Tiedän, että suuttimien puhdistukseen käy Liguid Moly niminen litkun ötky, mutten kehtaisi ajaa 20 km hakemaan, ja mulla on autoihin tarkoitettua CRC Injector cleaner nimistä polttoaine järjestelmän puhdistukseen sopivaa litkua.
Ajaako se saman asian perämoottorien kaasuttimien hartsijäämien puhdistuksessa?
Liuottimien erot
13
146
Vastaukset
- Anonyymi
Periaatteessa kyllä. Ja aineen nimi on LIQUI MOLY, ei ”LIGUID...”.
- Anonyymi
Entäs käytännössä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs käytännössä?
Käytännössä molemmat nimet ymmärretään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytännössä molemmat nimet ymmärretään.
Siitä ei periaatteessa ollut mitään epäselvää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs käytännössä?
Käytännössä noi litkut ehkä auttaa, ehkä ei.
Edellinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä ei periaatteessa ollut mitään epäselvää!
Ei periaatteista ole epäselvyyksiä.
- Anonyymi
Mulla on nimenomaan Liquid Möly -nimistä ainetta. Sen kun vetäsee tunnin sisään, niin alkaa sen päivänen möly kuulua...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on nimenomaan Liquid Möly -nimistä ainetta. Sen kun vetäsee tunnin sisään, niin alkaa sen päivänen möly kuulua...
Samma häär. Purkeissa on joku karhun kuva ja iv. Mölyä pitelee.
- Anonyymi
Miten saisin periaatteessa periaatteet liuotettua cleanerin mukaan .
- Anonyymi
Nauti jäiden ja tuoremehun kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nauti jäiden ja tuoremehun kanssa.
Oisko risiiniöljy sopivaa cleaneria.
- Anonyymi
Hyviä kokemuksia star briten ihan polttoaine lisää, puhdistaa myös karstoja ja möhniä linjoista
- Anonyymi
Ok. Laitoin tankkiin sen autoihin tarkoitetun liuottimen ja vesiletku koneeseen. Moottori tirahti kerralla käyntiin. Joko siinä ei ollut suuttimet tukossa, tai aine tehosi hyvin. Vesillähän se totuus paljastuu, kun painaa kaasun pohjaan. Hyvää kesää kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1284836Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa143511Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1573320Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss302762Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu882513Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181833Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo101452Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1311362Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky51314Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut111267