Haluan tällä hetkellä sinkkuilla. Ohimenevääkinhän se on, mutta nyt tuntuu siltä. Kaipailua puolin ja toisin jatketaan, sitä se ei rajoita eikä estä, säilytetään ehdottomasti tämä. Meillä on ollut ja tulee aina olemaan ainutlaatuinen yhteys toisiimme. Se ei ole katoamassa meistä. Harvat sen tämänlaisena ja näin voimakkaana saavat kokea. Senkin me vasta nyt ymmärrämme. Tullessamme muutenkin tietoisemmiksi siitä, sen luonteesta ja käyttäytymisestä.
Mulle nainen tää meidän tilanne on toistaiseksi hyvä just näin
80
1466
Vastaukset
- Anonyymi
Se on tosi hienoa että pidät toista niin arvottomana ettei tarvitse edes kohdata oikeasti. Miksi kukaan ketään sellaista kaipaisi? Ainutlaatuinen yhteys voi herranen aika kaikea soopaa sitä lukeekin .
- Anonyymi
Haluaa hyötyä jollain tapaa.
- Anonyymi
No itse tuossa jo reilut puolivuotta tuli löyhässä hirsipuussa kiikuttua, ehdotellen tapaamista ja esitettyä jos jonkinnäköistä "kosiskelua". Nyt kumminkin sinkkumiehen- ja reissumiehen veri patistaa taustalta toisiin maisemiin ja seikkailuihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No itse tuossa jo reilut puolivuotta tuli löyhässä hirsipuussa kiikuttua, ehdotellen tapaamista ja esitettyä jos jonkinnäköistä "kosiskelua". Nyt kumminkin sinkkumiehen- ja reissumiehen veri patistaa taustalta toisiin maisemiin ja seikkailuihin.
Ja höpöhöpö valehtele vähän lisää. Muka oikeassa elämässä olet saanut pakit ja sitten tulette tänne porukalla toisianne kaipaan. Missä todellisuudessa ellet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä varmaan nyt se ainut laatuinen yhteys ollut tarjouksessa kun noin helpolla menee. Mutta kesä tuo uusia ainutlaatuisia yhteyksiä toki tullessaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaa hyötyä jollain tapaa.
Höpö höpö hyötyä jotenkin! Kukaan ei halua hyötyä yhtään mitään! Niin hyvä juttu vaan just näin jatkuu huomisesta ei kukaan tiedä eikä sitä ole luvattu. Silti onnellinen yhteydestä kaipailen aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö hyötyä jotenkin! Kukaan ei halua hyötyä yhtään mitään! Niin hyvä juttu vaan just näin jatkuu huomisesta ei kukaan tiedä eikä sitä ole luvattu. Silti onnellinen yhteydestä kaipailen aina.
Ei kukaan usko noita sun juttuja . Pelimies pelkkä pelimies. Ota kätevä useampi yhteyskerralla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja höpöhöpö valehtele vähän lisää. Muka oikeassa elämässä olet saanut pakit ja sitten tulette tänne porukalla toisianne kaipaan. Missä todellisuudessa ellet?
Me tiedetään sen naisen kanssa just eikä melkein miten asiat täällä kuin oikeassakin elämässä menneet! Niitä pakkejakin on jaeltu puolin ja toisin, liekkö ihan maailmanennätystasolla jo. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me tiedetään sen naisen kanssa just eikä melkein miten asiat täällä kuin oikeassakin elämässä menneet! Niitä pakkejakin on jaeltu puolin ja toisin, liekkö ihan maailmanennätystasolla jo. :D
Onpa joku nainen vetänyt sua höplästä sitten kunnolla. Kun on saanut tänne kirjoittamaan. Ei kovin tosiaan ole tainnut kumpikaan koskaan olla. On/Off.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa joku nainen vetänyt sua höplästä sitten kunnolla. Kun on saanut tänne kirjoittamaan. Ei kovin tosiaan ole tainnut kumpikaan koskaan olla. On/Off.
**Tosissaan *
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä taitaa olla ihan omassa päässä tämä hänen skenaario..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan usko noita sun juttuja . Pelimies pelkkä pelimies. Ota kätevä useampi yhteyskerralla.
Nii vai oliko täs varattu pelinainen? Ehkä ne on samalla taajuudella jotenkin. Jotain kumminkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olethan vapaa ihminen. Olenkin vain toivonut, että jos joskus satuttaisiin näkemään. Kivaa kesää jne. Niin ja kiva oli katsella sinun kuviasi, aivan kuin olisin livenä tavannut. Sitä ainutlaatuista hymyäsi en vain saanut kuvissasi nähdä. Hymy huuleen tukka tuuleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi en ole antanut pakkeja. Sinä ehkä olet kun et uskaltanut edes viestiä laittaa. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii vai oliko täs varattu pelinainen? Ehkä ne on samalla taajuudella jotenkin. Jotain kumminkin.
Ei mulla sattuu nyt vaan olemaan sellainen henkinenlahja että osaan lukea paskanpuhumisen rivienvälistä ja näen miehistä ovatko mitä miehiään yhdellä vilkaisulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole vetänyt mistään ulokkeesta höplästäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on hyvä. Muistoja ei trollit voi poistaa, kun eivät tiedä alkutekijöitä.
- Anonyymi
Saa pysyäkin sinkkuna. Ketään naista tuollaiset kiinnosta.
- Anonyymi
On minullakin hyvä juuri näin. Olen vain niin vajaa ilman sinua mies. Kannat minun puolikasta mukana ja haluaisin sen niin paljon takaisin. Sielu kaipaa ja huutaa ja ei saa sitä mitä se tarvitsee ja haluaa.
- Anonyymi
Tämä jonkun muun kirjoittama. Kello 14.14.
- Anonyymi
Kaikkia vahvoja tunteita ei ole tarkoitettu vietäväksi suhteeseen. Ne vaan on ja elämä on sen ulkopuolella.
- Anonyymi
Ei tää mies tunne oikeasti mitä väittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin olla samaa mieltä. Voisin melkein rivien välistä lukea että oletus on että toinen odottaa kunnes hän on valmis suhteeseen koska on tämä yhteys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tuntee mitä tuntee ja tunteekin paljon tarviiko sitä muille selitellä ja kuuluuko keelleen muulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tuntee mitä tuntee ja tunteekin paljon tarviiko sitä muille selitellä ja kuuluuko keelleen muulle?
No ei varmaan kuulu mutta toivottavasti asia on selkeä tälle toiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei varmaan kuulu mutta toivottavasti asia on selkeä tälle toiselle.
On selkeä, ei hätää mitään.
- Anonyymi
Sinunkin kannattaa pysyä sitten vain neuraaleissa ja jättää suuret tuntemukset muille.
- Anonyymi
Kesä vie ja mies vikisee... Täysin ymmärrettävää. 😄
Kuka sitä nyt palloa jalkaansa, p-rkele. Lempeä saa kun sille päälle sattuu. - Anonyymi
Tottakai sä homppelo voit jatkaa täällä mielikuvitusnaiselle kommunikoimista👍🏻
- Anonyymi
Just näin ja myös mielikuvitusnaisena kommentointia ja ubernoloja feikkikeskusteluja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just näin ja myös mielikuvitusnaisena kommentointia ja ubernoloja feikkikeskusteluja.
Mutta nämähän on osalle täysin totta. Kun se kerran netissä lukoo…
- Anonyymi
No jos mielikuvitusnainen niin on mielikuvitusmieskin. Senhän tietää vaan ne molemmat , mutta se on varma, että muut ei tiedä mitä me t...
- Anonyymi
Nauti vaan sinkkuudesta, jos törmäämme otan siitä sitten osani 😉- varattu nainen
- Anonyymi
:)
- Anonyymi
Tämä mieshän on varattu, mutta koettaa tuota naista pitää varalla. Annahan olla jo. Kukaan sinua ota tosissaan, pa-noksi kelpaat joten turha täällä tunnustella feikkitunteitaan.
- Anonyymi
Yhteys on, hiuskarvan varassa ja yhtä vahva. 😏
- Anonyymi
Onko sinulla peräti yksi hiuskarva! Varo, ettei se irtoa kesätuulessa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla peräti yksi hiuskarva! Varo, ettei se irtoa kesätuulessa!
Eheiii! Eii eiii! Ei pidä eikä kannata aliarvioda rakkauden voimaa. Sillä naisella on suomalaiseksi naiseksi ennätysvahvat ja todella tummat hiukset. :)
- Anonyymi
Pidä toi mielipide aivan omana tietonas. Sinkuilu ja venkoulu on sun alaa. Nainen ei ketään odottele eikä muuten muistele. Hyvää loppuelämää.
- Anonyymi
Sinulle sivulliselle; heii heiii!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle sivulliselle; heii heiii!
Hyvästit sulle. Moi moi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvästit sulle. Moi moi
Jooo, hyvää kesää sinullekkin sinne ja moi moi vaan!
- Anonyymi
Kenelle tämä on osoitettu? Palstan ulkopuolelle, tummalle aikuiselle naiselle?
- Anonyymi
Varmannin P. Koivuniemelle. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmannin P. Koivuniemelle. 😁
Juu. Mä kuuntelen Tomppaa... jne...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Mä kuuntelen Tomppaa... jne...
Mun mielestä Lenuta Airistolle, Hänellähän on suomalaiseksi naiseksi tummat paksut hiukset.
- Anonyymi
Ymmärrän sinua ihan täysin. Yhteys tulee säilymään kyllä, ei siitä ole huolta.
- Anonyymi
Mikä yhteys?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä yhteys?
Yhteys kuuma suhde joillain jossain missä ei tarvitse tavata irl? Jossain taajuuksilla somewhere out of here. Kuka pystyy?
Anonyymi kirjoitti:
Yhteys kuuma suhde joillain jossain missä ei tarvitse tavata irl? Jossain taajuuksilla somewhere out of here. Kuka pystyy?
Sain tästä illan naurut. Kiitos.
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Sain tästä illan naurut. Kiitos.
No nyt minäkin jo nauran..hah
- Anonyymi
Tiedän sen.
- Anonyymi
Aijon tehdä itsemurhan, joten yhteys tulee katkeamaan. Pyydän Jumalalta, että hän tuhoaa sieluni ja lakkaan pysyvästi olemasta, eikä minun tarvitse enää ikinä syntyä mihinkään maailmaan kärsimään.
Johanna
Ja tiedän kyllä, aloitus ei ollut minulle.- Anonyymi
Minä surisin kovasti jos teet itsemurhan. 😢 Älä tee sitä. Lupaan että tulet onnelliseksi niin ettei tarvitse miettiä tuollaista. T. "äiti"
- Anonyymi
En minä tuollaista halua, että mies sinkkuilee ja kaivataan täällä. Ihan naurettavaa puhetta. Et vaikuta ihan fiksulta. Kyllä se nyt katoaa kun tuollaisia kirjoittelet. Ehdottomasti kaipailu tulee päättymään tähän, jos hän olet. En vielä lukenut tätä voisitko olla.
- Anonyymi
Et voi olla hän, luin läpi. Anteeksi yhdelle kun edes saatoin kuvitella sellaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi olla hän, luin läpi. Anteeksi yhdelle kun edes saatoin kuvitella sellaista.
Paina sinäkin nyt jo kaalisi ettei kaikki kulje maailmankuvasi mukaan pahoittelemassa olemassaoloaan! Toiset tekee mitä ne haluu ja tekee just niin kuin niiden sisin sanoo! Ne ei kysele loukkaantuuko joku helkkarin huonon itsetunnon omaava, narsistinen palstafemakko siitä!
- Anonyymi
Olen ihan samaa mieltä. Se tään yhteyden taika juuri onkin, että ei olla koko ajan tekemisissä. Mut välillä oot ihan liikaa mun mielessä silti. Siistiä silti, että meille tälleen kävi. Mulla on itselläni sellainen vaihe, etten oikeen tiedä mitä mä rupeaisin duunaamaan. Oon kyl koittanut mietiskellä, mut aina löydän itseni lähtöruudusta. Taitaa olla vähän mun perusluonnekin sellainen laiskahko.
-yx paksutukkainen tyllerö- Anonyymi
Ja ..kele, laiska en ole koskaan ollut, Kyllä paha saa palkkansa kun se aika koittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ..kele, laiska en ole koskaan ollut, Kyllä paha saa palkkansa kun se aika koittaa.
Juu, oon pahanlaiska. Ei ollut kyllä sulle suunnatut ajattelutavat nyt kyseessä kuitenkaan.
-se sama yx
- Anonyymi
Olehan majava hiljaa ja tee vaikka pato palstailun sijaan.
- Anonyymi
Tee ite jos jotain osaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee ite jos jotain osaat.
Ei se osaa kuin lätistä.
- Anonyymi
En kirjoittaisi hänelle näin. Näin ei ole hyvä. Olla ikävissään ja miettiä mitä toiselle kuuluu. Toivottavasti hänellä on asiat hyvin.
- Anonyymi
Koska aikuistut? Jätä nyt hyvä ihminen jo rauhaan.
- Anonyymi
Älä puutu meidän kahden välisiin asioihin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä puutu meidän kahden välisiin asioihin!
No mitä kirjoittelet tänne jos ei saa puuttua, pösilö
- Anonyymi
Meidän kahdenväliset asiat ja suhteet kun ei ole mitenkään sinun päätettävissäsi tai ohjailtavissasi, koska ne ovat vain sen naisen ja minun! Älä tule enää sorkkimaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä kirjoittelet tänne jos ei saa puuttua, pösilö
Hienovaraisen kohteliaasti voi kommentoida kahden toisiaan rakastavan välistä julkista viestintää. Mutta jos ei osaa, niin kuin et koskaan sinäkään, mokoma kyylän pössikkä, niin kannattaa oikeasti jättää väliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienovaraisen kohteliaasti voi kommentoida kahden toisiaan rakastavan välistä julkista viestintää. Mutta jos ei osaa, niin kuin et koskaan sinäkään, mokoma kyylän pössikkä, niin kannattaa oikeasti jättää väliin.
Täällä ei varmasti ole rakastuneiden välistä keskustelua. Jos ei osaa suojella itseään ja toista, turha valittaa sadistisesta kommentoinnista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä ei varmasti ole rakastuneiden välistä keskustelua. Jos ei osaa suojella itseään ja toista, turha valittaa sadistisesta kommentoinnista.
On täällä. Olet silmissämme vain nolo wanna be palstasadisti joka jäi jälleen kerran nolosti kakkoseksi heti ensi lauseilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On täällä. Olet silmissämme vain nolo wanna be palstasadisti joka jäi jälleen kerran nolosti kakkoseksi heti ensi lauseilla.
Itse en ainakaan halua olla sellaisessa mukana, en oma-aloitteisesti tai muiden mukaan vetämänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en ainakaan halua olla sellaisessa mukana, en oma-aloitteisesti tai muiden mukaan vetämänä.
Oma on valintasi, ei meiltä pois. Päinvastoin helpotus.
- Anonyymi
Ymmärrettävää monelta kantilta.Ketään ei tule omistaa vastoin toisen tahtoa eikä ohjelmoida, vaikka kaipausta on ja minkä tuntee pohjattomasti sanoitta tai katseitta.
Outo yhteys, jota turha selitellä enempää analysoimatta toisin ajattelijalle, on voimaa antava ja jotain sensuellin ja suurimman tunteen risteytys..., on toki paljon muutakin.
Yhteys tulee aina säilymään. Niin se vaan on ja tulee olemaan osana toisen universaalista maailmaa. - Anonyymi
Onnea valitsemallasi tiellä!
- Anonyymi
Tietenkin sitä voi tulla huomanneeksi jonkin olevan liian arvokasta tuhlattavaksi johonkin puolivillaiseen, joka kuitenkin olisi se luultavin lopputulema juuri siinä nimenomaisessa asetelmassa realiteetteineen, ja tästä syystä haluaa säilyttää sen kirkkaan ytimen sellaisenaan ja jopa varjella sitä liialta todellistamiselta kun tarkoituksellinen elämä merkitsee aina kuitenkin myös omien merkitysyhteyksien laajentumista ja muuttuviakin näkökulmia sen reaaliperustan lisäksi, jonka voi kokea kuitenkin toisella tapaa tärkeäksi ettei elämä jäisi elämättä. Keltään voi enempäänsä vaatia kuin mihin on tahtoa ja siihen on tyytyminen vaikka muuta halajaisi. Tahoillaan sitten täydennystä mitä nyt sitten ikinä tarvinnee kun yksi ihminen elämän merkityksenä on kovin ideaalinen ajatus eikä sellaisenaan ole muuta kuin satu aikuisille.
- Anonyymi
Juuri näin ja vaimoon ja lapseen keskittyminen on kuitenkin sen kaiken sanahelinän ohella se pihvi ja villakoiran ydin jota kaltaisesi asiallinen ihminen ei voi itseään pettämättä olla ottanatta huomioon kaikkien syiden ja yhteyksien valossakin. Totally understandable.
- Anonyymi
Tiedän ja tunnen itsekkyytesi. Sopivan hetken tunnen tulet tekemään niin vahvasti kuten haluat ja kaikki muu entinen menettää siinä samassa merkityksensä. Itsekkäästi pystyt hylkäämään kaiken sekunneissa, minutkin.
- Anonyymi
taidetaan tuntea sama tyyppi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
taidetaan tuntea sama tyyppi...
Taidan minäkin tuntea kyseisen tyypin. Selkärangaton, epärehellinen, itsekäs laskelmoiva ja toisia hyväksikäyttävä liero.
N sivusta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17310081Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523365Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493123- 642815
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032169- 1152126
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251983Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä661600Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221356Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121346