En minä ole paha mies,

Anonyymi

minä olisin sinulle, siis hänelle naiselle, hyvä mies. Usko ihan huviksesi.
Mutta mitäpä minä näistä vieraille ihmisille selittelemään. Kun ei hän nainen sitä täältä tule lukemaan kuitenkaan. Turhaan mies tänne kirjoittelee.
Ikävä on uskoo kuka uskoo, mutta on totinen tosi.

25

663

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naiset yleensä itse tietää kuka on heille hyvä mies ja kuka ei.

      • Näin se on, naiset sen valinnan tekee, vaikka joskus nekin erehtyvät...


      • Anonyymi

        Tiedät että oon vaikka pakenet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät että oon vaikka pakenet

        Niin ihmistä jota ei ikinä missään näy joka ei ole kiinnostunut minusta tai elämästäni tai ole mitään yhteyttä on aika helppoa paeta . Kyllä varmastikin en vaan osaa sanoa yhtään perutelua joka tukisi tätä väittämää .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät että oon vaikka pakenet

        Naiset tykkää pahoista pojista..


    • Anonyymi

      Jos asia noin vaivaa miestä. Miksei mies kysy naiselta???

    • Anonyymi

      Et tietenkään ole paha, en luule mitään sellaista.

    • Anonyymi

      Minä en ole hyvä mies. Tahtoisin olla, mutta on pahoja ajatuksia. Joskus teen asioita jotka inhottavat. Tiedoksi nainen, jos rakastat ja huolit minut, niin et tee sitä koska olisin hyvä mies. En petä sinua, se on varmaa, koska kierrän muut naiset kaukaa. Mutta yksi asia, missä tekee oikein, ei tee hyvää miestä. Ei edes kymmenen asiaa tai sata.

      • Anonyymi

        Etkö osaa lukea? Aloitus on miheltä.
        Teepä ihan oma aloitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö osaa lukea? Aloitus on miheltä.
        Teepä ihan oma aloitus.

        Laita jatkossa aloituksiisi esto ettei muut miespuoliset voi kommentoida.


      • Anonyymi

        Voih, mitä tähän nyt sanoisi...Sinun kannattaisi puhua sen naisen kanssa. Se on hyvä että tiedostat oman "pahuutesi". Ja sitten tietenkin sinulla pitää olla halu muutokseen. Luultavasti se nainen ymmärtäisi tämänkin asian jo ennen kuin olet selittänyt siitä puoliakaan...Puhu hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voih, mitä tähän nyt sanoisi...Sinun kannattaisi puhua sen naisen kanssa. Se on hyvä että tiedostat oman "pahuutesi". Ja sitten tietenkin sinulla pitää olla halu muutokseen. Luultavasti se nainen ymmärtäisi tämänkin asian jo ennen kuin olet selittänyt siitä puoliakaan...Puhu hänelle.

        Kyllä todellakin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä todellakin!

        Puhut hänelle? Koskas tämä tapahtuu? Eihän siihen menee viittäsataa vuotta?


    • Anonyymi

      Kyllä minä sen uskon että hän olisi ihanin mies minulle. Kuitenkin minä olen täällä ja hän jossain kaukana voi olla vielä jonkun toisen naisen kanssa siellä kaukana palstasta. Voi olla ettei ajattele meidän viime vuoden kohtaamisia ollenkaan.

      • Anonyymi

        Lisäksi minun kanssa oleminen ei ole helppoa. Minun ymmärtäminen ja kaikki on vaikeaa. En ole mikään normaali nainen. Miksi hän haluaisi jonkun näin vaikean kun on saatavilla helpompia parempia fiksumpia ja järkevämpiä päästään. Lisäksi hyvin pärjääviä kun hän itsekin on sellainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi minun kanssa oleminen ei ole helppoa. Minun ymmärtäminen ja kaikki on vaikeaa. En ole mikään normaali nainen. Miksi hän haluaisi jonkun näin vaikean kun on saatavilla helpompia parempia fiksumpia ja järkevämpiä päästään. Lisäksi hyvin pärjääviä kun hän itsekin on sellainen.

        Mä olen kyllä täysin normaali vaikka täällä suolessa pohdin vaan siltä varalta, että lukisi. Luulen hänen olevan kiltti rehellinen kuten minäkin ja tiedän olevan hyvä oikeanlainen hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen kyllä täysin normaali vaikka täällä suolessa pohdin vaan siltä varalta, että lukisi. Luulen hänen olevan kiltti rehellinen kuten minäkin ja tiedän olevan hyvä oikeanlainen hän.

        Et sinä minua naista tunne. Olen vaikea ihminen ja vielä vaikeampi tulla toimeen jos minua ei ymmärrä tai osaa käsitellä oikein. Kiltti ja rehellinen ehkä mutta kaikkea muutakin sen lisäksi. Hän mies on täydellinen ja minä en siihen pysty. Olen vain viallinen joka kohdasta.


    • Anonyymi

      Tiedän että olisit/ olet hyvä mies ja siksi juuri rakastankin sinua. Toista kaltaistasi miestä ei ole eikä tule olemaan, vain Sinä olet ainutkertainen.

      • Anonyymi

        Näin olen ymmärtänyt.


    • Anonyymi

      En kyllä uskoisikaan, että paha mikäli joku niin väittäisi. Saisi samanlaisen vastakappaleen halutessaan jos vaan kertoisi samat asiat suoraan naiselle.

    • Anonyymi

      Mistä tiedät, ettei lue?

    • Anonyymi

      Monet huolii sut täällä suolessa alkaa jo heti kunnon kilpailu kaikki naiset ilmoittautuu ikäväsi kohteeksi eikä ihme.

    • Anonyymi

      Kirjoita vaan tuulelle niin minäkin mitäpä väliä sillä on jos vieraat lukee.

    • Anonyymi

      Kunhan on kunnollinen, eli tekee parhaansa ja on rehellinen, itselleen ennen kaikkea.

    • Anonyymi

      Et varmasti ole paha mies yhtään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe