Miksi mulla on niin iso ego?

Anonyymi

Ettei vaan johtuis siitä, että on iso penetraatioväline?

21

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ego = suuret luulot itsestään ja harhaluulot omasta tärkeydestä ja merkityksestä maailmassa. Ihan yhtä surkea ja säälittävä olet kuin kaikki muutkin.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Minä_(ego) siitä hieman sivistystä sitä tarvitsevalle!

        Siinä taas yksi joka kuvittelee omalla mielipiteellään olevan suurtakin merkitystä ja "sivistämisellään". Olet ihan yhtä turha ja tarpeeton kuin kaikki muutkin.


      • Anonyymi

        Palstan sanaselvittäjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstan sanaselvittäjä

        Ovatko sinun mielipiteesi toisista palstalaisista jonkin arvoisia? Minusta eivät. Etkä sinä ylipäätään ole kuin tavallinen kakkapylly muiden joukossa. Keskinkeetaisuuden ruumiillistuma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä taas yksi joka kuvittelee omalla mielipiteellään olevan suurtakin merkitystä ja "sivistämisellään". Olet ihan yhtä turha ja tarpeeton kuin kaikki muutkin.

        Niin, onhan tää anonyyminä kommentointi vähän tämmöstä tuuleen huutelua. Mut kuitenkin, omaan tylsyyteeni ajattelin avittaa kanssaihmistä tarjoamalla suoran linkin Wikipedian artikkeliin egosta, kun niin väärä tuo käsitys egosta hänellä (sinulla?) vaikutti olevan.

        Mutta kiitos kuitenkin, et jaksoit huomauttaa ilmeisen!


    • Anonyymi

      Sulla on äärimmäisen huono itsetunto. Yrität tuoda muita samalle tasolle.

    • Anonyymi

      Vai onko sulla vaan iso per se? 🤔

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän toi aloittaja väittää! Miksi toistit sen aivopierun?

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Per_se

        Hyvin taitaa psykologista kiusaamista. Somessa nähnyt joskus samanlaista. En vastaa tuolla vaan vastaan jollekin joka vastasi sille ja ojennan vähän sitä kenelle en vastaa. Kiusaajat osaa. sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin taitaa psykologista kiusaamista. Somessa nähnyt joskus samanlaista. En vastaa tuolla vaan vastaan jollekin joka vastasi sille ja ojennan vähän sitä kenelle en vastaa. Kiusaajat osaa. sivusta

        *taitaa=taitavaa*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        *taitaa=taitavaa*

        Taitaa=osata
        Taitava=pätevä


    • Anonyymi

      Onhan se surullista, jos itsetuntosi on penlksen varassa.

      • Anonyymi

        Nojaa. Ainakaan ei tartte miettiä kurpsahtamista, ja jopa erektiohäiriöihin löytyy lääkkeet. Eikä arvo heilahtele maailmanmarkkinoiden mukana, jos itse osaa arvostaa. Tietää, että on ainakin jotain pysyviä avuja, eikä tarvi kompensoida turhia.


    • Anonyymi

      Se on jo hyvä kun tietää ja tunnistaa että on ego. Sitten sitä voi muokata ja hallita.

    • Anonyymi

      Ne joiden kanssa olen sekstaillut ja jotka ovat puhuneet suureen ääneen elimensä koosta, omaavat yleensä tavallisen 13-15 cm:n falloksen. Ne jotka taas eivät pidä elimestänsä isoa metelia, niin sieltä yleensä sitten löytyykin 18-20 cm:n vonkale. Ja vaikka se koko nyt ei oo se tärkein asia, niin kyllä sitä isoa melaa mielellään ottaa ruumiinaukkoihinsa.

      • Anonyymi

        Näinhän se yleensä menee.
        Itse tykkään antaa 19cm fallostani (varren juuresta mitattuna) tasapuolisesti kaikille naisille, mut joillekin se on liikaa.


    • Anonyymi

      Mikä ihmeen kastraatioväline

    • Anonyymi

      Varvin päälle pääsiäisyöstä?

    • Itseluottamus eli ego on biologinen ominaisuus, jonka suuruus johtuu geenialleeleista, jotka on sattunut perimään. Populaation tasolla keskimäärin optimi, mutta yksilötasolla hyvinkin erikokoinen.

      Henkilö, jolla on suuri penis saattaa lukea senkin hienoksi asiaksi, mutta jos ego on keskimääräisen kokoinen, tuskin kiinnittää siihen huomiota, korkeintaan toteaa. 🌹👀

    • Sillä on enemmän merkitystä, miten sitä käytät. Iso vehje havermmin pysyy jäykkänä hyvin, kun tarvii niin paljon verta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1417
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1131
    3. 37
      812
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      796
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      765
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      752
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      722
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      679
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      632
    Aihe