäävällä tyylillä myyvältä ostamaan yhtään mitään. Kaveri osti huollon ja 10minuuttia asentaja suihkutti silokoonia ympäriinsä ja homma ok. Lasit alko kyllä liikkuu mutta mitään ei säädetty tai kiristetty. Ei voi suositella
- Anonyymi
Minulla myös huono kokemus Balkonserista. Tämän firman tyyli ja tapa tehdä asioita on ainakin hyvin hyökkäävä, ja pääasia Balkonserille vaikuttaa olevan firman aggressiivinen markkinointi eikä hyvä asiakaspalvelu, tai aito asiakastyytyväisyys. En ollut tyytyväinen asentajien käytökseen, toimintaan kiinteistöllä enkä edes työn tulokseen. Lasit alkoivat taas narista hyvin pian Balkonser "huollon" jälkeen. Sotkua ja tuhnua tuli sekä laseihin että parvekkeelle eivätkä asentajat siivonneet jälkiään. Balkonser olisi vaatinut viisi erillistä käyntiä asunnolla yhden yksiön parvekelasien huoltoa varten, joten tehokkaaksi eikä vaivattomaksi touhua voi luonnehtia eikä ollut edes kyseessä tilanne, jossa osia olisi täytynyt tilata tai vaihtaa, vaan se heidän perustason huolto.
Hyvä bisnesidea "parvekehuolto" kyllä ainakin on, sillä kaikki uudiskohteet nykyään omaa kyseisen lasitetun painajaisten akvaarion, jossa ilma seisoo ja kesällä se on kuin sauna, jos aurinko paistaa parvekkeelle. Lasit likaantuu siitepölystä ja katupölystä, joka kulkeutuu listojen väliin myös, laseja täytyy muutaman vuoden välein tarkastaa ja huoltaa, tai niistä tulee vaarallinen turvallisuusriski. Surkea ja älytön keksintö koko lasitettu parveke Suomen ilmastossa. Kesällä liian kuuma ja pilaa koko asunnon ilmanvaihdon ja lämpötilan. Valtaosan vuodesta ja talvella taas liian kylmä eikä tilaa tule käytettyä kuitenkaan, vaikka on lasit. Omaan kotiini tämmöistä kauhujen lasikammiota ei aivan varmasti koskaan tule. Juu, en ole lasitettujen parvekkeiden fani enkä kohderyhmää, joten arvostelua lukiessa voi sen pitää mielessä.- Anonyymi
Balkonser kuuluu nykyään Lumoniin. Kopioin seuraavan Balkonserin sivuilta:
"Kasvupolku jatkuu
Syyskuussa 2024 Balkonserista tuli osa Lumon konsernia, mutta jatkamme itsenäisenä yrityksenä omalla liikeideallamme."
"Balkonserin liikeidea – huollamme kaikkien merkkien ja valmistajien lasitukset – saa kiitosta asiakkailtamme ja jatkamme sen kehittämistä. Lisäksi tarjoamme nyt Lumonin lasitusten valtuutettua merkkihuoltoa."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1446817
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505816- 1214988
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.444567Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?543966- 623111
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553050Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242562- 422320
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢162253