Suomi-Venäjä-seuran Pietarin-instituutti loppuu.

Anonyymi

Henkilökunta irtisanotaan, vuokrasopimukset loppuu.. Natomaana Suomi ei voi pitää vanhoja kepulaisia vasemmisto märännöksiä yllä veronmaksajien piikkiin.

10

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitäisiköhän Suomen parantaa ja vahvistaa suhteita Karjalan tasavaltaan?
      Tehtäisiin kuin Ruotsi aikoinaan.
      Eli saataisiin pieni maa meidän ja Venäjän väliin.

      • Anonyymi

        Hrushtshev lakkautti Karjalan siksi se ei itsenistynyt Gorban aikana
        se olisi ollut hyvä tapahtuma


    • Anonyymi

      Parasta olisi jos Kepun sv-seura loppuisi suomivenäjä propagndalaitos
      joka esittää venäjän diktatuurikieltä opiskeltavaksi
      ....
      Älkää koskaan päästäkö lapsen .. lapsianne opiskelemaan diktatuuria kielitaito on vaikea asia ja kestää ainakin 5 vuotta oppia niin että pystyy vai vatta kuuntelemaan uutisia alkukielellä esim. englanniksi BBC eliittienglantia

      sitten diktauutissa voidaan panna suhteet poikki eikä antaa viisumia eikä mitään tee vaivalla opetellulla kiellä
      eli Suomessa hyvä kielipaletti on suomi englanti kaikille ja ranska ja tai saksa siihen päälle näillä kielillä voi opiskella hyvin laajasti esim. rakettiteknologiaa ydinfysiikkaa epälineaarista taloustiedettä melanesian pidginiä ...

      eli KEPUN SUOMIVENÄJÄSEURA on häiriköijä nuorille vaatiessaan venäjän opiskelun lisäämistä

    • Anonyymi

      Menee muutamalta kepulaiselta suojatyöpaikka. Tuo olisi pitänyt lopettaa jo 1992, mutta oli kepulle sellainen lyosylehmä veronmaksajien rahoja, että ei mitään rajaa. Sieltä kustannettiin vaalkuluja kepulaisille ja luvattii ryssille ummet ja lammet. Melkein maanpetoksellinen järjestö.

    • Anonyymi

      Koko SNS oli ryssien juoni aivopestä suomalaisia ja kepulaiset oli helpoin porukka siihen.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kommentti on ukrainapuolustajilta Putinstanin asevarastojen palosta


    • Anonyymi

      Venäjä hakee kremlin kepulaisia perässähiihtäjiksi

      Dementjev ehdotti, että Venäjä perustaa oman yksityisen perässähiihtoliigansa. Maa houkuttelisi muun muassa kepulaisia peesaajia miljoonan euron palkalla

    • Anonyymi

      Keskustapuolue on sekaantunut varasettuun tavaraan ja ottanut vastaan rysssiltä vuosia öljyä saadakseen myytyä meijerituotteita Venäjälle

      Kreml on varastanut raaka-aineet alkuperäiskansoilta ja ryypännyt huorannut ja ostellut huviveneitä Kremlin myötäjuoksijoille
      rahalla johon Kepu on sekaantunut idänkaupan myöä

    • Anonyymi

      TIESITTEKÖ MIKÄ ON PUTINISTANIN SUURIN VIENTIYRITYS ENERGIAVIENNIN ULKOPUOLELLA?

      Vihje: Venäjä on kehitysmaa jossa ei ole mitään kuin varastettua tavaraa ja miehitetty maata ja varastettuja luonnonvaroja

      Se ei ole Lada

      SE ON NOKIAN RENKAAT JA NYT SE LÄHTEE JA SUOMEN VALTIO ON SIINÄKIN OMISTAJANA ELI TE MENETÄTTE
      ajakaa nyt VIHDOIN PUTINISTIKREMLKEPULAISET ULOS 2023 EI TÄTÄ KESTÄ


      Nokian Renkaat tiedotti tiistaina aloittavansa hallitun vetäytymisen Venäjältä. Venäjän aloittaman hyökkäyssodan seurauksena yhtiöllä ei ollut enää edellytyksiä jatkaa toimintaansa maassa kestävällä tavalla. Valmistelut vetäytymiseksi aloitetaan välittömästi ja yhtiö kirjaa Venäjältä poistumiseen liittyen 300 MEUR:n edestä arvonalentumisia Venäjän varoihin liittyen. Edellä mainitut arvonalentumiset huomioiden yhtiön omistusten kokonaisarvo Venäjällä ja Valko-Venäjällä oli noin 400 MEUR toukokuun 2022 lopussa. Nokian Renkailla on Venäjällä yli 1600 työntekijää ja vuonna 2021 noin 80 % yhtiön henkilöautorenkaista valmistettiin Venäjällä. Liiketoiminta-alue Venäjä ja Aasia muodosti noin 20 % Nokian Renkaiden 2021 liikevaihdosta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe