En minä ole paha mies,

Anonyymi

minä olisin sinulle, siis hänelle naiselle, hyvä mies. Usko ihan huviksesi.
Mutta mitäpä minä näistä vieraille ihmisille selittelemään. Kun ei hän nainen sitä täältä tule lukemaan kuitenkaan. Turhaan mies tänne kirjoittelee.
Ikävä on uskoo kuka uskoo, mutta on totinen tosi.

25

629

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naiset yleensä itse tietää kuka on heille hyvä mies ja kuka ei.

• Näin se on, naiset sen valinnan tekee, vaikka joskus nekin erehtyvät...

• Anonyymi

Tiedät että oon vaikka pakenet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ihmistä jota ei ikinä missään näy joka ei ole kiinnostunut minusta tai elämästäni tai ole mitään yhteyttä on aika helppoa paeta . Kyllä varmastikin en vaan osaa sanoa yhtään perutelua joka tukisi tätä väittämää .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset tykkää pahoista pojista..

• Anonyymi

Jos asia noin vaivaa miestä. Miksei mies kysy naiselta???

• Anonyymi

Et tietenkään ole paha, en luule mitään sellaista.

• Anonyymi

Minä en ole hyvä mies. Tahtoisin olla, mutta on pahoja ajatuksia. Joskus teen asioita jotka inhottavat. Tiedoksi nainen, jos rakastat ja huolit minut, niin et tee sitä koska olisin hyvä mies. En petä sinua, se on varmaa, koska kierrän muut naiset kaukaa. Mutta yksi asia, missä tekee oikein, ei tee hyvää miestä. Ei edes kymmenen asiaa tai sata.

• Anonyymi

Etkö osaa lukea? Aloitus on miheltä.
        Teepä ihan oma aloitus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö osaa lukea? Aloitus on miheltä.
        Teepä ihan oma aloitus.

Laita jatkossa aloituksiisi esto ettei muut miespuoliset voi kommentoida.

• Anonyymi

Voih, mitä tähän nyt sanoisi...Sinun kannattaisi puhua sen naisen kanssa. Se on hyvä että tiedostat oman "pahuutesi". Ja sitten tietenkin sinulla pitää olla halu muutokseen. Luultavasti se nainen ymmärtäisi tämänkin asian jo ennen kuin olet selittänyt siitä puoliakaan...Puhu hänelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voih, mitä tähän nyt sanoisi...Sinun kannattaisi puhua sen naisen kanssa. Se on hyvä että tiedostat oman "pahuutesi". Ja sitten tietenkin sinulla pitää olla halu muutokseen. Luultavasti se nainen ymmärtäisi tämänkin asian jo ennen kuin olet selittänyt siitä puoliakaan...Puhu hänelle.

Kyllä todellakin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä todellakin!

Puhut hänelle? Koskas tämä tapahtuu? Eihän siihen menee viittäsataa vuotta?

• Anonyymi

Kyllä minä sen uskon että hän olisi ihanin mies minulle. Kuitenkin minä olen täällä ja hän jossain kaukana voi olla vielä jonkun toisen naisen kanssa siellä kaukana palstasta. Voi olla ettei ajattele meidän viime vuoden kohtaamisia ollenkaan.

• Anonyymi

Lisäksi minun kanssa oleminen ei ole helppoa. Minun ymmärtäminen ja kaikki on vaikeaa. En ole mikään normaali nainen. Miksi hän haluaisi jonkun näin vaikean kun on saatavilla helpompia parempia fiksumpia ja järkevämpiä päästään. Lisäksi hyvin pärjääviä kun hän itsekin on sellainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäksi minun kanssa oleminen ei ole helppoa. Minun ymmärtäminen ja kaikki on vaikeaa. En ole mikään normaali nainen. Miksi hän haluaisi jonkun näin vaikean kun on saatavilla helpompia parempia fiksumpia ja järkevämpiä päästään. Lisäksi hyvin pärjääviä kun hän itsekin on sellainen.

Mä olen kyllä täysin normaali vaikka täällä suolessa pohdin vaan siltä varalta, että lukisi. Luulen hänen olevan kiltti rehellinen kuten minäkin ja tiedän olevan hyvä oikeanlainen hän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olen kyllä täysin normaali vaikka täällä suolessa pohdin vaan siltä varalta, että lukisi. Luulen hänen olevan kiltti rehellinen kuten minäkin ja tiedän olevan hyvä oikeanlainen hän.

Et sinä minua naista tunne. Olen vaikea ihminen ja vielä vaikeampi tulla toimeen jos minua ei ymmärrä tai osaa käsitellä oikein. Kiltti ja rehellinen ehkä mutta kaikkea muutakin sen lisäksi. Hän mies on täydellinen ja minä en siihen pysty. Olen vain viallinen joka kohdasta.

• Anonyymi

Tiedän että olisit/ olet hyvä mies ja siksi juuri rakastankin sinua. Toista kaltaistasi miestä ei ole eikä tule olemaan, vain Sinä olet ainutkertainen.

• Anonyymi

Näin olen ymmärtänyt.

• Anonyymi

En kyllä uskoisikaan, että paha mikäli joku niin väittäisi. Saisi samanlaisen vastakappaleen halutessaan jos vaan kertoisi samat asiat suoraan naiselle.

• Anonyymi

Mistä tiedät, ettei lue?

• Anonyymi

Monet huolii sut täällä suolessa alkaa jo heti kunnon kilpailu kaikki naiset ilmoittautuu ikäväsi kohteeksi eikä ihme.

• Anonyymi

Kirjoita vaan tuulelle niin minäkin mitäpä väliä sillä on jos vieraat lukee.

• Anonyymi

Kunhan on kunnollinen, eli tekee parhaansa ja on rehellinen, itselleen ennen kaikkea.

• Anonyymi

Et varmasti ole paha mies yhtään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3005
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2093
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1688
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      24
      1540
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1291
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1287
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1196
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1160
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1117
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1001
    Aihe